Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mogelijke Banlist Standard

Daretti388
4 jaren geleden
Hallo allen. Ik speel nu al een maandje of 7 standard en telkens maar weer kom ik kaarten tegen die mij veel te OP lijken. Mij lijkt het nou wel eens interessant om te kijken wat wij allen te goede kaarten in standard vinden en die wel eens geband zouden kunnen worden.

Zelf vind ik de volgende kaarten te goed in standard.

Oko, Thief of Crowns
Chandra, Awakened Inferno
Arclight Phoenix
Chromatic Lantern
Realm-Cloaked Giant
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Shock OP? Laat Lightning Bolt en Bonecrusher Giant het niet horen...

Maar nee, op een genoeg genoemde kaart na hoeft van mij niks gebanned te worden momenteel. Wel kaarten die irritant zijn, maar niks dat broken is
Daretti388
4 jaren geleden
De bolt is niet legal en was de giant nog niet tegengekomen... Maar [k][/k] is inderdaad voornamelijk irritant en zoals je zegt niet echt op
Saint
4 jaren geleden
Oko is iedereen het wel over eens lijkt me. Hij moet gewoon opbokken.
De rest van de genoemde kaarten is sterk, maar niet consistent problematisch.
Ik denk niet dat er andere kaarten gebanned hoeven worden maar een tweede plaats zou naar Questing Beast gaan.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Als oko een 4 mana walker was, waarbij zijn 2e ability een -1 was, was ie prima. Over alle anderen kaarten ben ik eigenlijk van mening dat ze prima te doen zijn.
maus
4 jaren geleden
Ik wil Nightpack Ambusher hier ook wel voor nomineren. Dat simic flash deck is niet leuk om tegen te spelen. Net een guerrilla oorlog.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oko moet zelf in een Elk veranderen en dan op de BBQ. De rest is ok voor zover ik er verstand van heb
Jeff
4 jaren geleden
Als er naast Oko iets gebanned zou moeten worden, dan zou de meest waarschijnlijk keuze in mijn ogen Teferi, Time Raveler zijn. En Teferi vind ik al niet echt een ramp, dus lekker Oko bannen en daarmee basta als je het mij vraagt!
thewoodcutter
4 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Ik wil Nightpack Ambusher hier ook wel voor nomineren. Dat simic flash deck is niet leuk om tegen te spelen. Net een guerrilla oorlog.

Aan de andere kant, zonder Oko in het formaat legt Teferi, Time Raveler dat ook aan banden...
jesse1
4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Fires of Invention heb ik zelf weinig problemen mee. Als je blauw speelt kan je veel makkelijker alles counteren, want je weet beter wat er komt. En groen / wit removed de enchanment zelf met gemak!
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Oko is iedereen het wel over eens lijkt me. Hij moet gewoon opbokken.
De rest van de genoemde kaarten is sterk, maar niet consistent problematisch.
Ik denk niet dat er andere kaarten gebanned hoeven worden maar een tweede plaats zou naar Questing Beast gaan.


ja bok op oko hij is echt vervelend
Eclavyrr
4 jaren geleden
Ik speel zelf Esper Staxx en daar run ik 3 spyglass MB, dus Oko doet meestal niet veel. Questing Beast zit hoog op de irritatie meter bij mij, maar die krijg ik wel weg met wat removal.
animar112
4 jaren geleden
ik vind oko ook niet kunnen , hij is gewoon te sterk en domineert de meta maar mijn nmr 2 zou zowieso naar nissa gaan
Wodji2004
4 jaren geleden
Oko is op dit moment de kaart van de set, dus die gaat nog niet gebanned worden tot de volgende set denk ik.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top