Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Overbodige Mistform Ultimus referenties van Magnus

Jeff
10 jaren geleden
Quote:
Zoockey 26-11-2013 om 16:12
Hoppa! Er is er weer een gespot bij Dune-Brood Nephilim!


Je was me net voor!
volantynys
10 jaren geleden
kom op, die was een beetje uitgedaagd hoor
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Ja, als ie wordt uitgedaagd moet ie m wel noemen hoor, dat is niet 'overbodig'... Mensen moeten geen misbruik maken van Magnus zijn zwakte
Kortom, de nephilim-case telt niet...
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 27-11-2013 om 10:48
Ja, als ie wordt uitgedaagd moet ie m wel noemen hoor, dat is niet 'overbodig'... Mensen moeten geen misbruik maken van Magnus zijn zwakte
Kortom, de nephilim-case telt niet...


Kan ik deze ruling appealen? Ja, Magnus werd uitgedaagd om Mistform te noemen, maar opmerken dat het de enige Nephilim Sand God is was wel overbodig.
ichi
10 jaren geleden
Additioneel was dat geen uitdaging; ik ben onschuldig! Ik vroeg me 'oprecht' af of er meer nephilim waren dan die 5 en bedacht me dat Magnus dat vast wel wist
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
@Jeff: het gaat hier om het refereren van de ultimus, niet om de beschrijvingen van wat de ultimus is. Dus... DENIED!
@ichi: lies!
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
ichi 27-11-2013 om 15:03
Additioneel was dat geen uitdaging; ik ben onschuldig! Ik vroeg me 'oprecht' af of er meer nephilim waren dan die 5 en bedacht me dat Magnus dat vast wel wist


"... Of niet Magnus..?"
"Ik daagde hem niet uit" - ichi

Quote:
robbertvanderkleij 27-11-2013 om 15:51
@Jeff: het gaat hier om het refereren van de ultimus, niet om de beschrijvingen van wat de ultimus is. Dus... DENIED!


Voor het eerst dat ik me geneigd voelde mijn mod-powers voor eigen belang in te zetten. Natuurlijk vind je wel dat ik gelijk heb! Zo niet dan toch, want ik kan het editten
JT
10 jaren geleden
Haha, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden,
en als je het niet zegt, kan je het toch gezegd hebben....
ichi
10 jaren geleden
idd JT! Bizar...
Daarom altijd respect voor de mod's je weet maar nooit wat je opeens "zegt". Dan staat er opeens op mijn profiel dat mijn favo kaart een Llanowar Elves is..bah!
Morph
10 jaren geleden
Zo nu en dan kijkt hij of we nog opletten, Wederom een Volledig overbodige referentie in dit deck-commentaar :

casual
The Bloop
door Raven2663 jaren geleden
 bijgewerkt door Morph 10 jaren geleden
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
En hij had zich nog wel zo lang goed gedragen...
En Jeff: there's always a bigger fish
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
ichi 27-11-2013 om 17:11
idd JT! Bizar...
Daarom altijd respect voor de mod's je weet maar nooit wat je opeens "zegt". Dan staat er opeens op mijn profiel dat mijn favo kaart een Llanowar Elves is..bah!


Oh, dat is wel een goed idee.
TheRobinros
10 jaren geleden
@Jeff: You just...

Goh, zometeen krijg ik nog een melding voor 5000000 BoM tegoed!

EDIT:

Gespot!
 bijgewerkt door TheRobinros 10 jaren geleden
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Bah... zelfs bij m'n eigen deck
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Het is jammer dat ik niet een stiekeme deck-edit kan doen...anders zou ik in al je decks een Ultimus stoppen .
LegoRobster
10 jaren geleden
1tje maar?
ichi
10 jaren geleden
Quote:
Jeff 05-12-2013 om 15:45
Quote:
ichi 27-11-2013 om 17:11
idd JT! Bizar...
Daarom altijd respect voor de mod's je weet maar nooit wat je opeens "zegt". Dan staat er opeens op mijn profiel dat mijn favo kaart een Llanowar Elves is..bah!


Oh, dat is wel een goed idee.


Did you just.... XD hahaha
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
Jeff
10 jaren geleden
Magnus strikes again! Dit keer een melding uit de diepe zee, waar Mistform Ultimus als 'legendarische Leviathan Kraken Serpent Octopus God' gespot zou zijn:
casual
The Bloop
door Raven2663 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nou ja, is toch zo . En die was gisteren al gespot .
Jeff
10 jaren geleden
Ah, inderdaad. Een beetje verhuld door een andere discussie. Ik zal geen credit opeisen dan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top