Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Overbodige Mistform Ultimus referenties van Magnus

robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 05-12-2013 om 16:53
Het is jammer dat ik niet een stiekeme deck-edit kan doen...anders zou ik in al je decks een Ultimus stoppen .

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik vraag me af hoe vaak je al je net ge-edite deck hebt gecheckt of ik er niet stiekem een Mistform Ultimus in gedaan heb.... .
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Nu 1...
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Die bij Purphoros, God of the Forge staat erbij, die van Stocking Tiger niet... Troll Marco
Zoockey
10 jaren geleden
MagnusMagicus is weer even overboard gegaan...

Bij het deck
En ik heb er nog meer gezien, maar die kan ik zo snel niet terugvinden...

Watching you!
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Ik vind hem niet 'overbodig' daar... Ik wil die arme jonge.... eeeh... oude man ( ) niet te hard aanpakken. Ik waardeer wel je oplettendheid, want volgens mij heb ik er ook wel een paar gemist...
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
En ik heb er nog meer gezien, maar die kan ik zo snel niet terugvinden...


Dat was bij Unravel the AEther
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Juist... die! Added
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Nummer 13 added.... Hij wees me er alleen wel zelf op...
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik moet hier ook alles zelf doen...
ebonpraetor
10 jaren geleden
Hey, ik dacht dat we hier alleen overbodige Mistform Ultimus referenties van heer Magnus zouden behandelen. Die bij Unravel the AEther is zeker niet overbodig, en zeg nu zelf: iemand moest dat schot voor open doel toch even inkoppen?
Saint
10 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 12-02-2014 om 18:56
iemand moest dat schot voor open doel toch even inkoppen?


For real?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik ben het natuurlijk geheel eens met ebonpraetor. Sterker nog, ik vind dat ze allemaal bijzonder relevant waren .
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Ik had gisteren gewoon een achievement kunnen halen als ik een Ultimus in m'n deck had gehad. De achievement was: val aan met een legendary enchantment creature - god... Als mijn Arbiter of the Ideal nu een een ultimus van de top had gepakt......
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Woohoo, Mistform Ultimus FTW!
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 13-02-2014 om 13:03
Ik had gisteren gewoon een achievement kunnen halen als ik een Ultimus in m'n deck had gehad. De achievement was: val aan met een legendary enchantment creature - god... Als mijn Arbiter of the Ideal nu een een ultimus van de top had gepakt......


En ik zat op de fiets al te denken aan Enchanted Evening, maar daar moet je weer zoveel moeite voor doen, omdat dat niet kan met Mistform als commander...
ebonpraetor
10 jaren geleden
Hmm, uit de discussie concludeer ik dat Mistform Ultimus ook een enchantment is? Ik dacht dat hij alleen maar alle creature types was. Ik wist neit dat enchantment ook al een creature type is tegenwoordig. Verwarrend hoor.
LegoRobster
10 jaren geleden
Hij moest hem ook wel met zijn Arbiter of the Ideal naar boven zien te vissen. Die kaart maakt er een enchantment van.
ebonpraetor
10 jaren geleden
Ah, die had ik even gemist. Bedankt!
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
We hebben er weer een! Ik was dit topic bijna vergeten...
Ob Nixilis Reignited
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top