Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Planar Outburst met datum

Gerald3
5 jaren geleden
Misschien een rare vraag maar wilde de kaart invoeren bij mijn haves maar er stond in het plaatje een datum met gouden letters 26-27 September 2015 en zag dit niet terug in het plaatje op de site. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
bartist
5 jaren geleden
Absoluut geen rare vraag

Als je een kaart heb met een gouden datum, dan is dat een (pre)release promo, kaarten die in (pre)release packs van die set zaten. 26-27 september 2015 was de pre-release van Battle for Zendikar, de set die de rare Planar Outburst bevatte.
De bazaar loopt een beetje achter in met die promo's op de site zetten, daardoor staat het plaatje daarvan nog niet online
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
Gerald3
5 jaren geleden
????
Gerald3
5 jaren geleden
Dat was een duim ;-)
thewoodcutter
5 jaren geleden
Om even Bartist te verbeteren: in dit geval zijn het prerelease promo's (dwz ze worden uitgegeven bij de prerelease, meestal/altijd een week voor de release van een set). Die hebben sinds een aantal jaar, vanaf Return to Ravnica, altijd een dubbele datum.

Release promo's hebben meestal alleen een enkele datum (zoals Dragon Throne of Tarkir), hoewel dat sinds de shift naar "draft weekend" ook weer weggehaald is.
Subtiel verschil, maar toch.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Die Prerelease promo's gaan absoluut toegevoegd worden, maar we zijn bezig met het ontwikkelen van een manier om dat niet handmatig te hoeven doen en dat kost tijd.

Maar de info van de anderen hierboven is correct, het is een prerelease promo. Elke rare en mythic in de set heeft ook een prerelease versie de afgelopen paar jaar (daarvoor was het een deel van de kaarten en daarvoor was het er slechts eentje). Een voorbeeld is: Utter End.
thewoodcutter
5 jaren geleden
En ter aanvulling, bij de laatste 2 sets (Ravnica Allegiance en Guilds of Ravnica) was het een subset van 35 rares en 5 mythics. (7 rares en 1 mythic per guild). Dat kenden we ook van Origins en tijdens het Khans of Tarkir block (waarbij Fate Reforged er 30 ipv 40 had).
En ook nog, we kennen pas prerelease promo's sinds Tempest.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oh, dat eerste wist ik niet eens! Kijk, zo leer je nog eens wat .
bartist
5 jaren geleden
Heb mijn commentaar aangepast om volledig correct te zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post bartist 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Gerald3 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top