Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Oathbreaker Format

TheRobinros
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
My combo-sense is tingling! Ik heb niet het idee dat dit de bedoeling van het format is. Maar goed, we gaan het merken


Want Neoform je Allosaurus Rider into een Griselbrand is wat Richard Garfield in gedachte had in 1993

Ik ben nu wel een soort van intrigued. Ik zal dit weekend eens kijken waarmee ik op de proppen kan komen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
OMG...kreeg net te horen over dit Oathbreaker deck

Command zone:
Jace, Wielder of Mysteries
Mana Severance

Deck:
58 Island

Sunitram
4 jaren geleden
Treasure Hunt werkt ook
TheRobinros
4 jaren geleden
En met Treasure Hunt kan je misschien een slechte monoblue singleton variant van het Legacy Lands-deck spelen. Thespian's Stage + Dark Depths enzo. Nog steeds 58 lands, maar wel met alle blauwe fetches, panorama's en Evolving Wilds-varianten voor deckthinning, Lonely Sandbar en voor de rest Wastelands, Mystifying Mazes etc. Klinkt als een extreem vervelend deck.

Edit: Counters voor je combo en vooral instant speed removal voor je Jace zijn lichtelijk vervelend, trouwens. Je weet wel. Speel Jace, activeer zijn +1. In response wordt hij voor geSarkhan's Catharsist en ligt de Draw a card-ability met een leeg deck op de stack. Redelijk vervelend. Ik ken ook geen landjes om te Tolaria Westen die je Jace hiervoor beschermen...
 bijgewerkt door TheRobinros 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Speel een Disallow en Stifle erbij ofzo, of hoop gewoon dat het goed gaat . Je kunt altijd opgeven
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
Partner Oathbreakers?

The partner mechanic works in Oathbreaker as it does in Commander. However, each planeswalker has their own color identity, and signature spell. Rowan Kenrith will have a red (or colorless) signature spell, and Will Kenrith will have a blue (or colorless) signature spell. This also means you will have 4 cards in the command zone, and a 56 card library. While Rowan is on the battlefield, you may cast her signature spell, but not Will’s, unless he is also on the battlefield.

https://weirdcards.org/oathbreaker-faq

Ze mogen de command zone wel verbouwen, wordt nog druk zo
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Quote:
18 uren geleden
OMG...kreeg net te horen over dit Oathbreaker deck

Command zone:
Jace, Wielder of Mysteries
Mana Severance

Deck:
58 Island



Zal niet heel lang duren voordat deze combi gebanned wordt?
Thedouwegames
4 jaren geleden
wauw, moet ik spelen.... Zal leuke potjes geven
arnons
4 jaren geleden
als je een colorles pw gebrijk mag je dan aleen artifacts of alle klueren
Sunitram
4 jaren geleden
Je mag alleen kleurloze spells gebruiken. Dus voornamelijk artifacts, maar Warping Wail en All Is Dust mogen bijvoorbeeld ook
Huatliño
4 jaren geleden
Met Ugin, the Ineffable kan je inderdaad een leuk artefact of eldrazi deck maken.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat Jace deck verliest tegen alles dat Jace kan removen in reactie op de activatie, dus dat zal wel meevallen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Mocht je nog wat basic informatie over Oathbreaker willen, The Professor heeft er een video over gemaakt. Het gaat alleen over de regels en hoe leuk het is om ermee te bouwen, maar toch leuk om te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=wIuoaxuQIUo
Sunitram
4 jaren geleden
Is het misschien een idee om een Oathbreaker event bij de Bazaar te doen?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik denk dat mensen die dat willen spelen dat op de Bazaar zelf even moeten aangeven, of email anders naar info@bazaarofmagic.nl om het daar onder de aandacht te krijgen
BluezamX
4 jaren geleden
Wellicht kunnen we als spelers ook een datum prikken om te beginnen. Ergens volgende week in het weekend? Kunnen meteen alle geïnteresseerden nog even brewen en kaarten regelen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Als je op de Bazaar casual wil spelen dan kan dat natuurlijk. Zeker als je met een paar man wil komen, is het wellicht handig om dit de Bazaar even te laten weten zodat ze jullie kunnen verwachten (en dan weet je meteen zeker of er niet een evenement is bv.). info@bazaarofmagic.nl of bel ze: Bedrijfsgegevens.
BluezamX
4 jaren geleden
Indien meer mensen aangeven dat er animo voor is zal ik dat doen, dankjewel Magnus
LeKrutes
4 jaren geleden
Zo 2 decks gemaakt. Een om Ajani, the Greathearted en Garruk Relentless.





Ben benieuwd hoe ze lopen.
Ariatus
4 jaren geleden
Zou een kleurloos deck met beide ugin kaarten en de goedkopere karns werken? Want dan ga ik daar denk ik een poging voor doen. Iets van Titan's Presence als spell
 bijgewerkt door Ariatus 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 110 posts
  • Laatste post Sunitram 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Morph 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top