Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Crossing: gepersonaliseerde boosters

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond
camiel567
9 jaren geleden
Nelis, SerraAngel22, fullmoonie en thewoodcutter kunnen van mij een pakketje in de bus verwachten
 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden (de tag is user, niet player ;))
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nooooo! Niets in de bus! Noooooo! Nog een keer 24 uur wachten! NoooOOOooo!
Doyle
9 jaren geleden
Ik heb hem er net nadat je hebt gekeken ingegooid dan Magnus Probeer het nog eens (heb hem iets voor 6 in je brievenbus gegooid )
nielsvd
9 jaren geleden
Ben benieuwd naar je booster camiel
stonyhawk
9 jaren geleden
Ook maar een account gemaakt en de eerste booster gaat naar thewoodcutter. Je ziet em wel verschijnen
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Je moet eigenlijk niet vertellen wie wat krijgt he .

En Doyle: bedankt! Superbooster!
Doyle
9 jaren geleden
Blij dat hij beviel ^^ de volgende booster wordt morgen alweer verzonden naar een BoM-genoot maar ik hou nog even voor me wie ^^
camiel567
9 jaren geleden
Als iemand de mijne binnen heeft zeg maar wat jullie ervan vonden
stonyhawk
9 jaren geleden
Ach hij weet nog steeds niet wat ie krijgt
Doyle
9 jaren geleden
Wat me trouwens opviel knarf, was dat de duur van verzending wat krom was. De dag dat je hem aanvraagt rekent ie al als 1 dag. Dus stel ik vraag vandaag een adres aan en hij wordt morgen ontvangen al, rekent ie dat als 2 dagen (want vandaag + morgen = 2 dagen) terwijl je zou zeggen dat dat 1 dag is (met de post gaat t je niet lukken om vandaag te posten en de ontvanger het vandaag te laten krijgen). Zo is verzending in 1 dag dus nooit mogelijk.

Ik had bij Magnus bijvoorbeeld dat ik donderdagavond zijn adres kreeg, gister in zn brievenbus gedaan heb en om half 1 vannacht is het ingevoerd dat hij is ontvangen. Zo stond er ineens een reistijd van 3 dagen... (na 12 uur snap ik dat het 1 dag extra wordt, maar die eerste dag is wat krom op deze manier).
 bijgewerkt door Doyle 9 jaren geleden
Twigwalker
9 jaren geleden
Quote:
camiel567 25-10-2014 om 01:15
Als iemand de mijne binnen heeft zeg maar wat jullie ervan vonden


Je krijgt vanzelf een mailtje met een berichtje wat de ontvanger ervan vond Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jou pack nondertussen ook aangekomen en geregistreerd is
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Damn wat verslavend is het . Vandaag weer 4 enveloppen de deur uit gedaan, waaronder 3 naar BoMers .
nielsvd
9 jaren geleden
Dit is echt grappig, heb inmiddels twee envevolpjes ontvangen met een inhoud die goed aansluit op mijn beschrijving / wishlist. Heb net nog weer 3 pakjes gemaakt, allemaal voor forumleden van hier. Zal niet verklappen wie er dinsdag iets op de mat kan verwachten, dat houdt het extra leuk
Twigwalker
9 jaren geleden
Hebben jullie nog tips voor als je niets van iemands Wishlist hebt? Ik heb nu iemand voor wie ik het heel moeilijk vind om een interessante booster te maken.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Misschien een commander uitzoeken en wat leuke kaartjes daarbij?
Je kunt ook kijken wat iemand zijn favoriete formaat is en daar wat leuks voor doen?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik probeer altijd wat speelbare kaarten en/of foils erbij te doen, dat is altijd wel goed. En verder proberen aan te vullen met iets dat bij de beschrijving staat...als iemand Vampires spaart, of een Angel deck heeft, of van burnkaarten houdt, dan probeer ik dat erbij te doen.
knarfholland
9 jaren geleden
Ten eerste wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de feedback en support! Er zijn op dit moment 89 boosters onderweg, dit is nog nooit zo hoog geweest! Ook zijn er afgelopen zaterdag 25 boosters geregistreerd, ook een nieuw record!

Quote:
Doyle 25-10-2014 om 09:12
Wat me trouwens opviel knarf, was dat de duur van verzending wat krom was. De dag dat je hem aanvraagt rekent ie al als 1 dag. Dus stel ik vraag vandaag een adres aan en hij wordt morgen ontvangen al, rekent ie dat als 2 dagen (want vandaag + morgen = 2 dagen) terwijl je zou zeggen dat dat 1 dag is (met de post gaat t je niet lukken om vandaag te posten en de ontvanger het vandaag te laten krijgen). Zo is verzending in 1 dag dus nooit mogelijk.

Ik had bij Magnus bijvoorbeeld dat ik donderdagavond zijn adres kreeg, gister in zn brievenbus gedaan heb en om half 1 vannacht is het ingevoerd dat hij is ontvangen. Zo stond er ineens een reistijd van 3 dagen... (na 12 uur snap ik dat het 1 dag extra wordt, maar die eerste dag is wat krom op deze manier).


Doyle, dank voor je feedback, je analyse klopt helemaal en ik ga er naar kijken. Op dit moment wordt er inderdaad gekeken naar het aantal aparte dagen en niet de exacte tijd tussen verzenden/ontvangen wat dit kan veroorzaken.

Alle feedback is trouwens erg welkom, hierdoor kan ik de tijd die ik heb om aan MTG Crossing te werken goed besteden aan aanpassingen of nieuwe feature die zijn aangevraagd door de community.
nielsvd
9 jaren geleden
Ik vraag me af in hoeverre de verzendtijd in zijn geheel representatief is, heb een pakje dat al dagen bij de ontvanger zou moeten zijn en nog steeds niet geregistreerd is, daarmee zegt het niet alleen iets over de reisduur maar ook over de adequate registratie van de ontvanger.

Los daarvan ben ik wel erg enthausiast over het initiatief. Misschien is het leuk om de gemaakte van fotos van de laatst registreerde / verzonden booster een prominentere plek te geven op de site? Zelf vind ik het wel leuk om te kijken hoe andere boosters zijn samengesteld.
Twigwalker
9 jaren geleden
@nielsvd

Ik zou de laatste boosters ook graag prominenter zien, nu is het steeds even zoeken voordat ik bij de pagina aangekomen ben.

@Frank is het okay om de feedback hier te spuien of liever veel mail etc?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top