Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ontbrekende tokens

Boullie
7 jaren geleden
Bij het zoeken naar tokens die door bepaalde kaarten gemaakt worden heb ik ondervonden dat er meerdere tokens blijkbaar niet als fysieke kaart bestaan!

Zo denk ik aan:
Kaldra (gemaakt door Shield of Kaldra, Helm of Kaldra en Sword of Kaldra)
Voja (gemaakt door Tolsimir Wolfblood)
Weird (gemaakt door Thunderheads)

Nog tokens die jullie zo kunnen opnoemen?

Misschien een idee voor een nieuwe productlijn voor de Bazaar?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik heb Kaldra en Voja wel als geprinte versie, door iemand online gemaakt .

Voja heeft op Magic Online wel een token trouwens, en ik vermoed Kaldra ook wel. Weird is wel cute, maar niemand speelt die kaart .

De reden is trouwens dat vroeger geen tokens gemaakt werden. En rond Onslaught werden ze als FNM promo's (sort of, het werkte anders) weggegeven. Daar komt bv. Dragon token vandaan.

Pas vanaf....eh...Lorwyn denk ik...zijn ze tokens in boosters gaan doen. Dus kaarten ouder dan dat die een maf token maken die hebben pech .
Dordledum
7 jaren geleden
Er zijn er nog heel veel, de "Hunted" creatures maken bijna allemaal tokens die geloof ik niet bestaan.
Eclavyrr
7 jaren geleden
Er zijn zat tokens waarvan geen officiële versies beschikbaar zijn. Er zijn ook zat mensen die hun eigen tokens maken, echter dit zijn geen officiële WotC producten en mogen dus niet onder die naam verkocht worden.

Er zijn ook wel wat tooltjes waarmee je zelf evt je tokens kunt maken (als je een goede printer hebt) en anders zou je eens op het wijde web kunnen kijken

Overigens de eerste set die tokens in de boosters bevatte was , gevolgd door en
Ik heb een aardige token collectie met daarin o.a. elk door WotC uitgegeven token (dus ook bv het Marit Lage token en de ultra zeldzame foil Angel/Demon uit de Helvault), en nog een flinke stapel van externe producenten.
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Roelie76
7 jaren geleden
Sand Warrior tokens gemaakt door Hazezon Tamar zijn ook nooit uitgebracht als token. Gelukkig heb ik zelf een stapeltje tokens kunnen maken met voorbeelden van het internet.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Roelie76 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Boullie 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top