Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Ruilen

Flut123
4 jaren geleden
Ik vind het altijd zo'n gedoe om iemands haves en wants door te kijken. Kunnen jullie niet iets maken waardoor de haves en want automatisch worden vergelijkt, zodat je kan zie of iemand een kaart van jou wil en andersom?
Thedouwegames
4 jaren geleden
ikzelf zat al een tijdje te denken of het mogelijk is om bij een kaart te zien bij wie het in zijn haves staat, maar dit ziet er ook wel slim uit.
Flut123
4 jaren geleden
Dat is inderdaad ook een goede optie...
BluezamX
4 jaren geleden
Heb er zelf ooit een opzet voor gemaakt om lijsten op compatibiliteit te vergelijken, maar dat idee ligt al een tijdje stil. Bazaar zou een zelfde soort principe kunnen gebruiken, al weet ik niet in welke environment hun front / backend draait.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar heeft hier wel ideeen over, maar de lijst met dingen die we nog willen doen is heel lang, dus het kan allemaal nog wel een tijd duren .
Flut123
4 jaren geleden
wat voor dingen willen jullie dan doen? (wat belangrijker is dan dit, ik denk dat veel mensen met zoiets blij zullen zijn)
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
nederland439
4 jaren geleden
Een winkel runnen?

Ik denk dat we vooral blij mogen zijn dat de Bazaar het toestaat om hier kaarten te ruilen. De Bazaar blijft natuurlijk een winkel die geld moeten verdienen. Aan een ruil verdienen zij niks. Waarschijnlijk het enige voordeel is dat er meer mensen met enige regelmaat de website bezoeken en zo dus sneller wat kopen. Met het huidige systeem van haves en wants kun je bijna nog sneller door kaarten bladeren dan dat je door een ruilmap van iemand kunt. Natuurlijk zou het mooi zijn dat je kunt zien wie die kaart te ruil heeft, maar als je de kaart echt wilt hebben kun je deze ook gewoon kopen bij de Bazaar.
Flut123
4 jaren geleden
Ik denk dat mensen inderdaad eerder naar de winkel komen en als je kaarten hebt die je niet gebruikt en je hebt een hele dure kaart en je hebt veel kaarten van rond de 1 euro, kan je alsnog de kaart krijgen zonder veel geld uit te geven... De site is niet alleen als winkel bedoeld, maar ook gewoon als een soort platform voor magic waar je van alles kan doen...
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Flut123 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top