Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Crossing: gepersonaliseerde boosters

Teferi
6 jaren geleden




Ook ik heb mijn eerste twee packs ontvangen...
Wat ontzettend tof en wat een leuke variatie qua kaarten!
Nogmaals dank!

Ik ga er vanavond weer twee maken en versturen!
 bijgewerkt door Teferi 6 jaren geleden
Teferi
6 jaren geleden
Ook dit jaar ga ik weer packs versturen!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Goed voornemen!
Jsterck1
6 jaren geleden
Oei heb hier zelf nog een booster klaar liggen om op te sturen, die was ik helemaal vergeten met de feestdagen...
Ga proberen om zeker elke maand eentje te sturen, maar ik hoop dat er ook nog eens eentje mijn richting uit komt
StickyGator
6 jaren geleden
Lijkt me leuk om eens te proberen. Ik heb helaas alleen te weinig interessante kaarten om iemand blij te maken met een persoonlijke booster
ebonpraetor
6 jaren geleden
Vandaag weer eentje ontvangen, en dus ook de hoogste tijd om er weer eens eentje te versturen...
ebonpraetor
6 jaren geleden
Meteen de daad bij het woord gevoegd.
Teaser: de booster is onderweg naar iemand die hier actief is.
Teferi
6 jaren geleden
Vandaag mijn eerste pack naar Italië gestuurd!
Blasty
6 jaren geleden
Toe maar, naar Xena zeker?
Teferi
6 jaren geleden
Teferi
5 jaren geleden
Maken mensen er hier nog gebruik van? Ik wil graag maandag weer wat packs samenstellen en op de post doen.
AncientOne
5 jaren geleden
Ik sta op 11 sent & 11 received... In principe heb ik dus geen reden om weer een pack te versturen...
Volgens mij ligt dit mooie initiatief redelijk op z'n gat, dus als ik zelf een booster zou versturen, neem ik aan, dat ik er niet persé eentje terug ga ontvangen.
Anderzijds: ALS ik er eentje zou ontvangen, zou ik er zelf ook weer eentje versturen, om weer 'quitte' te staan (evenveel verstuurd als ontvangen).
Gijsneus
5 jaren geleden
Ik sta nu op 36 sent en 32 received.

Ben enorm fan van dit initiatief, de laatste 2 boosters die ik heb mogen ontvangen waren prachtig en helemaal in de stijl waarin ik boosters maak en verstuur.

Helaas zitten er ook mensen tussen die beschadigde kaarten opsturen. Als je daar vervolgens een opmerking over maakt krijg je de wind van voren, dat ik niet bij crossing moet zitten om er beter van te worden etc. Dit soort boosters/reacties maken mij huiverig om actief te blijven versturen.

Eind dit jaar zal ik weer boosters versturen, in de Kerstkaartentijd verstuur je crossingboosters met maar 1 postzegel :-) Daarnaast is de Kerstgedachte van cadeaus versturen ook mooi meegenomen!
Jsterck1
5 jaren geleden
Ik heb in het begin van het jaar nog vier boosters verstuurd maar ik krijg er geen terug. Ik vrees ook dat de site een beetje stil gevallen is. Wel jammer want vond het een leuk concept.
Triskelion88
5 jaren geleden
Misschien kan het nieuw leven in geblazen worden met een korte recap wat het idee is en welke groep mensen hier aan mee wil doen? het lijkt mij een leuk initiatief iig
AncientOne
5 jaren geleden
De 'last booster received' dateert van 22 nov 2017.
(Dat was er toevallig eentje van Teferi aan mij (AncientOne - we hebben toevallig beide zowel daar als hier dezelfde nickname) en dat was ook een hele mooie booster!)
Dus de afgelopen 8 maanden is er geen enkele MTGCrossing-booster meer aangekomen (en dus vrijwel zeker ook niet verstuurd)...
MTGCrossing-gebruikers die hier ook op het forum zitten krijg je vast wel zover dat ze weer booster gaan versturen, maar MTGCrossing bepaalt (semi-!)at random aan WIE je je volgende booster moet verturen, en dat kan dus best iemand zijn die hier NIET op het forum zit...

EDIT:
Ik heb net nog even wat zitten pielen in de URL van de verstuurde boosters: er zijn nog boosters DIT jaar verstuurd en ontvangen, bv. deze (deze heeft ook het hoogste packnummer op de site, en kwam nog geen 2 maanden geleden bij de geadresseerde aan! (23 mei 2018 )).
Ik zie er echter ook boosters tussenstaan die meer dan 240 dagen onderweg zijn: OF die zijn nooit geregistreerd als aangekomen, OF die zijn nooit verstuurd...
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Deze booster is 2 dagen geleden uit Amerika naar Nederland gestuurd
Gijsneus
5 jaren geleden
Ik ga er van het weekend weer 2 versturen (in het kader; meer boosters ontvangen begint bij jezelf?)
 bijgewerkt door Gijsneus 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Inderdaad! Ik heb ook een adres aangevraagd, het weekend komt er immers aan...!
(voorlopig eerst effe 1)
Ik heb een Belg als geadresseerde...
Jsterck1
5 jaren geleden
Dan hoop ik dat ik dat ben
Daarnet nog eens gekeken en ik sta op 9 verzonden en 4 ontvangen
Mijn laatste booster was naar Canada maar hij is nog steeds niet ontvangen,was men eerste internationale booster dus heb het nu toch maar terug "binnen Europa" geselecteerd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top