Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Planeswalker vraag

Warlock956
5 jaren geleden
Aangezien ik het volgende nergens kan vinden, vraag ik het hier.
Ben nog voor de planes walker gestopt met MTG, nu ik recent weer ben begonnen heb de volgende vraag:

Mag je meerdere planes walkers in je deck hebben tot max 4 voor je standaard/modern deck?
Dit ivm deck building wil ik hier rekening mee houden.
TheRobinros
5 jaren geleden
Je mag zo veel planeswalkers als je wil in je deck stoppen, zo lang je je deck maar met de hand kunt schudden. Er is wel de max van 4 per kaart, net als iedere andere kaart behalve Basic lands en kaarten die expliciet zeggen dat je er meer in je deck mag hebben (zie bijvoorbeeld Relentless Rats)
Jeff
5 jaren geleden
Planeswalkers zijn gewoon kaarten net als andere kaarten, voor wat betreft deckbuilding. Dus je mag evengoed 4 Mortify in je standard deck stoppen als dat je 4 Teferi, Hero of Dominaria in je deck mag stoppen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Klopt, de enige restrictie dat een kaart maximaal 4x in je deck mag zitten, met uitzondering van Basic land.

Je mag dus 4x Vraska, Golgari Queen en 4x Teferi, Hero of Dominaria en 4x Jace, Cunning Castaway in je Modern deck spelen bijvoorbeeld om maar wat te noemen.
Amanda
5 jaren geleden
Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn: je mag 4x Ajani Goldmane en 4x Ajani Steadfast in je deck stoppen. Het zijn zijn beide ajani planeswalkers maar wel andere kaarten. En de twee verschillende planeswalkers mogen ook tegelijkerstijd in het veld liggen.
Warlock956
5 jaren geleden
tnx voor de uitleg iedereen, dit zijn antwoorden waar ik wat aan heb toppers.
n4ppy
5 jaren geleden
Wellicht handig nog te weten dat de Planeswalkers tegenwoordig, allemaal, Legendary zijn.

Op Vraska, Golgari Queen staat het er bij maar op de oude Ajani Goldmane niet, maar hij is het wel.

"Vroegah" mocht je 1 Ajani tegelijk op de batlefield hebben, nu mag je er meerdere hebben liggen als ze maar een verschillende naam hebben.

Dus als je je best doet kun je best een hoop (Edit: 7, Edit edit: 9 miste 1 foil en Jace, Vryn's Prodigy) Jace's tegelijk op de battlefield hebben. Of dat zin heeft is een andere vraag

Edit edit edit: Ajani, Chandra, Liliana hebben er ook 9.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
@n4ppy tnx voor de tip maar vol met Planeswalkers in een deck lijkt mij niet zin vol maar heb wel een aardige idee om er wat mee te doen .
 bijgewerkt door Warlock956 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
@n4ppy tnx voor de tip maar vol met Planeswalkers in een deck lijkt mij niet zin vol maar heb wel een aardige idee om er wat mee te doen .


Die deden het soms anders best wel goed: Klik hier maar eens!
16 Planeswalkers in een deck!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
@AncientOne,
16 kom ik niet in de buurt (tenzij ik ze los erbij koop) maar heb wel een idee nu wat mogelijk is.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top