Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Mini enquete gebruikers Bazaar of Magic forum

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hoi!

In het Chat topic kwam het ter sprake dat men zich afvroeg wat de demografie was van de bezoekers van het forum. Dus hoe oud is men, hoe lang je al Magic speelt, etc. Ik heb toen in een paar minuten even een enquete in elkaar gezet. Vul hem in als je zin hebt, ik zal over een paar dagen het resultaat delen .

Even mezelf quoten:

Quote:
2 uur geleden
Ik heb een kleine enquete gemaakt voor gebruikers van dit forum. Vul hem in als je wil! Volledig anoniem, en ik ga alleen wat leuke samenvattingen van de antwoorden posten, geen individuele gegevens.

https://nl.surveymonkey.com/r/NTQ6VS7


Voel je vooral niet verplicht, maar volgens mij is het best leuk om hier wat over te weten te komen
MarcelN
6 jaren geleden
Check!
n4ppy
6 jaren geleden
Done
Saint
6 jaren geleden
Favo lid van de gaywatch
Waarom dan niet favo planeswalker?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Omdat ik dan uit mijn hoofd 500 planeswalker had moeten opratelen en dat kan ik niet .

Nou ja, ik kan het misschien wel, maar dat duurde me te lang . Dit was gewoon een snelle enquete omdat ik nieuwsgierig was.

Dus aan iedereen: vul hem vooral in! Een kleine greep uit de antwoorden:

Momenteel hebben 37 mensen hem ingevuld. Daarvan is 100% man, 78% is 26 jaar of ouder, woont meer dan de helft in Noord- of Zuid-Holland, speelt bijna de helft al meer dan 10 jaar Magic, zijn de twee meest populaire kleuren zwart en groen, is met bijna 65% Commander het favoriete format, zijn Jace en Liliana de meest populaire leden van de Gatewatch en is 1/3e van de mensen tussen level 10 en 19.
AncientOne
6 jaren geleden
Ik zit al bijna 9 jaar in de categorie 'Ouder dan 40 jaar'...
Ik zit al bijna 13 jaar in de categorie 'ik speel meer dan 10 jaar Magic'...
Mijn favoriete kleur is 'kleurloos' (Legacy Eldrazi Aggro)...
Ik heb geen favoriete Gatewatch member...
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nou, de resultaten! Vul hem vooral nog in als je dit leest en het nog niet gedaan hebt trouwens

In totaal hebben 56 mensen hem ingevuld, maar 1 of 2 mensen hebben niet alle vragen ingevuld.

















MarcelN
6 jaren geleden
Ha! Geslacht ook! Alleen maar mannen It's a man's world!!

En dat terwijl er geloof ik al 31 verschillende geslachten zijn tegenwoordig!!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik probeer altijd zeer inclusief te zijn, maar ik heb de enquete letterlijk in 5 minuten in elkaar gezet, dus ik heb het op overig gehouden .
MarcelN
6 jaren geleden
Oké! Nou.. inclusiever dan man en vrouw kun je niet zijn volgens mij, maar das een andere discussie!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nou, dat is niet helemaal waar, want er zijn mensen die zich als vrouw noch als man identificeren. Maar laten we die discussie hier niet voeren
MarcelN
6 jaren geleden
Goed plan, gaan we ook niet uitkomen namelijk

Wel interessante uitkomst van de enquête! Had eigenlijk verwacht dat veel populairder zou zijn, zo niet de populairste.. zo zie je maar weer! Er is nog hoop!
Magicfreak
6 jaren geleden
Zo, ook ingevuld!
Altijd leuk die enquêtes
Teferi
6 jaren geleden
Ingevuld!
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Ik krijg spontaan medelijden met !
n4ppy
6 jaren geleden
Conclusie, commander spelende mannen (40+) houden van enquêtes invullen?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik denk dat dat de enige juist conclusie is
koffiemelk
6 jaren geleden
ook ingevuld wellicht dat deze post mijn loyalty lvl naar 4 brengt xD (vast niet aangezien ik meer een stille genieter ben op het forum)
Magicfreak
6 jaren geleden
Als je op account overzicht klikt en dan in het lijstje aan de linker kant kun je bij account op loyality klikken. Daar kan je de huidige status van je loyality zien en hoeveel BoM punten nog te gaan tot het volgende level
n4ppy
6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top