Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Booster: wat heb jij geopend?

BluezamX
4 jaren geleden


Ja, "helaas" alleen die kaarten
WJayW
4 jaren geleden
Hmm, als ik zo zie hoe gelukkig andere mensen zijn met hun pulls... valt het bij (wellicht) mij iets wat tegen.
Maar then again, ik had maar 12 packs gezien ik de box deelde met een vriend...maar wel een leuke middag door 2x sealed te spelen tegen hem.

Carpet of Flowers
Ancient Ziggurat
Reaper King foil
Eldrazi Monument
Knowledge Pool foil
Black Market
Nezumi Shortfang foil
Dictate of Heliod
Mirror Entity
Martyr's Bond
Rage Reflection
Wheel of Fate
Whelming Wave
Reki, the History of Kamigawa foil
Birds of Paradise
Beastmaster Ascension
Thrun, the Last Troll
Roks1983
4 jaren geleden
Vanmiddag mijn box geopend. Gelukkig een Bloom Tender geopend, die haalt het niveau van de rest van de inhoud gelukkig wat omhoog . Maar ja, dat hoort erbij. Volgende keer beter.

Had wel iets vreemds... Ik heb vier foils dubbel. Dat is wel erg veel op een box van 24 boosters
 bijgewerkt door Roks1983 4 jaren geleden
Kirl-A
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden


Ja, "helaas" alleen die kaarten

Wodi!
4 jaren geleden
Quote:
49 minuten geleden
Vanmiddag mijn box geopend. Gelukkig een Bloom Tender geopend, die haalt het niveau van de rest van de inhoud gelukkig wat omhoog . Maar ja, dat hoort erbij. Volgende keer beter.

Had wel iets vreemds... Ik heb vier foils dubbel. Dat is wel erg veel op een box van 24 boosters


Wij hadden zaterdag een draft met meerdere dubbele foils. Vond het ook wat veel voor 24 boosters. In ieder geval 2 x Gilder Bairn, 2 x Niggle Bandit, 2 x Helix Pinnacle en 3 x Lumithread Field.

Gelukkig was het draft, anders had ik het wel echt jammer gevonden!
Kirl-A
4 jaren geleden
Wow die prijzen voor boosters gaan ook flink in de lift. One of print of komen er reprints?
Mardhra
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Wow die prijzen voor boosters gaan ook flink in de lift. One of print of komen er reprints?


Wat ik begrepen heb is dat de Mystery Booster(box) machine aka money machine blijft printen
BluezamX
4 jaren geleden
Hij is geannounced als unlimited print run, maar door populariteit en wellichte lange duur tot de tweede zending binnenkomt kan een tijdelijk tekort best reëel zijn
BluezamX
4 jaren geleden
Wauw! Heb 8 boosters geopend, en had deze parels:

Teferi's Puzzle Box (foil)
Dragonlord Ojutai
Demonic Tutor
Sakashima the Impostor
Inquisition of Kozilek
Weathered Wayfarer
Sen Triplets (foil)
Alhammarret's Archive
Karrthus, Tyrant of Jund (foil)
Black Market
Eternal Witness
Kolaghan's Command
Wargate
Goblin Piledriver
Myojin of Life's Web (foil)
Treasonous Ogre
Maro (foil)
Fungusaur (foil)
Preyseizer Dragon

Een vriend had ook mooie pulls, waaronder een Scourge of the Throne (jaloers!). Helaas had de derde speler vrij weinig, alleen The Gitrog Monster, een Shizo, Death's Storehouse en een Yuriko, the Tiger's Shadow. Om die laatste gaat hij echter wel een Commander deck bouwen, dus ik ben er erg benieuwd naar. Was in ieder geval een hele gezellige middag!
thedazzler18
4 jaren geleden
Hier een boxje geopend met enorm veel geweldige kaarten:
Teferi's Protection
Expropriate
Minamo, School at Water's Edge
Amulet of Vigor
Elesh Norn, Grand Cenobite
Rhystic Study
Intruder Alarm
Marrow-Gnawer
Sakashima the Impostor
Rhys the Redeemed
Supreme Verdict
Asceticism
Aura Shards
Kiki-Jiki, Mirror Breaker
2x Triumph of the Hordes
Balefire Liege
Reaper King
Torment of Hailfire
Delay
Master Transmuter
Aetherflux Reservoir
Phyrexian Metamorph
Caged Sun
Yuriko, the Tiger's Shadow

Dit zijn er 24 die allemaal meer waard zijn (Bom prijzen) dan de kostprijs van een pakje. En nog gigantisch veel leuke anderen. Ik zal niet zeggen dat ik alle kaarten ga gebruiken maar het aantal commander staples wat er daarnaast ook nog in zit en de waarde alleen al van alle kaarten samen maakt dat je die box er dik uithaalt. Het openen van boosters is leuker dan ooit, maar misschien komt dat omdat ik zelf nog redelijk niet ben in magic en die oude kaarten dus niet ken. Top product!
farden10
4 jaren geleden
Ik had 2 boosters gekocht en daar zaten erg goede kaarten in voor mijn Commanderdecks. De eerste bevatte:
Wirewood Lodge
Asceticism
Boundless Realms
De 2e had:
Star of Extinction
Viscera Seer

Die eerste was wel heel erg goed.
Robin_Nicol_Bolas
4 jaren geleden
Ik ben een relatief nieuwe speler(sinds kaladesh) en ik weet niet zo veel van single en boosterbox prijzen. Maar ik was van plan om misschien een boosterbox of 2 te kopen aangezien deze mystery booster set zo in de smaak valt bij anderen. Ik vroeg me af of het slim is om nu te kopen of om nog even te wachten. Mijn gedachte was dat omdat het een unlimted print run is de prijzen van dure singles en foils (nog verder) zullen dalen en dat het aanbod groot blijft, en dat daardoor de prijs van de boxen uiteindelijk zal dalen. Denken jullie dat dit klopt of verwachten jullie dat de vraag te groot blijft en de prijs van de boxen daardoor hetzelfde blijft of misschien zelfs nog zal stijgen?
BluezamX
4 jaren geleden
Ik denk dat de box nu al een beetje op een high zit. Kijk maar; bij veel Nederlandse winkels zijn ze vrijwel uitverkocht. Als WotC een tweede of derde run levert, zal een doos denk ik in prijs wat dalen (of in ieder geval niet duurder worden) aangezien de flash mob dan al is overgestapt op de nieuwe producten, zoals Ikoria en C2020.

Ik ben geen expert, maar het lijkt me het beste om nog even te wachten op een daling / een actie zodat je wat extra's krijgt (al is er nu ook een mooie actie aan de gang!)
RedRax
4 jaren geleden
Wat me opvalt aan de kaarten uit de Mystery ''set'', is dat ze allemaal krom trekken. Ik heb 2 weken geleden aparte stapeltjes gemaakt van de Rares/Uncommons/Commons en Foils en ze hebben het allemaal. Het Foil stapeltje staat zelfs helemaal bol.

Stapels uit andere sets die er pal naast staan hebben dit totaal niet. Alles op dezelfde dag geopend en gesorteerd.
Ik heb er verder ook nooit last van gehad met kaarten maar met de Mystery kaarten valt het gewoon op.

Hebben jullie hier ook last van?
 bijgewerkt door RedRax 4 jaren geleden (Typo)
Dordledum
4 jaren geleden
nope, nergens last van, typisch.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik merk dat ze iets boller staan, maar het is zeker geen ( vorm. Wel goed dat je het zegt, dan ga ik de prioriteit om ze op te bergen iets verhogen.
thedazzler18
4 jaren geleden
Hier hetzelfde probleem, maar dacht dat het eventueel aan het zonlicht gelegen had. Kan ze bol of hol klikken zelfs als stapeltje.
CpJey
4 jaren geleden
Hier ook, voornamelijk de foils. Zelfs (dubbel) gesleeved voel en/of zie je nog onderscheid met de andere kaarten in je deck. Ook degene die ik direct na het openen gesleeved heb dus geen idee waaraan het ligt. Al kan ik me vaag herinneren dat dit in bepaalde vorige reeksen ook wel voorkwam bij de foils. In ieder geval vind ik het minder storend dan de veel te donker gedrukte kaarten die de laatste jaren steeds vaker voorkomen.

Desalniettemin,

Alhammarret's Archive
Eldrazi Monument
Defense of the Heart
Demonic Tutor
Helix Pinnacle
Intruder Alarm
Minamo, School at Water's Edge
Master Transmuter
Phyrexian Metamorph
Aetherflux Reservoir
Ancient Ziggurat
Shizo, Death's Storehouse
Tireless Tracker
Viscera Seer

En nog veel ander moois, op 16 boosters, echt wel mooie value in deze set.
 bijgewerkt door CpJey 4 jaren geleden
Kirl-A
4 jaren geleden
[quote forum=16620
Wat me opvalt aan de kaarten uit de Mystery ''set'', is dat ze allemaal krom trekken. Ik heb 2 weken geleden aparte stapeltjes gemaakt van de Rares/Uncommons/Commons en Foils en ze hebben het allemaal. Het Foil stapeltje staat zelfs helemaal bol.

Stapels uit andere sets die er pal naast staan hebben dit totaal niet. Alles op dezelfde dag geopend en gesorteerd.
Ik heb er verder ook nooit last van gehad met kaarten maar met de Mystery kaarten valt het gewoon op.

Hebben jullie hier ook last van?
[/quote]

Ja joh helemaal ruk.

Als je voor de grap eens oppakt maken ze ook een klik geluid. De 2 lagen zitten gewoon niet helemaal goed op elkaar of de ene is net iets kleiner dan de andere ofzo. Heb serieus een complaint overwogen bij WOTC.

Heb het met kaarten van meerdere bronnen.

Made in USA.... Bij de collector boxen merk je het ook. Wel jammer want dit zijn juist de premium producten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top