Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Crossing: gepersonaliseerde boosters

Eclavyrr
9 jaren geleden
Ik heb hem eens op onze lokale facebook pagina gegooid om meer mensen enthousiast te krijgen
MagnusMagicus
9 jaren geleden


Supercool . Ik ben momenteel vooral binnen Nederland aan het versturen omdat je 1 kerstzegel kunt gebruiken in plaats van 2 normale postzegels momenteel. Maar na januari wil ik die Nieuw-Zeelander wel eens wat sturen .
10000fists
9 jaren geleden
@MagnusMagicus Was ook wel een beetje verbaasd dat ik MTGcrossing tegen kwam op reddit.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
knarfholland is het overal aan het promoten .
fullmoonie
9 jaren geleden
Ik heb hem ook tijdelijk op alleen Nederland staan. 1 decemberzegel per envelop zorgt ervoor dat ik die nu het meeste/alleen maar wil versturen. Profiteren nu het nog kan! Daarna gaat hij weer op global.
NjitRam
9 jaren geleden
Ik had hetzelfde idee en zit ook nog met genoeg kerstzegels, maar ben een beetje afgeschrokken door de postafhandeling in deze tijd van het jaar. Heb in de 2,5 jaar dat ik hier zit nog nooit problemen gehad met versturen en de afgelopen weken dus al 2 zoekgeraakte enveloppen en 1 leeg retour.

Wel mooi dat 1 van mijn boosters in de voorbeelden van knarfholland @ reddit zit (Mijn booster naar fullmoonie)
 bijgewerkt door NjitRam 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik verstevig mijn enveloppen altijd. Plakband over de plakranden, en ook schuin over alle hoeken, zodat de kans dat hij scheurt een heel stuk kleiner wordt. Verder duidelijk schrijven en een retouradres op de achterkant (postcode + huisnummer is genoeg). Van mijn 40 zendingen is het nu 40x goed gegaan . En in de 12 jaar dat ik al via de post ruil is het van de honderden keren volgens mij minder dan 10x iets fout gegaan.

Besteed veel aandacht aan het inpakken, dat scheelt echt veel!
JT
9 jaren geleden
Ik heb zojuist weer eens een super booster ontvangen, echt gaaf hoor, dat mtg crossing!
Zie: https://mtgcrossing.com/pack/NL-NL-564
Lokkij
9 jaren geleden
Vandaag weer een erg leuke booster ontvangen van MagnusMagicus. Bedankt!

Het is overigens wel vreemd dat ik nog maar een booster heb verzonden, en er al drie heb ontvangen. Dit is natuurlijk erg leuk (het waren allemaal mooie boosters! ), maar misschien niet helemaal de bedoeling. Ik heb ook al een bericht naar knarfholland gestuurd.
Twigwalker
9 jaren geleden
Quote:
Lokkij 12-12-2014 om 17:09
Vandaag weer een erg leuke booster ontvangen van MagnusMagicus. Bedankt!

Het is overigens wel vreemd dat ik nog maar een booster heb verzonden, en er al drie heb ontvangen. Dit is natuurlijk erg leuk (het waren allemaal mooie boosters! ), maar misschien niet helemaal de bedoeling. Ik heb ook al een bericht naar knarfholland gestuurd.


Dat kan gebeuren omdat het systeem ook probeert om niet elke keer dezelfde mensen aan elkaar te koppelen, dan is het leuker dat jij een booster van MagnusMagicus krijg dan dat ik er voor de 2e keer 1 krijg. Wel zo netjes om dan nog minstens 2 packs de deur uit te doen natuurlijk
JT
9 jaren geleden
Maar dan nog is het wel een beetje raar, het lijkt mij dat je per booster die je verstuurd er ook 1 terug krijgt, ik zag bij een aantal profielen die al minstens een maand niks meer hebben verstuurd er toch een verschil zit in aantal ontvangen en gestuurde boosters, en regelmatig nog meer ontvangen dan gestuurd...
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Je kunt nooit tweemaal naar dezelfde persoon sturen. En het is mogelijk om een klein beetje positief te staan. Soms komt dat nu eenmaal beter uit.
Lokkij
9 jaren geleden
Nou ja, dan zal het wel toeval zijn. Ik ben er in elk geval erg blij mee!
(en natuurlijk gaan er binnenkort weer een paar boosters de deur uit!)
JT
9 jaren geleden
Ja, dat snap ik op zich wel.
En ik zou het niet erg vinden als ik nog eens naar dezelfde moet sturen, als er maar een redelijke tijd tussen zit. Ik neem aan dat in bijvoorbeeld een half jaar ofzo wel wat wants zijn veranderd.
En ik zag net een profiel van iemand, die heeft exact een maand geleden 4 boosters gestuurd en er nog maar 1 ontvangen (het kan natuurlijk zijn dat er nog een aantal onderweg zijn, maar ergens is het wel raar).
knarfholland
9 jaren geleden
Quote:
JT 12-12-2014 om 22:50
Ja, dat snap ik op zich wel.
En ik zou het niet erg vinden als ik nog eens naar dezelfde moet sturen, als er maar een redelijke tijd tussen zit. Ik neem aan dat in bijvoorbeeld een half jaar ofzo wel wat wants zijn veranderd.
En ik zag net een profiel van iemand, die heeft exact een maand geleden 4 boosters gestuurd en er nog maar 1 ontvangen (het kan natuurlijk zijn dat er nog een aantal onderweg zijn, maar ergens is het wel raar).


Even ter verduidelijking: het kan inderdaad af en toe voorkomen dat iemand meer ontvangt dan verstuurd. Dit is af en toe nodig om te zorgen dat mensen kunnen blijven sturen.

Daarnaast is het algoritme dat wordt gebruikt complex en moet het met veel dingen rekening houden. Eén van deze dingen is dat sommige mensen helaas packs aanvragen maar nooit versturen. De persoon waaraan jij refereert heeft hier last van. Ik hou dit achter de schermen allemaal in de gaten en grijp in als het nodig is. Uiteindelijk zal ook hij z'n packs krijgen, het zal helaas alleen wat langer duren.
stonyhawk
9 jaren geleden
Ik begin een beetje bezorgd te worden omdat mijn verzonden packs niet worden geregistreerd. 4 packs zijn al meerdere dagen onderweg.. Toch maar hopen dat het vanwege de kerst is en ze niet ergens zijn kwijtgeraakt.
Blasty
9 jaren geleden
Zo, ik heb even onder andere al mn mirage landjes op de bus gedaan.
Kan wel zeggen dat het niet in 1 boosters paste, niet eens in 8... dan maar deckdoosjes

@Stonyhawk: geen zorgen, ik heb net een booster netjes ontvangen die 14 dagen onderweg was.
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
Jeff
9 jaren geleden
Quote:
stonyhawk 13-12-2014 om 14:40
Ik begin een beetje bezorgd te worden omdat mijn verzonden packs niet worden geregistreerd. 4 packs zijn al meerdere dagen onderweg.. Toch maar hopen dat het vanwege de kerst is en ze niet ergens zijn kwijtgeraakt.


Kwijtraken zal een groot woord zijn, maar de post doet er in de kerst gemiddeld een stuk langer over, omdat er gewoon heel veel meer post wordt verstuurd in deze periode van het jaar. In mijn ervaring doet post er tijdens de kerstperiode 3 tot 6 bezorgdagen langer over dan normaal, dus een paar dagen onderweg is niet heel gek. Houdt er trouwens rekening mee dat er op zondag en maandag uberhaupt geen briefpost wordt bezorgd!

Edit:
Ik heb even opgezocht of ik een statement van de PostNL kon vinden. Dat heb ik gevonden:
http://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/postbezorging-rond-de-feestdagen-consument/
Quote:
Alle post die u in de oranje brievenbus op straat of in de kartonnen kerstbrievenbus bij een van onze verkooppunten doet, wordt behandeld als kerstpost. Dat betekent dat uw post langer onderweg is dan normaal: we streven ernaar deze post binnen drie dagen te bezorgen.
...
We bezorgen briefpost van dinsdag tot en met zaterdag en pakketten van maandag tot en met zaterdag. Kerstkaarten zult u voornamelijk op woensdag en vrijdag ontvangen en op maandag 22 december. Dit is een extra ingelaste bezorgdag.
 bijgewerkt door Jeff 9 jaren geleden
Blasty
9 jaren geleden
De oranje bakken zijn al geen optie meer, die zijn vuurwerk-proof gemaakt en dus ook booster-proof.
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
stonyhawk
9 jaren geleden
1 booster is inmiddels denk ik wel ruim 2 weken al onderweg, 2 andere van vorige week dinsdag. 1 booster die ik ook die dinsdag heb verstuurd is wel binnen gekomen. Vind dit helemaal niks dus ik wacht met het verzenden van mijn volgende booster tot na kerst.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top