Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Studio Magic: nieuwe Nederlandstalige podcast over Magic!

ActionHank
6 jaren geleden
Drie maanden geleden is Studio Magic van start gegaan: een nieuwe, Nederlandstalige podcast over alles wat te maken heeft met Magic: The Gathering!

Makers Arjan Ang, Dave Weijgertse en ikzelf (Jeroen Koster) kennen elkaar van de FNM in Amsterdam. In deze podcast bespreken we in principe alles wat we leuk en interessant vinden, zolang het maar met Magic te maken heeft: van nieuws tot deck techs en van set reviews tot regelkwesties. We beperken ons dus niet tot 1 bepaald format of iets dergelijks.

Je kunt de podcast vinden op studiomagicpodcast.nl. Verder zijn we te vinden in Spotify, iTunes en in alle reguliere podcast-apps (zoek op 'studio magic' en / of 'https://www.buzzsprout.com/13133608'). Hier kun je je ook (gratis) abonneren. Voor de volledigheid: de rss-feed is http://www.buzzsprout.com/133608.rss.

Juich je dit nieuwe initiatief toe, volg Studio Magic dan op Twitter en / of like Studio Magic op Facebook! Daarmee help je ons enorm op weg.

Tot slot: feedback waarderen we zeer! Laat dus vooral een reactie achter in dit topic of via PB. (Via Facebook of Twitter kan uiteraard ook.)

Hartelijke groet,

Jeroen
Studio Magic

 bijgewerkt door ActionHank 4 jaren geleden (Url aangepast)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hey Jeroen,

Leuk, een Nederlandse podcast! Ik heb net een stuk van een van jullie podcasts geluisterd en dat klonk interessant. Ik heb jullie toegevoegd aan mijn podcast app

nederland439
6 jaren geleden
Heb net de eerste twee podcasts geluisterd en was leuk, ga jullie zeker volgen. Vind het vooral ook een groot voordeel dat jullie bij elke kaart even snel uitleggen wat deze ook alweer doet. Zo is de podcast gemakkelijke te volgen zonder enkele kaarten te moeten opzoeken om alles te begrijpen.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Een van hun podcasts is ook interview met onze eigen L3 judge Dustin!
Magicfreak
6 jaren geleden
Nice! Ik ga er ook nog eens naar luisteren.
Leuk dat er nu ook eens eentje in het Nederlands is
n4ppy
6 jaren geleden
Ik heb een backlog maar heb hem toegevoegd dus laat het binnenkort wel weten
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn app. Ik ga jullie zeker even uitproberen! Succes ermee!
ActionHank
6 jaren geleden
Bedankt voor de complimenten Enne, feedback / opbouwende kritiek is dus altijd welkom!
n4ppy
6 jaren geleden
De eerste vanmorgen geluisterd in de auto (iconic masters). Klein puntje van kritiek, af en toe is een van de stemmen iets zachter dat is lastig want dan staan of twee te hard of een slecht te horen (algemeen podcast probleem )

Voor de rest is de opzet wel leuk en was heel even vreemd omdat het nederlandsch gesproken is

Niet zo into modern maar had de kreet 5c human gezien rondom pro toer en begrijp nu, een beetje, hoe dat werkt.

Straks naar huis eens luisteren naar Dustin.

PS kudos voor de cc attribution van de muziek!
ActionHank
6 jaren geleden
Leuk dat je geluisterd hebt en dank voor de feedback n4ppy! Wat betreft die audiolevels: goed dat je het aanstipt. Het is een known issue.

Volgens mij is het in de eerste aflevering het ergst; ik kende toen nog niet zo veel montagetrucjes om dit op te lossen In latere afleveringen heb ik het volgens mij al een stuk beter kunnen fiksen, maar ik kan helaas niet garanderen dat je er hier en daar nog af en toe tegenaan zult lopen

Hopelijk is het slechts een kinderziekte en krijg ik het snel onder de knie, maar ik snap in elk geval waarom andere podcasts er ook moeite mee hebben om dit goed te krijgen...
 bijgewerkt door ActionHank 6 jaren geleden
n4ppy
6 jaren geleden
Op de weg naar huis Dustin cast geluisterd.
Fantastisch en geluid was prima

Hele leuke aflevering en interview is top. Dustin kon lekker zijn ding doen. Je hebt ook wel eens casts waar de host er een stempel op probeert te drukken en de gast zijn ei niet kwijt kan.

Aanrader, was leuk!
ActionHank
6 jaren geleden
Thanks!
StickyGator
6 jaren geleden
Wanneer komt er een stukje over de unbanning van Jace in Modern?
ActionHank
6 jaren geleden
Quote:
StickyGator 13-02-2018 om 22:09
Wanneer komt er een stukje over de unbanning van Jace in Modern?


Dit weekend maken we nieuwe opnames en daarin komt de unban zeker aan bod!

En mochten er nog meer verzoekjes qua topics zijn, let me know; wie weet kunnen we ze meenemen, deze of een volgende keer
ActionHank
6 jaren geleden
Nieuwe aflevering!

Aflevering 9: JTMS Unban!

Bloodbraid Elf en (vooral) Jace, the Mind Sculptor zijn geünband in Modern! Jeroen en Arjan laten hun licht schijnen over de meest spraakmakende unban-announcement in de geschiedenis van het format. Gaat JTMS Modern breken?

Verder: hoe is het nu met Standard, (iets meer dan) een maand na de bans? En Wizards heeft een paar nieuwe producten aangekondigd voor later dit jaar.

Beluister Jace, the Mind Sculptor: Beter dan alles? | #009


( StickyGator : there you go )
 bijgewerkt door ActionHank 3 jaren geleden
StickyGator
6 jaren geleden
Dank je ActionHank Was weer een leuke podcast om te luisteren.
ActionHank
6 jaren geleden
Aflevering 10: Masters 25!

Met themaset Masters 25 (A25) viert Wizards of the Coast het 25-jarig bestaan van Magic: The Gathering. Arjan, Dave en Jeroen vertellen wat hun indrukken zijn van de nostalgische én monetaire waarde van het jubileumproduct.

Verder aandacht voor de nieuwe Challenger Decks en de huidige Standard metagame, en de prestaties van Bloodbraid Elf en Jace, the Mind Sculptor tijdens de meest recente editie van de Dutch Open Series (februari 2018 ).

Beluister Masters 25: Doomsday of Renewed Faith? | #010
 bijgewerkt door ActionHank 6 jaren geleden
ActionHank
5 jaren geleden
Aflevering 11: Dominaria!

Met de nieuwe set Dominaria keren we terug naar de gelijknamige plane waar Magic: The Gathering 25 jaar geleden begon. Hoe is het nu gesteld met deze rijke bron van Magicgeschiedenis? Jeroen, Arjan en Dave bespreken nieuwe en terugkerende mechanics, plus enkele van de vele nieuwe kaarten waarvan zij domweg gelukkig worden.

Dit en meer in aflevering 11 van de Studio Magic podcast, die nu ook te beluisteren is op Spotify en via de player op onze vernieuwde website!

Beluister Domweg gelukkig, op Dominaria | #011
Magicfreak
5 jaren geleden
Leuk!
Die ga ik zeker beluisteren
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Staat op de todo-lijst!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top