Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MH3: gepraat.

SceneFizza
1 maand geleden
Eindelijk is die dan gedropt, de mh3. Hoe bevalt het draften? Zijn we blij met de kaarten? Etc etc.

Aangezien ik me huishoudelijke taken goed had uitgevoerd, heeft mijn partner besloten dat ik een cadeautje uit mocht kiezen. Jeejj! Lopend, struinend en struikelend in de grote stad passeerde wij de lgs, dus toch even kijken. Natuurlijk hadden ze allerlei mooie nieuwe mh3set producte., Bij het horen van de prijzen schrok ik wel even, de boosterbox is een bundle geworden, maargoed we hebben het hier over de MH3 set, effe voor de duidelijkheid.

Een bundle dus, dat zijn best wat kaarten, met de ipad in de buurt om even te kijken of de kaarten nieuw zijn of reprints en wat ze een beetje waard zijn.
Nou begon het openen wel erg goed met direct een Ugin's Labyrinth als het gaat om waarde, want ik vind deze kaart dus totaal niet interessant, denk ik. Maar wat mij opviel waren de standaard instants die toch wel erg effectief zijn geworden.
Breathe Your Last en Gift of the Viper zijn in mijn optiek wel graadmeters voor hoe stevig deze set is. Het zijn je eenvoudige kaarten maar wel met een hoop extra voordeel, tegen een goeie prijs. Ik ben wel blij met deze meerzijdige instants.

Ook pullde ik een Sorin of House Markov, welke ik een erg leuke kaart vind. Die wil ik wl eens als planeswalker in fulleffect meemaken.

Al met al ben ik erg positief over de set, of in ieder geval mijn pulls.
Hoe bevalt het jullie?
Rody
1 maand geleden
Ik heb gisteren de 2hg prerelease gespeeld en dat was heel leuk maar dit is wel een set die je volledige aandacht nodig heeft. Ik speelde gisteren een artifact sacrifice deck maar ik had er net zogoed een adapt deck van kunnen maken of een draw three deck. Omdat ik al de week druk was in de winkel was de focus er niet echt waardoor ik de bomen het bos niet meer zag zeg maar. Volgende week hopelijk de draft proberen, ben erg benieuwd hoe die gaat zijn.
Ik heb ook nog een play boosterbox gekocht dus daar ga ik nog een paar sealed decks van maken.

Gisteren uit een prijsbooster kwam ook een Sorin of House Markov dus die ga ik meteen in mijn Amalia Benavides Aguirre Commander deck stoppen. Andere kaarten die opvielen tijdens de prerelease waren bijvoorbeeld Evolution Witness, goeie kaart en het is maar een common, Arcbound Condor vond ik heel leuk in mijn artifact deck, Warren Soultrader deck gekke dingen in een sealed deck dus kan me alleen maar voorstellen wat een gekkigheid je kan uithalen in Commander.

Leuke set, heel veel opties en veel goede kaarten op alle rarities. Mooie art ook op veel kaarten.
BluezamX
1 maand geleden
Ik speel geen Modern, dus mijn kennis en ervaring is gelimiteerd tot Sealed. Heb gister meegedaan met de prerelease en dat beviel... Matig.
Had veel moeite met deckbuilden omdat ik geen duidelijke bommen / finishers had. Eerst Jeskai Energy gespeeld, daarna Abzan counters, maar voor beide miste ik gewoon manieren om de game te beëindigen.

Daarbij heb ik 4 rondes tegen een Gruul (soms met een kleur gesplasht) Eldrazi deck gespeeld, dus op een gegeven moment kwam de combo Writhing Chrysalis + Titans' Vanguard wel echt mijn neus uit (ook 4x tegen me gehad). Dan was het wel aardig over. De 5e ronde kwam m'n opponent niet opdagen.

Ook geen geweldige value gepakt, al waren Windswept Heath en Ulalek, Fused Atrocity (foil) leuk!

Al met al voelde het nog meer dan normaal als een erg swingy format. Je hebt of een hele sterke synergy kit, of totaal niet. Dat zijn niet mijn favoriete Limited environments, maar dat was wel enigszins te verwachten natuurlijk.

Finally, als iemand een leuke Eldrazi Titan heeft geopend, hit me up om te ruilen
Luctor
1 maand geleden
Quote:
56 minuten geleden
de combo Writhing Chrysalis + Titans' Vanguard wel echt mijn neus uit (ook 4x tegen me gehad). Dan was het wel aardig over. De 5e ronde kwam m'n opponent niet opdagen.
Dat had je tegenstander van ronde 5 misschien ook wel en had zoiets van. Voor mij hoeft het niet meer.
BluezamX
1 maand geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
4 uren geleden

Dat had je tegenstander van ronde 5 misschien ook wel en had zoiets van. Voor mij hoeft het niet meer.

Zou best kunnen
Lavinius
1 maand geleden
Mijn prerelease was ook bijzonder fijn, het lijkt wel een fijn maar ingewikkeld format. Highlight van de avond vas een back to back Ugin's Labyrinth en Emerald Medallion foil in de eerste booster. Verder in de packs nog een Nadu, Winged Wisdom, Vexing Bauble, Shifting Woodland en een promo Flare of Denial gehit, dus een bijzonder mooie prerelease pack!
pyroman
1 maand geleden
Value was nergens te bekennen deze 2hg prerelease maar wel een heerlijk dom idee in een werkend deck gebouwd.

Turn 3: Glimpse the Impossible Maak 3x 0/1 eldrazi token die saccen voor een colorless mana
Turn 4: Aether Revolt
Turn 5: Sac 3 tokens zodat ik 8 mana hebt (en aether revolt activeer) Speel eerst Glaring Fleshraker en dan Spawn-Gang Commander en je tegenstanders hebben spontaan 30 leven minder. door 2 eldrazi's weg te saccen en wat combat damage van mijn maat ging de tegenstander naar -28 op beurt 5.

De andere potten gingen minder snel maar wel met hetzelfde idee. had een mono rood deck met 2 aether revolts, 3 glaring fleshrakers, en wat energy/token producers. Good times
 bijgewerkt door pyroman 1 maand geleden
SceneFizza
1 maand geleden
Jammer dat er een soort van ideale gruul combo is, die 1op1 erg sterk is. Helemaal suf als die ook nog eens vaak opduikt omdat het om een common en uncommon gaat. Iets om rekening mee te houden als ik besluit toch de draft of sealed te willen spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL