Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Arena beta codes

wailunited
5 jaren geleden
Heeft iemand nog ravnica sealed codes voor mij? had geen tijd voor de prerelease en zou graag een sealed set willen mee maken
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Heb je de "PlayRavnica" code al gebruikt? Krijg je wat boosters (let op de hoofdletters).

In elke Prerelease Pack Guilds of Ravnica: Boros (en de andere ook natuurlijk ) zit een unieke code die je op MTG Arena kunt inleveren om daar een gratis Sealed deck te spelen (iets dat anders geld kost). Dus als je dat toch niet gaat doen, geef hem dan aan wailunited, maar weet dat het niet niks is.

Als je wailunited een code wil geven, stuur hem dan een bericht en post de code niet hier, dan kan iemand anders hem in theorie eerder gebruiken en dan heeft wailunited pech.
stonyhawk
5 jaren geleden
Als er nog meer mensen codes over hebben hoor ik het graag, heb ook geen prerelease kunnen spelen.
RonnieB
5 jaren geleden
Inmiddels is MTG Arena open beta geworden, je kan dus zonder code registreren!

nvm, had Magnus al gemeld, je bedoelde een code van de prerelease
 bijgewerkt door RonnieB 5 jaren geleden
ebonpraetor
5 jaren geleden
Mochten er na al de voorgaanden nog mensen zijn met een prerelease code en echt niet weten wat ze er mee moeten, dan hou ik me ook aanbevolen...
Dirktu
5 jaren geleden
Ook ik ben sinds kort Magic Arena aan het spelen. Ik was na een periode fysiek eigenlijk gestopt, maar dit voelt weer fantastisch... (zolang het maar geen verslaving wordt haha)

Mocht iemand in een gulle bui toevallig nog een PreRelease code over hebben (en kwijt willen), dan zou dat echt geweldig zijn. :-)

Amanda
5 jaren geleden
Heeft iemand nog een ongebruikte guilds of ravnica prerelease code? Ik ben nu ook begonnen met arena en wil ook wel een sealed spelen

En bij ravnica allegiance prerelease krijgen we weer codes, nu voor een draft.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Zijn die draft-codes niet gelimiteerd tot één per account?
BluezamX
5 jaren geleden
Een per event per account volgens mij. En je kan ook sealed spelen door een paar Ranked Drafts te winnen, duurt alleen iets langer. Op Reddit komen er ook weleens posts voorbij met codes, dat kan ook interessant zijn om in de gaten te houden!
Amanda
5 jaren geleden
Maar heeft niemand hier meer een kaartje van de vorige prerelease liggen met een ongebruikte code?

Jeff had de mijne al gedeeld voordat ik een account had....
BluezamX
5 jaren geleden
Kans is groot dat ze binnen een paar maanden wel op zijn
hallowman3
5 jaren geleden
Ik weet niet of die van mij gebruikt is, zal zo even zoeken en een code sturen via pm. Mocht die werken heb je een prerelease.

Edit: Die van mij is al gebruikt, sorry.
 bijgewerkt door hallowman3 5 jaren geleden
DonKavan
4 jaren geleden
Heeft er iemand toevallig nog een key voor mij, wil het eens gaan proberen.

Mvg, Kevin

Edit; werkt al
 bijgewerkt door DonKavan 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Er is niet een manier om Arena op een Chromebook te laten draaien toch?

Heb dan misschien binnenkort ook wat codes over, wat prerelease pakjes besteld bij de BoM.
Timt89
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Er is niet een manier om Arena op een Chromebook te laten draaien toch?

Heb dan misschien binnenkort ook wat codes over, wat prerelease pakjes besteld bij de BoM.
nope er is nog geen android versie
BluezamX
4 jaren geleden
Kan je maximaal 1 prerelease code per account gebruiken?
bartist
4 jaren geleden
Ik denk het... ik kan ook geen 2e release code invullen op mijn account
BluezamX
4 jaren geleden
Dat verklaard een hoop. Dan gaat de code maar door naar een vriend!
nederland439
4 jaren geleden
Klopt je mag altijd maar 1 code invoeren voor een gratis sealed. Als iemand nog een code heeft hoor ik het graag.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik ook, maar vrienden gaan altijd voor!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top