Studio Magic: nieuwe Nederlandstalige podcast over Magic!

robbertvanderkleij
6 maanden geleden
Ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn app. Ik ga jullie zeker even uitproberen! Succes ermee!
ActionHank
6 maanden geleden
Bedankt voor de complimenten Enne, feedback / opbouwende kritiek is dus altijd welkom!
n4ppy
6 maanden geleden
De eerste vanmorgen geluisterd in de auto (iconic masters). Klein puntje van kritiek, af en toe is een van de stemmen iets zachter dat is lastig want dan staan of twee te hard of een slecht te horen (algemeen podcast probleem )

Voor de rest is de opzet wel leuk en was heel even vreemd omdat het nederlandsch gesproken is

Niet zo into modern maar had de kreet 5c human gezien rondom pro toer en begrijp nu, een beetje, hoe dat werkt.

Straks naar huis eens luisteren naar Dustin.

PS kudos voor de cc attribution van de muziek!
ActionHank
6 maanden geleden
Leuk dat je geluisterd hebt en dank voor de feedback n4ppy! Wat betreft die audiolevels: goed dat je het aanstipt. Het is een known issue.

Volgens mij is het in de eerste aflevering het ergst; ik kende toen nog niet zo veel montagetrucjes om dit op te lossen In latere afleveringen heb ik het volgens mij al een stuk beter kunnen fiksen, maar ik kan helaas niet garanderen dat je er hier en daar nog af en toe tegenaan zult lopen

Hopelijk is het slechts een kinderziekte en krijg ik het snel onder de knie, maar ik snap in elk geval waarom andere podcasts er ook moeite mee hebben om dit goed te krijgen...
 aangepast door ActionHank 6 maanden geleden
n4ppy
6 maanden geleden
Op de weg naar huis Dustin cast geluisterd.
Fantastisch en geluid was prima

Hele leuke aflevering en interview is top. Dustin kon lekker zijn ding doen. Je hebt ook wel eens casts waar de host er een stempel op probeert te drukken en de gast zijn ei niet kwijt kan.

Aanrader, was leuk!
ActionHank
6 maanden geleden
Thanks!
StickyGator
6 maanden geleden
Wanneer komt er een stukje over de unbanning van Jace in Modern?
ActionHank
6 maanden geleden
Quote:
StickyGator 13-02-2018 om 22:09
Wanneer komt er een stukje over de unbanning van Jace in Modern?

Dit weekend maken we nieuwe opnames en daarin komt de unban zeker aan bod!

En mochten er nog meer verzoekjes qua topics zijn, let me know; wie weet kunnen we ze meenemen, deze of een volgende keer
ActionHank
5 maanden geleden
Nieuwe aflevering!

Aflevering 9: JTMS Unban!

Bloodbraid Elf en (vooral) Jace, the Mind Sculptor zijn geünband in Modern! Jeroen en Arjan laten hun licht schijnen over de meest spraakmakende unban-announcement in de geschiedenis van het format. Gaat JTMS Modern breken?

Verder: hoe is het nu met Standard, (iets meer dan) een maand na de bans? En Wizards heeft een paar nieuwe producten aangekondigd voor later dit jaar.

Beluister Jace, the Mind Sculptor: Beter dan alles? | #009

( StickyGator : there you go )
 aangepast door ActionHank 5 maanden geleden
StickyGator
5 maanden geleden
Dank je ActionHank Was weer een leuke podcast om te luisteren.
ActionHank
5 maanden geleden
Aflevering 10: Masters 25!

Met themaset Masters 25 (A25) viert Wizards of the Coast het 25-jarig bestaan van Magic: The Gathering. Arjan, Dave en Jeroen vertellen wat hun indrukken zijn van de nostalgische én monetaire waarde van het jubileumproduct.

Verder aandacht voor de nieuwe Challenger Decks en de huidige Standard metagame, en de prestaties van Bloodbraid Elf en Jace, the Mind Sculptor tijdens de meest recente editie van de Dutch Open Series (februari 2018 ).

Beluister Masters 25: Doomsday of Renewed Faith? | #010
 aangepast door ActionHank 5 maanden geleden
ActionHank
3 maanden geleden
Aflevering 11: Dominaria!

Met de nieuwe set Dominaria keren we terug naar de gelijknamige plane waar Magic: The Gathering 25 jaar geleden begon. Hoe is het nu gesteld met deze rijke bron van Magicgeschiedenis? Jeroen, Arjan en Dave bespreken nieuwe en terugkerende mechanics, plus enkele van de vele nieuwe kaarten waarvan zij domweg gelukkig worden.

Dit en meer in aflevering 11 van de Studio Magic podcast, die nu ook te beluisteren is op Spotify en via de player op onze vernieuwde website!

Beluister Domweg gelukkig, op Dominaria | #011
Magicfreak
3 maanden geleden
Leuk!
Die ga ik zeker beluisteren
MagnusMagicus
3 maanden geleden
Staat op de todo-lijst!
ActionHank
2 maanden geleden
Aflevering 12: Cube!

Aan een goede Cube kun je met veel spelers bijna eindeloos Magicplezier beleven. Maar wat is een Cube eigenlijk, en hoe bouw je er zelf een?

De Cubes van Arjan en Jeroen zijn totaal verschillend: die van Arjan is een op Innistrad geïnspireerde Modern-frame variant en Jeroen heeft een multiplayer UN-Cube. Dave ondervraagt ze over hun designkeuzes, speelervaringen en nog veel meer.

Oh, en we hebben een boosterbox Dominaria om weg te geven! Meer info in de aflevering.

Beluister Cube 101: Een introductie tot het format | #012
 aangepast door MagnusMagicus 2 maanden geleden
ActionHank
2 maanden geleden
Aflevering 13: Battlebond!

De 'draft innovation' set van 2018 heet Battlebond, is bedoeld als Wizards' ode aan sport en games en is de eerste set in de Magicgeschiedenis die speciaal ontworpen is voor het Two-Headed Giant-format. Heeft Wizards of the Coast hiermee een homerun te pakken?

Battlebond komt uit op 8 juni 2018 en bevat 254 kaarten, waarvan 85 gloednieuwe. Jeroen, Dave en Arjan spreken de nieuwe en terugkerende mechanics door en vertellen welke kaarten hen het meest opvielen.

Beluister Battlebond: Scoort Wizards met zijn eerste teamdraftset? | #013
Koendert
2 maanden geleden
weer eentje om te beluisteren in de auto erg leuk altijd!
ActionHank
1 maand geleden
Aflevering 14: Dubbel DOS Modern-toernooiverslag!

Pascal van Alphen won met Burn het Dutch Open Series Modern-toernooi van 26 mei 2018. In de finale versloeg hij Studio Magics eigen Dave Weijgertse met zijn vertrouwde Tron. Samen brengen Pascal en Dave hun verslag uit.

Hoe zijn ze tot hun deckkeuze gekomen? Wat waren hun sideboardoverwegingen? Op welke momenten hing hun toernooileven aan een zijden draadje? En hoe hebben ze het toernooi in het algemeen en de finale in het bijzonder beleefd? Over deze en andere vragen praten ze uitgebreid met Jeroen en Arjan.

Beluister DOS Modern-finalisten Pascal en Dave over hun toernooi | #014
ActionHank
1 maand geleden
Aflevering 15: Core Set 2019

De core sets zijn terug! M19 is de eerste na enkele jaren afwezigheid. Jeroen, Arjan en Dave praten na over de prerelease en bespreken onder andere welke kaarten hun interessant lijken voor Standard, Modern, Commander en Cube. Kan Core Set 2019 bekoren of schiet hij tekort?

Je hoort in deze aflevering trouwens ook wie de winnaar is van de Dominaria boosterbox (van de weggeefactie uit E012)!

Beluister Weet Core Set 2019 te bekoren? | #015
ActionHank
4 dagen geleden
Aflevering 16: Titus Lunter

De Nederlandse illustrator en concept artist Titus Lunter debuteerde in 2014 voor Magic: The Gathering. Sindsdien voorzag hij niet alleen tientallen basic lands van een afbeelding, maar illustreerde hij ook vijf Expeditions, drie Invocations en diverse andere iconische kaarten (zoals God-Pharaoh's Gift, Ensnaring Bridge en Icy Manipulator). Inmiddels is hij betrokken bij de conceptuele uitwerking van veel nieuwe sets en is hij een geliefd figuur binnen de Magic community.

Jeroen, Arjan en Dave praten uitgebreid met hem over (onder andere) hoe hij begon als illustrator en concept artist, hoe hij bij Wizards of the Coast terechtkwam (spoiler: deels hard werken, deels stom geluk), hoe een concept push in zijn werk gaat, zijn fascinatie voor architectuur en world building, hoe hij nog steeds nieuwe dingen leert als artiest en natuurlijk over (de easter eggs in) een aantal van zijn MTG-pieces.

Beluister In gesprek met Magic-illustrator Titus Lunter | #016

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL