Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Crossing: gepersonaliseerde boosters

knarfholland
9 jaren geleden
Hallo allemaal,

Sinds ik al jaren geniet van het spelen van Magic wilde ik iets terug doen voor de community. Dus heb ik in mijn vrije tijd een gratis service gebouwd: MTG Crossing. De service stelt mensen in staat om via de post gepersonaliseerde boosters te verzenden en te ontvangen.

MTG Crossing is nu 6 maanden online en er zijn sinds de start al meer dan 200 gepersonaliseerde boosters verstuurd! Lijkt het je leuk om mee te doen aan dit initiatief? Schrijf je nu in en laat weten wat je er van vindt! Alle feedback is welkom en zal gebruikt worden om de service nog verder te verbeteren en uit te breiden.

Frank
Twigwalker
9 jaren geleden
Super gaaf! Ik ga dit zeker een keertje proberen Ik ben nu vooral bezig met Pauper Commander dus ik ben al snel blij met kaarten die niet veel waard zijn dus dit lijkt me ideaal
Thomasvdk
9 jaren geleden
Leg even uit wat dan precies de bedoeling is. Snap het niet echt wat ik hier mee zou opschieten.
knarfholland
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 21-10-2014 om 21:58
Leg even uit wat dan precies de bedoeling is. Snap het niet echt wat ik hier mee zou opschieten.


Je kan via de website een willekeurig profiel + adres aanvragen. Je stuurt dan kaarten die zo goed mogelijk bij dit profiel passen, een gepersonaliseerde booster. Als de booster is aangekomen is het jouw beurt om booster te ontvangen van een andere willekeurige gebruiker. Zo blijft het elke keer weer spannend naar wie je mag sturen en wat je gaat ontvangen.

Op deze manier kan je van kaarten afkomen die toch stof liggen te vangen en krijg je kaarten terug die voor jou wel interessant zijn. Het is een leuke, alternatieve manier om aan nieuwe kaarten te komen en de spanning van het openen van boosters te beleven.
koenen2
9 jaren geleden
Leuk idee! Ik neem eens een kijkje!
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
knarfholland 21-10-2014 om 22:13
Quote:
Thomasvdk 21-10-2014 om 21:58
Leg even uit wat dan precies de bedoeling is. Snap het niet echt wat ik hier mee zou opschieten.


Je kan via de website een willekeurig profiel + adres aanvragen. Je stuurt dan kaarten die zo goed mogelijk bij dit profiel passen, een gepersonaliseerde booster. Als de booster is aangekomen is het jouw beurt om booster te ontvangen van een andere willekeurige gebruiker. Zo blijft het elke keer weer spannend naar wie je mag sturen en wat je gaat ontvangen.

Op deze manier kan je van kaarten afkomen die toch stof liggen te vangen en krijg je kaarten terug die voor jou wel interessant zijn. Het is een leuke, alternatieve manier om aan nieuwe kaarten te komen en de spanning van het openen van boosters te beleven.


Maar het gaat dus wel om low value kaarten....
MagnusMagicus
9 jaren geleden
En wat is daar mis mee? Plus, dat hoeft niet. Iemand kan gul zijn. Jij kunt gul zijn. Het gaat om de lol van "ik ga iets krijgen". De ene keer zijn dat wellicht 15 commons, de andere keer een foil booster, als iemand nuts is gegaan .

Ik heb me ook ingeschreven, lijkt me wel grappig!
knarfholland
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 21-10-2014 om 23:01
Quote:
knarfholland 21-10-2014 om 22:13
Quote:
Thomasvdk 21-10-2014 om 21:58
Leg even uit wat dan precies de bedoeling is. Snap het niet echt wat ik hier mee zou opschieten.


Je kan via de website een willekeurig profiel + adres aanvragen. Je stuurt dan kaarten die zo goed mogelijk bij dit profiel passen, een gepersonaliseerde booster. Als de booster is aangekomen is het jouw beurt om booster te ontvangen van een andere willekeurige gebruiker. Zo blijft het elke keer weer spannend naar wie je mag sturen en wat je gaat ontvangen.

Op deze manier kan je van kaarten afkomen die toch stof liggen te vangen en krijg je kaarten terug die voor jou wel interessant zijn. Het is een leuke, alternatieve manier om aan nieuwe kaarten te komen en de spanning van het openen van boosters te beleven.


Maar het gaat dus wel om low value kaarten....


Niet perse, maar verwacht inderdaad geen Black Lotus, Tarmogoyf of Jace, the Mind Sculptor te vinden in elke booster. Dan kom je bedrogen uit. De service is niet gericht op de monetaire waarde van kaarten, maar op de waarde van het spelen met kaarten. Als je veel geeft om de monetaire waarde van kaarten is ruilen een betere optie.

Het idee erachter is dat ik bijvoorbeeld nooit zou spelen met een Thoughtseize, maar wel met een Dragon Broodmother. Voor mij heeft Dragon Broodmother dus meer waarde, daarom zou ik zonder problemen een Thoughtseize naar iemand sturen in de hoop op een gegeven moment een Dragon Broodmother terug te krijgen.

Uiteindelijk is de service wel afhankelijk van de gulheid van de leden, maar tot nu toe ben ik zeker nog niet teleurgesteld.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Ik heb me ook maar ingeschreven. Leuk initiatief.
Het lijkt een potentieel nadeel die beperkte wishlists. Ik heb er nu eentje gekregen om naar te sturen waar toch nog best een aantal "dure"* kaarten op staan die gezocht worden . Gaat op termijn die 36 trouwens nog omhoog?


*dit is natuurlijk relatief hoor *
fullmoonie
9 jaren geleden
Ik ben hier al een tijdje lid van en het is echt leuk om te doen! Ik heb zelfs een paar maanden terug een Sylvan Caryatid in een booster gekregen. (Edit: Ik zie nu dat die van knarfholland afkomt). Dus qua value valt het zeker niet tegen. Tuurlijk, er zijn boosters bij met een lage waarde, maar dat heb je altijd.

En de wishlist is ook een goede manier om de speelstijl van mensen te bepalen en iets goedkopere kaarten die wel hetzelfde thema hebben te bepalen
 bijgewerkt door fullmoonie 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nou, ik heb me ingeschreven en meteen maar 4 boosters de deur uitgedaan .

Ik heb de titel van het topic ook even aangepast. Ik vond gratis wat kort door de bocht, aangezien je ook kaarten moet versturen om iets te krijgen. Leuk inititatief!
JT
9 jaren geleden
Lijkt me op zich een leuk idee, maar ik heb zelf niet heel veel goede kaarten, dus ik vraag me af wie op mijn kaarten zit te wachten.
Moet je gewoon zelf zoeken wat voor kaarten je hebt voor iemand op basis van zijn/haar wishlist? Of moet je ook ergens melden welke kaarten je hebt om weg te geven, zodat de site een 'match' maakt?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Je baseert het volledig op iemands wishlist, en verder maak je er wat leuks van. Er wordt niet gematched verder zover ik weet.
koenen2
9 jaren geleden
Er ook maar 2 verzonden, oa een naar knarf .
knarfholland
9 jaren geleden
Ten eerste wil ik iedereen van harte bedanken voor het enthousiasme! Leuk om zoveel nieuwe inschrijvingen te zien.

Quote:
MagnusMagicus 22-10-2014 om 13:00
Je baseert het volledig op iemands wishlist, en verder maak je er wat leuks van. Er wordt niet gematched verder zover ik weet.


Klopt helemaal, er wordt op dit moment nog niet specifiek gematched aangezien het ledenaantal daarvoor te laag is. Je baseert de booster op iemand zijn profiel en wishlist. Maak je niet te druk om de 'goedheid' van je kaarten. Het gaat ook om de verassing van het sturen en krijgen van boosters en je hebt altijd wel kaarten waarmee je de ander blij kan maken!
knarfholland
9 jaren geleden
Quote:
koenen2 22-10-2014 om 14:10
Er ook maar 2 verzonden, oa een naar knarf .


, ben benieuwd wat het gaat worden!
nielsvd
9 jaren geleden
Leuk initiatief, ga vanavond eens kijken of ik iets op de post kan doen
akroma349
9 jaren geleden
Klinkt awesome, ik ga me zeker inschrijven vanavond
Twigwalker
9 jaren geleden
Zo SerraAngel22 en ik gaan nu ook ieder 2 packs op de bus doen
ma1k3l
9 jaren geleden
ook maar even aangemeld.
erg leuk idee dit.
3 de deur uit, waaronder 1 naar knarf hmmmm beetje verdacht al 2 nu he
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top