Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Overbodige Mistform Ultimus referenties van Magnus

Awvanzijl
3 jaren geleden
Speelt dat deck eigenlijk een beetje? 99 kaarten met allerlei verschillende Tribal synergieën?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Zeker! Veel van de Lords zijn Merfolk, dus dat helpt wel een beetje, en Arcane Adaptation ook . Maar mijn Commander is al snel groot en unblockable en hoeft dus niet veel hits te maken. Blade of the Bloodchief is ook geweldig! Maar het helpt wel om een arsenaal aan counterspells te hebben
Stalkative
3 jaren geleden
Mairsil, the Pretender kan ook op de lijst
robbertvanderkleij
3 jaren geleden
De baneslayer is terecht, dank voor het opmerken, ik was op vakantie .
De captain was niet overbodig, zoals Stefke al zei, deze kaart gaat zijn deck in, we kunnen niet elk pleziertje over zijn ultimus deck de kop indrukken.
Ook Mairsil krijgt een pass, hij wilde een voorbeeld gebruiken, waarom niet je favoriete kaart? Dit topic gaat over vermoeiende creature-type referenties

(1 uit 3... Kijk Magnus, ik word milder, lijkt wel of m'n testosteron nu al aant afnemen is....)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wat wordt je toch een softie
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
48 minuten geleden
Ook Mairsil krijgt een pass, hij wilde een voorbeeld gebruiken, waarom niet je favoriete kaart?

Omdat hij het ingewikkelder maakte door een legendary te gebruiken als voorbeeld bij een copy effect
Maar oke, goed punt
Gijsneus
3 jaren geleden
Ik vond net een referentie naar Mistform Ultimus bij Reflections of Littjara. Tikje onnodig maar wel vermakelijk.

Hij heeft het een half jaar volgehouden! (of wij noteren ze niet meer allemaal?)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het gaat niet om referenties he, maar om overbodige! Dit was een opmerking over mijn daadwerkelijk bestaande deck .
TwanusMcMad
3 jaren geleden
Dit keer heeft de beste man het maar een maand volgehouden: Shackles of Treachery
 bijgewerkt door TwanusMcMad 3 jaren geleden
Blasty
3 jaren geleden
Schaamteloos.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
zo zondee
Rody
3 jaren geleden
Ik heb net Mark Rosewater gespot op het maken van een overbodige Mistform Ultimus referentie in dit artikel: Odds & Ends: Kaldheim, Part 2.

Ik zal het stukje tekst even kopiëren.

De vraag:
It looks like there's been an attempt to bring back Poison counters. Why was it done with such lacklustre? As to say, there's not a lot of emphasis on Poison other than... I take it... one card?

Het antwoord:
During set design, they realized they had an opportunity to make a flavorful card. It was a legendary creature that granted the ability to creatures, meaning that as a Commander, it could let you build a poison deck with just one card that mentioned poison. That seemed pretty cool. This wasn't a case of a set that started with a giant poison theme and got whittled down to one card. Only one card ever had poison.

This doesn't mean we won't do a set one day with a poison theme; it just means in this case, for this set, it was the best way to use poison. Remember, not every mechanic has to be blown out as a major theme to add value. Mistform Ultimus, for example, was a fun card that had every creature type without changeling having to be in the set.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het is echt iets voor een Mark om dat te doen!
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Jaa nog 1!

Quote:
11 maanden geleden
Om het over een andere boeg te gooien: Mistform Ultimus is een Wall. Changeling Outcast is een Wall. Mogen gewoon aanvallen . En ook kaarten als Roving Keep laten dat zien.


whoops toch wel nuttigee ref.
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Hehe, ik was al benieuwd of iemand hier iets mee zou doen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top