Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Modern spelers schaars?

Venser546
4 jaren geleden
Ik zoek een geschikte / populaire plek om modern te spelen omgeving ZH / NH.

Is het zo dat dit formaat minder wordt gespeeld, of dat de focus van openbare events vooral op standaard en pioneer ligt?

Heb eindelijk wat mooie decks bij elkaar gespaard en wil er graag mee spelen.

En, hoe zijn de modern events bij bazaar? Er staan doorgaans weinig inschrijvingen. Of zegt dit niks over de daadwerkelijke opkomst?

Mocht iemand leuke suggesties hebben in west NL, dan heel graag
Bavelb
4 jaren geleden
Ben zelf geen modernspeler, maar het aantal inschrijvingen zegt nooit veel over het aantal aanwezigen op FnM. 80% schrijft zich niet in voor draft of constructed formats (ik speel zelf standard en pioneer). Ik heb afgelopen jaar 1 keer modern niet door zien gaan. Alle andere keren waren er ruim meer dan 8 spelers.
 bijgewerkt door Bavelb 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Modern events op de Bazaar gaan eigenlijk altijd door, dus maak je geen zorgen en kom gezellig meedoen!
Rody
4 jaren geleden
Ik denk dat we gemiddeld 10 spelers hebben per FNM voor Modern. We hebben ook veel spelers die niet regelmatig spelen waardoor de playerbase heel divers is. Ik zou uit persoonlijke ervaringen zeggen bij de Bazaar of Magic dat Modern een populair constructed formaat is.
Venser546
4 jaren geleden
Ok bedankt voor de respons! Ben blij om te lezen dat er genoeg animo voor is. Kon me al nauwelijks voorstellen dat er niemand zou zijn.
Kijk er erg naar uit om eens tegen anderen te spelen, dan mijn keukentafelvrienden. Op een gegeven moment ken je elkaars decks iets te goed.

Is modern een laagdrempelig evenement, of kun je er echt geen slordigheidsfoutjes maken?

Speel het spel pas een aantal maanden. Ik verwacht ook vooral te verliezen. Maar hoop er gewoon veel van te leren.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top