Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Swan song in m'n deck

Jacemaster
3 jaren geleden
Hoi,

Ik zat te denken en ik kwam er niet uit dus ik dacht dat ik het hier aan de vele goede magic spelers.
Nu het probleem, ik heb mijn redelijk competitieve Najeela, the Blade-Blossom deck ( het deck staat onderaan het bericht.) Ik wil het control package wat verbeteren en Swan Song is erg goed voor control. Maar het geeft de tegenstander een blocker die mijn commander kan doodblocken. Nu is mijn vraag of ik hem moet toevoegen of niet? Wat zijn jullie ervaringen?

.
Blasty
3 jaren geleden
Ik ben van mening dat je commander zelf niet hoeft aan te vallen, dus gewoon toevoegen
Jacemaster
3 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Ik ben van mening dat je commander zelf niet hoeft aan te vallen, dus gewoon toevoegen

Najeela is een van de weinige warriors in het deck. Het wordt dan toch lastig om de sneewbal te laten beginnen?
Triskelion88
3 jaren geleden
Valt mee hoor, die gaat zo af. je hebt nog 3 andere tegenstanders.
offspring
3 jaren geleden
Je kunt anders ook Flusterstorm overwegen, als je echt denkt dat dat een probleem is.
Jacemaster
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Je kunt anders ook Flusterstorm overwegen, als je echt denkt dat dat een probleem is.

Ik ben ook van plan om die in mijn deck te doen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top