Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Modern Horizons praktisch identieke boxen!

Blasty
4 jaren geleden
Hoi allemaal,

Ik heb 2 MH boxen besteld via de Bazaar (twee aparte bestellingen, beide verstuurd op de release dag, maar de tweede box kwam pas vandaag binnen).

Op 4 rares na, zijn alle rares en mythics hetzelfde.

Geen grap.

Halverwege het openen van box 2 ben ik gaan filmen (Edit: Ik heb de video's inmiddels offline gehaald).

Is dit vaker voorgekomen???
 bijgewerkt door Blasty 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Het gebeurt wel eens, niet heel vaak. Heb het zelf een paar keer gehad dat van 3 of 4 dozen er 2 vrijwel identiek waren.

Ook een keer gehad dat ik 2 identieke boosters achter elkaar opende, elke common, uncommon en rare hetzelfde, dat was ook raar. Zat alleen een verschillende token bij.
Blasty
4 jaren geleden
Ah oke bedankt, duidelijk. Er valt wat te verbeteren in hun verpakkingsproces...
Wel blij met mn dubbele epische box
kolonelnick
4 jaren geleden
Wow dat is echt raar, maar dat zijn verrekte goeie doosjes!!
tor
4 jaren geleden
Het hoeft niet per se aan hun inpak proces te liggen, dat het ooit voorkomt dat van twee boxen de rares en mythics bijna het zelfde zijn is met de hoeveelheid boxen die verkocht worden een zekerheid, en de kans dat een iemand twee bijna dezelfde boxen krijgt is ook niet klein
Mango
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Dat van twee boxen de rares en mythics bijna het zelfde zijn, is met de hoeveelheid boxen die verkocht worden een zekerheid. De kans dat iemand twee bijna dezelfde boxen krijgt is ook niet klein.

Nee ! Als Wizards de kaarten volgens een voldoende random proces zou verdelen over boosters en boxen, dan is het wiskundig gezien uiterst onwaarschijnlijk dat de inhoud van twee boxen sterk op elkaar lijkt. Stel dat Wizards een miljoen (10^6) boxen produceert, en per box zijn er 10^40 verschillende realisaties, dan is de kans dat er twee (of meer) identieke boxen zijn van de orde 1 op 10^28.

Blasty constateert terecht dat er iets vreemds aan de hand is. Dordledum bevestigt het vermoeden van Blasty dat Wizards de kaarten onvoldoende random verdeelt over boosters en boxen.
 bijgewerkt door Mango 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Er wordt al jaren niet meer volledig random verpakt. Ze zorgen er bewust voor dat er bijna allemaal verschillende rares/Mythics in een doos zitten en dat er binnen een doos een redelijk evenredige verdeling van de (un) commons is. Gelukkig maar, want anders is boxen kopen of draften een stuk minder leuk.
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
per box zijn er 10^40 verschillende realisaties,

Ik ga er van uit dat ze bij de drukker niet 10 Sextiljard verschillende vellen drukken
Blasty
4 jaren geleden
https://youtu.be/ykE4TEYBLUc

In deze video heeft Rudy (in iets mindere mate) hetzelfde probleem met twee MH dozen.

Het is inderdaad iets structureels.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De verdeling van de kaarten in de boostes is nooit random geweest. Bij hele oude set is het zelfs redelijk te voorspellen welke rare in welke booster zit als je een doos opent en van een paar booster weet wat erin zit. Die verdeling is met de huidige techniek niet echt voorspelbaar meer, maar er zit zeker een algoritme achter. En blijkbaar heeft die een kleine hickup
Kalitas
4 jaren geleden
Hallo,

Ik weet zo niet hoe ik een foto bij moet voegen maar ik heb net een Wrenn and Six gevonden. Heel erg blij mee. Qua mythics compleet andere dan in een eerdere box. Ook zaten er 2 foil snow-covered landjes in. Ik vond het een extreem gave box.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je moet level 8 zijn om foto's bij te voegen, maar ik vermoed dat hij er een beetje zo uitziet



Maar heel gaaf, hele mooie pull!
Kalitas
4 jaren geleden
Maar dan in foil.
Kalitas
4 jaren geleden
Ik zag de prijs, is bijna net zo duur als de hele box.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Je moet level 8 zijn om foto's bij te voegen, maar ik vermoed dat hij er een beetje zo uitziet



Maar heel gaaf, hele mooie pull!


Echt? Ik dacht dat iedereen de [ka][/ka] tags kon gebruiken ipv de [k][/k] om afbeeldingen van kaarten toe te voegen. Vreemd dat daar een level grens aan verbonden zit.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ja, hoezo is er eigenlijk een levelgrens voor plaatjes?
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
8 dagen geleden
Ja, hoezo is er eigenlijk een levelgrens voor plaatjes?
Ik vermoed dat dit is om spam tegen te gaan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De grens is er om te zorgen dat alleen actieve leden die hier al een tijdje zijn de [img] tags kunnen gebruiken en er niet allemaal rotzooi gepost kan worden. Als je nog niet lvl 8 bent en je wil een plaatje posten, post dan gewoon het linkje en meldt het mij, dan maak ik er een plaatje van . Het gaat hier niet om de [ka]kaartnaam[/ka] tags, die werken wel voor iedereen .
rvk-rico
4 jaren geleden
Ik heb wel eens 3 dezelfde commens gehad in 1 booster.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wow, dat is echt heel bizar!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 22 posts
  • Laatste post Blasty 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Blasty 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top