Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe speler: Goblin deck?

bojoown
6 jaren geleden
Hola mensen,

Ik ben sinds kort weer begonnen met magic kaarten kopen/spelen met decks tegen vrienden. Ook ben ik van plan af en toe mee te doen met FnM en/of release parties.

Ik heb nu 1 vraag voor een deck dat ik eignelijk al altijd wilde namelijk een goblin deck! Volgens mij is het wel zo dat er (jammer genoeg) momenteel geen goede standard goblin decks zijn, maar evt wel redelijke modern goblin decks. Klopt dit? of is het zonde van mijn tijd/geld om te proberen een goed goblin deck samen te stellen? ik heb online een beetje rond gesnuffeld en kwam dit redelijk goedkope(ik ben een arme student) deck tegen: linkje verwijderd - Magnus

is dit een "oke" deck om aan te schaffen en mee te spelen als (opnieuw) beginnend speler? En zal ik er een beetje succes mee hebben in modern tournaments of is het puur een deck voor de lol?

sorry als ik domme vragen heb gesteld / verkeerde termen heb gebruikt. Het is alweer 5 jaar geleden dat ik heb gespeeld en toen speelde ik ook niet zo heel veel!

Alvast bedankt
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden (link verwijderd, graag niet naar een concurrent linken)
AncientOne
6 jaren geleden
Deze build haalt de afgelopen twee jaar af en toe wel een goed resultaat:
18 juni 2017: 11e v/d 100
1 mei 2016: 22e v/d 617

Beide decks hebben exact hetzelfde main deck, en hebben alleen verschillen in het sideboard.
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
bojoown
6 jaren geleden
Hey bedankt voor de reactie! ik ga even kijken of dit een beetje betaalbaar deck is, ziet er inderdaad goed uit!
Circuitbreaker
6 jaren geleden
Ik mis de "whackers" in dit deck ?!