Oathbreaker Format

MagnusMagicus
5 dagen geleden
Dat Jace deck verliest tegen alles dat Jace kan removen in reactie op de activatie, dus dat zal wel meevallen
MagnusMagicus
3 dagen geleden
Mocht je nog wat basic informatie over Oathbreaker willen, The Professor heeft er een video over gemaakt. Het gaat alleen over de regels en hoe leuk het is om ermee te bouwen, maar toch leuk om te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=wIuoaxuQIUo
Sunitram
3 dagen geleden
Is het misschien een idee om een Oathbreaker event bij de Bazaar te doen?
MagnusMagicus
3 dagen geleden
Ik denk dat mensen die dat willen spelen dat op de Bazaar zelf even moeten aangeven, of email anders naar info@bazaarofmagic.nl om het daar onder de aandacht te krijgen
BluezamX
3 dagen geleden
Wellicht kunnen we als spelers ook een datum prikken om te beginnen. Ergens volgende week in het weekend? Kunnen meteen alle geïnteresseerden nog even brewen en kaarten regelen
MagnusMagicus
2 dagen geleden
Als je op de Bazaar casual wil spelen dan kan dat natuurlijk. Zeker als je met een paar man wil komen, is het wellicht handig om dit de Bazaar even te laten weten zodat ze jullie kunnen verwachten (en dan weet je meteen zeker of er niet een evenement is bv.). info@bazaarofmagic.nl of bel ze: Bedrijfsgegevens.
BluezamX
2 dagen geleden
Indien meer mensen aangeven dat er animo voor is zal ik dat doen, dankjewel Magnus
LeKrutes
10 uren geleden
Zo 2 decks gemaakt. Een om Ajani, the Greathearted en Garruk Relentless.

Ben benieuwd hoe ze lopen.
Ariatus
10 uren geleden
Zou een kleurloos deck met beide ugin kaarten en de goedkopere karns werken? Want dan ga ik daar denk ik een poging voor doen. Iets van Titan's Presence als spell
 bijgewerkt door Ariatus 10 uren geleden
Morph
10 uren geleden
Heeft er al iemand met Oathbreaker decks gespeeld? Ben benieuwd naar de ervaringen
Sunitram
10 uren geleden
Binnen mijn speelgroep gaan we ons er binnenkort aan wagen Dit weekend ga ik eens fijn aan de brew met Saheeli, Sublime Artificer en Stoke the Flames!
MagnusMagicus
10 uren geleden
@Lekrutes: leuke decks!
@Ariatus: Sure, absoluut! Het idee is dat het een multiplayer en casual format is, dus ga er los op!
@Morph: ik ga dit weekend mijn decks testen. Ik heb Liliana of the Dark Realms en Dack Fayden, en ik ga spelen tegen Sarkhan the Masterless, Elspeth, Sun's Champion en een nog niet onthuld deck
@Sunitram: Klinkt gaaf, ik ben benieuwd!
Ariatus
9 uren geleden
Ga het zeker proberen, even kijken wat ik in elkaar kan flansen.
Ariatus
8 uren geleden
Even een vraagje omdat ik het niet op de Oathbreaker pagina zie staan. Moet de Signature spell in de zelfde kleuren combo zijn als dat de planeswalker is?
MagnusMagicus
8 uren geleden
Het staat er wel hoor, maar vragen stellen is altijd goed .

Nee, je signature spell moet binnen de color identity van je Oathbreaker vallen, maar hoeft niet exact dezelfde kleuren te zijn. De signature spell van mijn Dack Fayden deck is Contentious Plan bijvoorbeeld.
Ariatus
7 uren geleden
Aaaaah okee dan heb ik er misschien overheen gelezen
Bedankt
MagnusMagicus
6 uren geleden
https://weirdcards.org/oathbreaker-rules
Quote:
8. In addition, each Oathbreaker will have a "Signature Spell" that will also exist in the command zone. That Oathbreaker's "Signature Spell" must be an instant or sorcery card that falls within their color identity. (Note: Colorless spells are allowed for any Oathbreaker.) While your Oathbreaker is on the battlefield under your control, you may cast it from the command zone with an additional cost of 2 generic mana for each time it has been cast from the command zone this game. This is an additional cost, and does apply even if an alternative cost is paid (e.g. Force of Will).
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 uren geleden
Ariatus
5 uren geleden
Ik wist niet dat er ook een ruling pagina was ik had alleen de link gebruikt die helemaal op pagina 1 van dit topic staat.
LeKrutes
4 uren geleden
Wordt oathbreaker ook toegevoegd aan de opties voor decks?
MagnusMagicus
4 uren geleden
Als het een succes gaat worden, dan zeker.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL