Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Secret Santa 2019

nielsbap
4 jaren geleden
Het begint weer donkerder te worden. De oliebollen kramen en kerstmarkten schieten als paddestoelen uit de grond.
Ik ben er van overtuigt dat het tijd wordt voor dit jaars Secret Santa. ik wil vragen aan MagnusMagicus om dit weer in zulke goede banen willen leiden.
 bijgewerkt door nielsbap 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Bedoel je niet "Wat heeft Magnus het vorig jaar goed gedaan, ik ben vrijwilliger om het dit jaar nog beter te doen"?

Maar geen probleem, ik doe het met plezier!

Dus bij deze: als je mee wil doen, stuur een email naar: mark@bazaarofmagic.nl met je username erbij.

Graag een email, dat is wat overzichtelijker voor mij dan een bericht hier op de site. Als je dat doet, ga ik je daar vragen om alsnog een email te sturen .

Het idee van Secret Santa is: elke deelnemer krijgt een andere deelnemer van mij, en stuurt die persoon een cadeautje van ongeveer 10 euro. Je kunt je wantlijst hiervoor gebruiken, of je zet een lijstje voor Secret Santa op je BoMspot, of je laat jezelf verrassen . Je krijgt dus ook een cadeautje van een willekeurig iemand anders (niet degene naar wie jij stuurt in ieder geval).

Lijkt je dat leuk: stuur me een email! De deadline om mee te doen is: 6 december 2019. Daarna ga ik iedereen zijn of haar Secret Santa sturen en wil ik iedereen vragen zo snel mogelijk het cadeautje op te sturen, want er wordt veel post verstuurd in december en het is wel leuk als het voor Kerst aan komt

Nog een bonus: alle brieven tot 50 gram (iets van 15 kaarten plus verpakking, wat normaliter 2 postzegels is) mogen verstuurd worden op 1 kerstzegel!

Dus lijkt het je leuk, doe mee! Per email dus graag


De kleine lettertjes:
- De 10 euro is Bazaar of Magic prijzen. Om het simpel te houden
- De 10 euro is exclusief verzendkosten
- Er is geen aankoopverplichting bij de Bazaar (mag wel natuurlijk )
- Wees gul, maar niet hebberig
- Zet op je BoMspot een lijstje neer voor je Secret Santa. Kan natuurlijk je wantlijst zijn, maar geef de ander wat extra opties als je die ook leuk vindt, zoals wat boosters, een dobbelsteen, sleeves, of een donatie aan een goed doel
- Doe je best, je zou het ook leuk vinden als degene die jou iets stuurt zijn of haar best heeft gedaan
- Heb er plezier mee!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Leuk, e-mail gestuurd!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nou, momenteel is de Santa nog niet zo secret zolang het alleen jij en ik is . Maar doe mee en laten we er wat gezelligs van maken!

Laat vooral hier ook weten dat je meedoet! Meer enthousiasme = meer mensen!
MarcelN
4 jaren geleden
Yup! Mail verstuurd! Leuk weer!
BluezamX
4 jaren geleden
Yes, ik ben van de kerstpartij!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Leuk! Als je reageert per email, dan graag je username erbij, dan hoef ik ze niet op te zoeken .

Voor de mensen die al gestuurd hebben is het niet nodig dat nogmaals te doen, ik weet wie jullie zijn
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Bedoel je niet "Wat heeft Magnus het vorig jaar goed gedaan, ik ben vrijwilliger om het dit jaar nog beter te doen"?


Ik zou het niet doen jongens, ik was vorig jaar vrijwilliger en kijk hoeveel eer het je oplevert

Maar tof dat er weer een Secret Santa komt! Ik ga maar eens goed nadenken over wat ik dit jaar wil
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh ja, jij was die held die dat had aangeboden . Maar geen probleem, ik doe het met plezier
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
4 uren geleden
Bedoel je niet "Wat heeft Magnus het vorig jaar goed gedaan, ik ben vrijwilliger om het dit jaar nog beter te doen"?


Ik zou het niet doen jongens, ik was vorig jaar vrijwilliger en kijk hoeveel eer het je oplevert

Maar tof dat er weer een Secret Santa komt! Ik ga maar eens goed nadenken over wat ik dit jaar wil
ik had als zo iets MagnusMagicus deed het niet.

Ik wil me aanmelden, Mark je hebt mail.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Leuk, ik doe ook mee! Ik heb de mail gestuurd.
Nissa333
4 jaren geleden
Ik wil graag meedoen, voordat ik me aanmeld,
bestel je dan gewoon iets van BOM (voor je secret santa) naar het adres van je secret santa?
En maak je jezelf bekend of zoiets?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je kunt iets van de Bazaar bestellen en dat naar je santa sturen, absoluut! Of je graaft in je eigen wants en stuurt wat op. Of je koopt het bij de Blokker en stuur het op (misschien wil je santa wel ovenwanten ofzo ). Maakt niet uit! Er is in ieder geval geen aankoopverplichting hier .

Het idee is dat je jezelf niet bekend maakt, maar achteraf laat ik wel zien wat de verdeling was .
Eclavyrr
4 jaren geleden
Oeh, ik doe graag mee!
Triskelion88
4 jaren geleden
super leuk ik doe weer mee
AncientOne
4 jaren geleden
Ondanks wat problemen vorig jaar, doe ik graag weer mee!
LeKrutes
4 jaren geleden
Zolang iedereen wel secret santa verhaal/wantlijst heeft moeten de meeste dingen prima lukken.

Neem aan dat we voor waarde van kaarten gewoon de bazaar of magic prijs aanhouden voor die ongeveer 10 euro? Om onduidelijkheden te voorkomen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, laat ik dat even duidelijk op een rijtje zetten

- De 10 euro is Bazaar of Magic prijzen. Om het simpel te houden
- De 10 euro is exclusief verzendkosten
- Er is geen aankoopverplichting bij de Bazaar (mag wel natuurlijk )
- Wees gul, maar niet hebberig
- Zet op je BoMspot een lijstje neer voor je Secret Santa. Kan natuurlijk je wantlijst zijn, maar geef de ander wat extra opties als je die ook leuk vindt, zoals wat boosters, een dobbelsteen, sleeves, of een donatie aan een goed doel
- Doe je best, je zou het ook leuk vinden als degene die jou iets stuurt zijn of haar best heeft gedaan
- Heb er plezier mee!

Momenteel zijn er, inclusief ikzelf, 10 aanmeldingen. Je kunt je nog twee weken aanmelden, dus doe mee!
LeKrutes
4 jaren geleden
Duidelijk verhhaal magnus
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dank u .

Zie ook mijn BoMspot voor een suggestie hoe je je aankomende Secret Santa op weg kunt helpen: MagnusMagicus.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top