Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Minder aanwezig

AncientOne
5 jaren geleden
Gecondoleerd Mark...
hallowman3
5 jaren geleden
Gecondoleerd
kolonelnick
5 jaren geleden
Gecondoleerd
Pixie
5 jaren geleden
Gecondoleerd Mark heel veel sterkte voor jou en de familie en vrienden..
Eclavyrr
5 jaren geleden
Gecondoleerd Mark, veel sterkte voor jou en je familie.
Teferi
5 jaren geleden
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Triskelion88
5 jaren geleden
Gecondoleerd en veel sterkte
Blasty
5 jaren geleden
Mark gecondoleerd, vreselijk dit.
Sterkte met het verlies.
goeth78
5 jaren geleden
Sterkte en gecondoleerd.
Flappie1
5 jaren geleden
Gecondoleerd en sterkte.
Magicfreak
5 jaren geleden
Gecondoleerd, heel veel sterkte met alles.
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Haeran
5 jaren geleden
Gecondoleerd en sterkte!
offspring
5 jaren geleden
Ik had het droevige bericht nog niet gelezen. Heel veel sterkte.
InouDelphine
5 jaren geleden
Beste Magnus Mark,

Wat een droevig bericht en hoe bijzonder dat je zoiets persoonlijks met ons deelt!
Ik wens je heel veel sterkte, de komende tijd en hoop dat uiteindelijk de mooie herinneringen die je hebt aan jouw moeder zullen overwinnen.
nielsbap
5 jaren geleden
Hoe gaat het nu met je (als je het al leest)
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi allemaal,

Gisteren was de uitvaart, die ik samen met de man van mijn moeder (waarmee ze volgende week 27 jaar getrouwd zou zijn geweest), mijn vrouw, mijn broer en zijn vriendin geregeld heb. Het was een mooie dag en een hele mooie uitvaart met veel verhalen. Ik heb ook zelf nog wat woorden gezegd en hoe moeilijk dat ook was, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb.

Ik ben oprecht geroerd door al jullie woorden, dank je wel. Het voelt fijn, en als een echte community.

Ik ben de komende paar dagen nog vrij en daarna ga ik mijn best doen om de gewone draad van het leven weer op te pakken. Ik zal dus langzaamaan weer meer online komen. Het kan dus zijn dat ik komende dagen nog niet zo snel reageer als jullie van me gewend zijn, maar ik hoop snel weer op mijn oude niveau te komen .

En als ik een tip mag geven als je nog ouders hebt: zoek ze op. Praat met ze, vraag over vroeger en geniet van de tijd die je nog hebt met ze. Want ook ik dacht dat mijn ouders er eigenlijk wel altijd zouden zijn en ook al denk je dat je ze wel kent, er zijn nog vele verhalen die je nog niet kent. Ik heb deze woorden wel vaker van andere mensen gehoord en nooit echt begrepen, maar nu begrijp ik het wel, en ze waren 100% correct.
Dordledum
5 jaren geleden
Niks forceren Mark, neem je tijd.
nielsbap
5 jaren geleden
Nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik voor het eerst in 10 jaar me opa en oma weer ga zien en kerst vier met mijn moeder en broer waar ik ook een relatie van ene lag pitje mee had. Dankjewel voor deze inspirerende woorden. ik had er eerst nog mijn twijfels over maar nu ben ik zekerder van mijn zaak.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat vind ik echt heel fijn om te horen. Zelfs als je familie lang niet gezien hebt of twijfels hebt of ze niet helemaal mag: probeer het! Lukt het niet, dan heb je oprecht je best gedaan en hoef je je achteraf ook niet schuldig te voelen dat je wellicht meer had kunnen doen. Vergeet ook niet: het moet van twee kanten komen. Als jij je best doet, maar er komt niets uit, dan ligt het niet aan jou. Maar probeer het, je hebt maar 1 familie.
Dordledum
5 jaren geleden
Helemaal mee eens, mijn vader heeft al een paar jaar terminale uitgezaaide darmkanker. Kan opeens afgelopen zijn. Geniet van de tijd die je samen heb en probeer toch niet je leven erdoor te laten bepalen. Het is een lastige balans.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top