Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Nieuw Commander Deck

Flut123
5 jaren geleden
thx!!! Demanding Dragon heb ik toevallig al!!!
BluezamX
5 jaren geleden
Als je wil heb ik ook nog wel
Crucible of Fire
Slumbering Dragon
Furyborn Hellkite
Hellkite Charger
Te ruil.
Progenitus2005
5 jaren geleden
Ryusei, the Falling Star is ook erg leuk om te spelen, of Sarkhan's Triumph kan ook
 bijgewerkt door Progenitus2005 5 jaren geleden
Flut123
5 jaren geleden
Hellkite Charger heb ik al... Ja die 2 zijn leuk!

@Magicfreak, sommige kaarten zijn wel wat duur, zoals Urza's Incubator... De boedoeling was een Budget deck, dus goedkoop, maar bedankt voor de tips. Mijn bedoeling was om de meeste kaarten ónder de 2 euro te houden, zelfs onder de 1 euro...

Ik wil iedereen bedanken voor de tips tot nu toe, ik heb al 70 kaarten weten te krijgen. Gemiddelde minder dan een euro per stuk...

 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
RSelen
5 jaren geleden
Misschien dat je Dragonlord's Servant en/of Dragonspeaker Shaman gebruiken. Die is wel iets boven je budget, maar maakt al je draken goedkoper.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb nog maar een berg kaartjes gespuwd bij je deck
BluezamX
5 jaren geleden
Magnus is hard bezig geweest zo te zien

Laatste tip; voer je deck in (door te copy pasten) op TappedOut.net . Zo zie je meer graphs over je deck, en kan je het playtesten. In combinatie met de kaartenlijst die je hebt komt het dan helemaal goed!
Progenitus2005
5 jaren geleden
Kan er ook nog een Sarkhan's Rage of Roast of je toch een beetje ramp, Sol Ring en Thran Dynamo in

Maar die kunnen iets duurder worden
Flut123
5 jaren geleden
Ja dat klopt, maar bedankt...
Flut123
5 jaren geleden
Sarkhan's Whelp is ook wel leuk.. of Forgestoker Dragon...

NOG 14 KAARTEN!!! we zitten onder de 70 euro, dat is onder de samengestelde commanderdecks, maar deze is véél beter!!!
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik zou Sarkhan's Whelp er eerlijk gezegd niet in doen. Je hebt er maar 1 Sarkhan inzitten, en dan is de kans dat je ze beiden tegelijk op het battlefield hebt liggen gewoon niet zo groot.
bartist
5 jaren geleden
Vergeet vooral niet de mono-rood staple kaarten erin te doen. Deze zijn vaak gereprint en daarom ook vaak redelijk budget (dingen als Chaos Warp, menig mono-red damage-boardwipe, etc).
Probeer ook te zien hoe je kaarten van tegenstanders om moet gaan, en hoe je een volle/nuttige hand behoud.
Dus kijk naar: wat als m'n'tegenstanders enchantments speel? Wat als hij/zij artifact heavy is? Wat als hun missie een volle graveyard is? Wat ga ik doen om mijn achterstand in te halen, en wat doe ik als ik een voorsprong heb?
Carddraw/filtering is ook nodig. Op beurt 7 wil je niet 7 landjes op hand hebben. Rood moet het vaak van carddraw van artifacts hebben, in filteren zijn ze beter (discard a card, draw a card effecten).

Ow, en voeg wat leuke landjes toe. 38 is meestal de basis voor ieder commander deck, en met alleen mountains gebruik je niet de volle potentie van je kleur. Denk bijvoorbeeld aan cycle-landjes (Forgotten Cave en consorten), Haven of the Spirit Dragon, Spinerock Knoll en colorless utility landjes (Rogue's Passage, Scavenger Grounds). Zelfs Memorial to War is een optie, voor als je tegenstander een supergoed, supervervelend landje heeft.
Flut123
5 jaren geleden
Ik heb Darksteel Ingot, Dreamstone Hedron, Hedron Archive, Ur-Golem's Eye en Worn Powerstone er al in zitten... Memorial to War is inderdaad een optie, die zal ik er in doen... Spinerock Knoll is ook wel grappig
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Flut123
5 jaren geleden
Ik heb echt nog wat hulp nodig...
LordWhooT
5 jaren geleden
Waar loop je tegen aan?
Panoramix
5 jaren geleden
Je kan nog artifacts overwegen die je creatures blinken of terug naar je hand halen, aangezien jouw Commander en een aantal dragons in jouw deck iets doen als ze in het spel komen:
Cloudstone Curio
Erratic Portal
Conjurer's Closet
Helvault (waarschijnlijk wat vergezocht)

De ene kaart is wat duurder dan de andere, maar het gaat hier om het idee.


Flut123
5 jaren geleden
neh die vind ik niet zo fijn...
Flut123
5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
En? Hoe speelt het?
Progenitus2005
5 jaren geleden
Dragon's Hoard moet er echt in
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top