Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Secret Santa 2019

Nissa333
4 jaren geleden
Volgens mij maak je daarmee kans op een prijs,
Check dit linkje daar staan de voorwaarden in: Link
Cees007
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Volgens mij maak je daarmee kans op een prijs,
Check dit linkje daar staan de voorwaarden in: Link


Bedankt!!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Eh ja, en dat heeft niets met Secret Santa te maken

De deadline is verstreken, we zijn met z'n 21en en ik ga jullie allemaal mailen!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ok, iedereen heeft een mail ontvangen!

Heb je geen mail? Laat het mij weten! Heb je vragen? Laat het me weten!

Heb je een vraag aan degene wiens naam je hebt gekregen? Stel ze aan mij, dan stuur ik ze door

Dordledum
4 jaren geleden
Cool, heb al een mooi pakje samengesteld voor mijn slachtoffer, al zeg ik het zelf.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Cool!


Mijn suggestie is dat je ergens deze week al het cadeau verstuurt als dat uitkomt, want als je wacht tot vlak voor Kerst dan komt het misschien te laat. En als je de boom al hebt staan is het wellicht leuk om het er al onder te leggen .

En vergeet niet: je kunt iets van 15 kaarten met verpakking versturen op 1 kerstzegel, want daarmee mag je brieven tot 50 gram versturen (allemaal binnen Nederland).
BluezamX
4 jaren geleden
Ik laat de zegeltjes lekker aan de Bazaar over, die zullen het wel beter weten
thewoodcutter
4 jaren geleden
Ik ook, heb dat deze keer maar aan de bazaar overgelaten.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Mocht je trouwens echt helemaal vastzitten met het cadeau, je Secret Santa heeft geen wensenlijst en je weet het allemaal niet, dan is er nu een oplossing. Nee, niet een paar sokken (al zou ik dat wel terecht vinden als je geen wensenlijstje maakt ). Er is nu ook een Bazaar of Magic cadeaukaart: 10 euro!
FabianvL
4 jaren geleden
Sokken zijn helaas buiten budget...
 bijgewerkt door FabianvL 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Was er niet een passage in de eerste Harry Potter waarin Albus Dumbledore zichzelf met een paar sokken in de Spiegel van Erised zag omdat ie er zo moe van werd om altijd van iedereen boeken te krijgen?
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Was er niet een passage in de eerste Harry Potter waarin Albus Dumbledore zichzelf met een paar sokken in de Spiegel van Erised zag omdat ie er zo moe van werd om altijd van iedereen boeken te krijgen?


Klopt hij zij dat hij zich met sokken zag staan in de spiegel. Weet even niet hoe die heet. Iets van neargep of zo.
Sunitram
4 jaren geleden
Neregeb. Erised was de Engelse naam. Het zijn namelijk "begeren" en "desire", maar dan omgedraaid
Triskelion88
4 jaren geleden
Oe een pakketje van bazaar in de bus wat ik niet besteld heb hij ligt al onder de kerstboom
LeKrutes
4 jaren geleden
Man man man wat een plakband .

Super bedankt secret santa voor de kaarten. Super blij met de Kor Haven, Castle Garenbrig, Booster Journey into Nyx en de andere commons/stikkers.

De stikkers kunnen mooi op mijn stanley arsotimentendoos. De Kor Haven gaat direct in mijn Isperia, Supreme Judge deck.
nielsbap
4 jaren geleden
ik heb gister mijn cadeautje op de bus gedaan. aangezien er al dingen ontvangen zijn denk ik niet dat het al te lang gaat duren
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik zit nog elke dag uren bij de brievenbus te wachten....

Mijn cadeautje echter is al de deur uit
FabianvL
4 jaren geleden
Mijn Santa had goed door hoe die me blij kan maken: leuke kaarten voor casual fun decks! Bedankt Santa!

Counterspells:
Als blauwe speler kan je er nooit genoeg van hebben natuurlijk... Rewind en Psychic Rebuttal gaan mijn Kess-deck in. De eerste levert me netto vrijwel altijd mana op en bij de tweede triggert de spell mastery ability ook wel. Grip of Amnesia gaat ook in een deck. Het is gewoon leuk om iemand de keuze te geven: spell of graveyard? Declaration of Naught gaat denk ik in mijn Chaos-deck, vooral om even iemand tegen te houden die te hard op hol slaat.

I Love Froggies!:
Nog veel leuker dan counteren is iemand's commander in een kikker veranderen met Frogify of een horde dinosaurussen een paar miljoen jaar aan evolutie in een instant laten doorstaan met Polymorphist's Jest (en dan zachtjes 'Ribbit, ribbit' fluisteren...).

Waarom al die creatures?:
Aetherize, AEtherspouts en Kaijin of the Vanishing Touch helpen me tegen token decks of net iets te sterke creatures. Reins of Power laat me eerst even gebruik maken van de creatures om bij End of combat alsnog een Aethersprouts te spelen.

Ontwijkend gedrag:
Dan een paar simpele evasive creatures (deels voor in mijn Yuriko-deck): Call of the Nightwing, de Ninja Frog Changeling Outcast en Goblin Rimerunner.

Overig:
Een Tormod's Crypt voor de dredge speler in onze groep, Underworld Connections omdat je nooit genoeg card draw kan hebben en Victory Chimes als handig politiek hulpmiddel

En als toetje een Sylvan Ranger en Golem's Heart
BluezamX
4 jaren geleden
Heb net een pakketje ontvangen... Met daarin een aantal kaarten van mijn Wantlist en twee boosters die Mogis, God of Slaughter en Daghatar the Adamant bevatten. Super bedankt, Santa! Wou ooit nog een deck bouwen rondom Mogis, en het is zeker een geslaagd cadeau.

En nog bedankt, Bazaar, voor de twee promo kaartjes die erbij kwamen. Leuke toevoeging!
nielsbap
4 jaren geleden
Ik heb ook een pakketje ontvangen. ik heb santa gevraagt om ideeën voor een nieuw commander deck.
Mijn santa heeft mij kaarten gegeven voor een Jodah, Archmage Eternal. (ik had dit deck al vroeger hahaha (maar nu heb ik de landbase dus toch nog maar ene keer proberen. verder zaten er Treacherous Terrain,Artisan of Kozilek,Baleful ForceCruel Ultimatum,Tyrant's FamiliarDuneblastNissa's Revelation,In Garruk's WakeDesolation TwinVerdant ForceEnd-Raze Forerunners en twee promotjes Curse of Wizardry, Sylvan Ranger en ook nog een booster theros met Temple of Triumph
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top