Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League - League 4 - Week 1

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Three Card League


De Three Card League (TCL) is weer van start!

Dit is League 4, week 1! Iedereen begint weer op 0 punten, dus doe mee!

Lees de Three Card League pagina door voor de regels, tussenstanden, eerder ingeleverde decks en de banlist!

De banlist is niet aangepast sinds League 3, week 4. Maarrrr, er is deze League een extra restrictie! Je deck moet niet Vintage legal zijn, maar Modern legal! De bestaande banlist blijft ook bestaan, dus houdt daar ook rekening mee. Succes!

De inzending is weer geopend, veel succes allemaal! Je kunt tot woensdag 23 september 2015, 21.59u je deck inleveren per email. Daarna heb je 2 dagen om je scores uit te rekenen. Zie de Three Card League voor alle details.

Dus let op: graag emailen, niet mij een bericht sturen! Emailadres staat op de Three Card League pagina. Dat is een stuk overzichtelijker voor mij .

Ook als je nog niet meegedaan hebt tot nu toe, doe mee! Het is leuk, je maakt kans op prijzen en elke maand wissen we de punten en begint iedereen weer op op 0!
LegoRobster
8 jaren geleden
Ah, geen Black Lotus shenanigans meer. Klinkt als een hele verbetering!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
De restrictie geldt in principe alleen voor Leage 4. Ik wil eens kijken of dit leuk is, en als het bevalt ga ik andere restricties instellen voor andere Leagues, om die variatie erin te houden .
Jeff
8 jaren geleden
Ik ben benieuwd wat hier uit komt; er is heel erg weinig snelle mana beschikbaar in Modern, ik hoop dat er nog steeds wel een beetje diverse decks uit komen. De beste rituals zijn in Modern niet beschikbaar of gebanned en volgens mij hebben de beschikbare storage landjes allemaal een extra mana-source nodig... Zoals ik al zei: ik ben erg benieuwd!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik ook! Wellicht vind iemand een snelle strategie...maar gaat die beter zijn dan een langzamere, maar sterkere? Succes met bouwen! De eerste inzending is al binnen .
Jeff
8 jaren geleden
Na een paar minuutjes beraad heb ik een inzending gedaan. En alvast een voorlopige analyse van het formaat, ik hoop dat ik er heel erg naast zit want dan krijgen we veel creatievere dingen te zien dan ik kon bedenken!
nielsvd
8 jaren geleden
Hier ook even over nagedacht, ben benieuwd wat mijn inzending gaat opleveren.
AncientOne
8 jaren geleden
Leuke twist!
kolonelnick
8 jaren geleden
heb mijn inzending ook gedaan, het zal me benieuwen.
cgroos
8 jaren geleden
Oef, dat is nogal een verschil. Is er een simpele manier om op Gatherer of een andere site op Modern Legal te filteren ?
LegoRobster
8 jaren geleden
Quote:
cgroos 18-09-2015 om 12:57
Oef, dat is nogal een verschil. Is er een simpele manier om op Gatherer of een andere site op Modern Legal te filteren ?


Het kan hier gewoon op de BoM, onder het 'uitgebreid zoeken' menu linksboven op de pagina.
De beschikbare formaten kunnen daar ergens onderaan gekozen worden.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Bazaar:



Gatherer:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
pfoe, lastig! Idd wel een uitdaging... Ik ga volgende week denk ik wel even kijken.
Twigwalker
8 jaren geleden
Ik heb al een aantal leuke ideeën verzonnen, maar ik wil er eerst nog wat meer tijd insteken voordat ik iets instuur. Toch altijd leuk als het lukt om iets te vinden wat compleet broken blijkt te zijn
chaoticteddy
8 jaren geleden
Hatseklats, ik heb weer eens wat ingestuurd. Leuk idee, ben heel benieuwd hoe de decks eruit zullen zien!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Deze helden hebben al een deck ingestuurd en dingen meteen al mee voor de eerste plek in de nieuwe league! Doe ook mee!

thewoodcutter
goeth78
jeff
nielsvd
kolonelnick
chaoticteddy
thorvik
cgroos
Twigwalker
8 jaren geleden
Ik doe ook weer mee
Nilixen
8 jaren geleden
Ik ga ook een deck verzinnen!
Lokkij
8 jaren geleden
Pfoe, dit was een stuk lastiger! Uiteindelijk heb ik nog iets weten te bedenken, maar het is wel wat langzamer dan bij de vorige leagues mogelijk was.
AncientOne
8 jaren geleden
Ik heb denk ik ook wel een goed deck ingestuurd!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top