Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe planewalker decks en toolkits

Vovelic
2 jaren geleden
De titel verraad het a;. Ik zie nieuws voorbij komen over bijv. Kamigawa, maar ik zie daar niks van qua toolkits of planewalker decks. Hoe zit dat precies?
Ik vind het het leukst om met en planewalker deck te spelen en kocht wat toolkits om iets meer variatie te creeeren. Wat raden jullie anders aan om te halen om verder uit te breiden?

Thanks alvast en excuus als dit niet de juiste plek is!
 bijgewerkt door Vovelic 2 jaren geleden
dionytadema
2 jaren geleden
Wizards is helaas gestopt met het printen van planeswalker decks en toolkits. Aan de ene kant jammer aan de andere kant snap ik het wel omdat in mijn ervaring zeker de plainswalker decks weinig value bevatten en zelf geupgrade moeten worden om met bijv een sealed deck dat uitgebreid is tot 60 kaarten mee te kunnen.

Wat er tegenwoording het dichts bij in de buurt komt zijn de bundels (vroeger fatpacks), deze bevatten tegenwoordig 8 set boosters, een dice en een pack basics (20 regulier, 20 foil). Bundle Kamigawa: Neon Dynasty

Een qua precon decks hebben we tegenwoodig een stuk minder, hier is dat wat het dichts in de buurt komt de Challenger Decks, dit zijn standard legal decks die dus met kaarten uit de laaste paar sets zijn gemaakt. Wel zijn deze qua niveau een stuk sterker en soms ook lastiger om goed te spelen. Challenger Decks 2022
Bavelb
2 jaren geleden
De Commander precons hebben de rol van 'introdecks' overgenomen. Wsl omdat die decks beter verkopen aan zowel nieuwe spelers als ervaren spelers.
Vovelic
2 jaren geleden
Aaah duidelijk dan kon ik lang wachten op iets nieuws haha. Ik ga eens een kijk je nemen bij de fatpacks, commander decks en challenger decks Hartstikke bedankt @dionytadema en @Bavelb!!
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
De Commander precons hebben de rol van 'introdecks' overgenomen. Wsl omdat die decks beter verkopen aan zowel nieuwe spelers als ervaren spelers.


Pas wel op, een Commander deck is iets heel anders dan 60 kaarten magic. Zeker een leuk format, maar wel echt een verschil
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post BluezamX 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Vovelic 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top