Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League - League 3 - Week 4

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Three Card League


De Three Card League (TCL) is weer van start!

Dit is League 3, week 4!

Lees de Three Card League pagina door voor de regels, tussenstanden, eerder ingeleverde decks en de banlist!

De banlist is aangepast. Vanaf heden is ook gebanned: Vendilion Clique. Succes met een deck bouwen!

De inzending is weer geopend, veel succes allemaal! Je kunt tot woensdag 16 september 2015, 21.59u je deck inleveren per email. Daarna heb je 2 dagen om je scores uit te rekenen. Zie de Three Card League voor alle details.

Dus let op: graag emailen, niet mij een bericht sturen! Emailadres staat op de Three Card League pagina. Dat is een stuk overzichtelijker voor mij .

Ook als je nog niet meegedaan hebt tot nu toe, doe mee! Het is leuk, je maakt kans op prijzen en elke maand wissen we de punten en begint iedereen weer op op 0!
Twigwalker
8 jaren geleden
Ik ben blij dat mijn banlist advies tot nu toe opgenomen wordt Dit is de laatste week van deze league toch? Is er alweer een nieuw gemiddelde berekend? Ik ben wel benieuwd wie er nog in de running zijn.

Iedereen maakt natuurlijk sowieso kans op de originaliteit prijs dus doe vooral allemaal weer mee!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik wacht nog even af of week 3 definitief is. Ik denk dat die vanavond of morgen wel afgesloten kan worden. Dan post ik een tussenstand, inclusief de update die we nog aan week 2 hebben gedaan.

Dit is inderdaad de laatste week, dus volgende week zijn de winnaars bekend en wordt de prijs bekend en uitgedeeld . En dan beginnen we aan League 4, waar ik iets speciaal voor in gedachten heb!
AncientOne
8 jaren geleden
Als ik het goed heb bijgehouden, dan is dit de tussenstand na week 3 (aannemende dat in wk3 geen wijzigingen meer komen):
1 chaoticteddy 12,78
2 robbertvanderkleij 12,48
3 twigwalker 12,41
4 ancientone 11,29
5 morph 10,16
6 vuurrobin 9,55
7 marcoboth 8,65
8 nielsvd 8,53
9 ralf 7,59
10 hansverkade 7,43
11 thewoodcutter 7,26
12 rschmits 7,23
13 hallowman3 5,06
14 joram 5,01
15 dordledum 4,71
16 munio 4,65
17 jeff 4,53
18 kolonelnick 4,53
19 Belinda 4,11
20 simonvanhoudt 2,53
21 LegoRobster 2,21
22 JEV 1,89
23 lokkij 1,24
24 arjen84 1,00
 bijgewerkt door AncientOne 8 jaren geleden
Twigwalker
8 jaren geleden
Nog van alles mogelijk dus, in ieder geval met de top 4! Ik ben erg benieuwd naar het speciale van de volgende league. Ik had zelf ook iets leuks in gedachten, maar dat houd ik dan ook nog even voor me
kolonelnick
8 jaren geleden
zo ik heb mijn inzending verstuurd voor deze week. ben benieuwd hoe het deze keer loopt.
AncientOne
8 jaren geleden
En weer ingestuurd (tevens een up om dit weer onder de aandacht te brengen!)
Thorvik
8 jaren geleden
Haha Ik heb ook iets ingestuurd hoop dat het werkt xD
Jeff
8 jaren geleden
Ik heb ook weer wat interessants ingestuurd. Ben benieuwd of het dit keer eindelijk meer is dan alleen interessant
Lokkij
8 jaren geleden
Ik heb ook weer iets ingestuurd. Ik heb geen idee of het sterk genoeg is, maar in elk geval kan het wel winnen als de tegenstander niks doet.
 bijgewerkt door Lokkij 8 jaren geleden
JEV
8 jaren geleden
Quote:
Lokkij 14-09-2015 om 17:51
Ik heb ook weer iets ingestuurd. Ik heb geen idee of het sterk genoeg is, maar in elk geval kan het wel winnen als de tegenstander niks doet.

Was bij mij ook even een leermomentje...
Maze of Ith The Rack Strip Mine

Heb dit keer wat anders ingestuurd!
LegoRobster
8 jaren geleden
Ik doe zowaar ook weer eens mee.
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Ik heb ook weer ingestuurd.
vuurrobin
8 jaren geleden
Mijn inzending zit er ook weer bij. Hopelijk gaat het wat beter dan ronde 3.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Deelnemers tot op heden:

thewoodcutter
lokkij
hallowman3
JEV
kolonelnick
munio
simonvanhoudt
chaoticteddy
ancientone
thorvik
jeff
twigwalker
legorobster
robbertvanderkleij
hansverkade
vuurrobin
Twigwalker
8 jaren geleden
Nog iets minder dan twee uur om iets in te zenden, Komt de sheet da meteen online?
cgroos
8 jaren geleden
Net op tijd ingestuurd
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Vandaag ben ik jarig, ik doe niks nuttigs meer nu (er zit ook teveel sangria in mij nu ). Morgenochtend!
LegoRobster
8 jaren geleden
Oh. Bij deze nog een fijne verjaardag dan! Dat laatste anderhalve uurtje
Thorvik
8 jaren geleden
ow beetje laat maar Gefeliciteerd Magnus!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top