Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 2

Morph
4 jaren geleden
Even snel ingevuld, hoop dat het allemaal klopt.
AncientOne
4 jaren geleden
Ik heb hem ook weer ingevuld.

Wat mij betreft mag Leyline of Anticipation hierna ook op de banlist...
(vanwege de leuke vondsten door Morph & Sogeking)
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb even een issue

AncientOne speel Rushwood Grove, Channel, Emrakul, the Aeons Torn. Ik speel Dryad Arbor, Force of Will, Leviathan.

AncientOne heeft ingevuld dat hij 2x wint, maar volgens mij win ik 2x . Ik counter namelijk beide games de Channel. Emrakul kon ik niet counteren, maar ja, als hij daar toch de mana niet voor heeft..... Ik pas het aan in de sheet!
kolonelnick
4 jaren geleden
heb de mijne ingevuld, als ik tijd heb zal ik nog naar een paar anderen kijken. Ik had verwacht dat mijn deck beter zou presteren, maar er zaten een hoop unieke combinaties tussen die wat tricky waren.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Ik heb even een issue

AncientOne speel Rushwood Grove, Channel, Emrakul, the Aeons Torn. Ik speel Dryad Arbor, Force of Will, Leviathan.

AncientOne heeft ingevuld dat hij 2x wint, maar volgens mij win ik 2x . Ik counter namelijk beide games de Channel. Emrakul kon ik niet counteren, maar ja, als hij daar toch de mana niet voor heeft..... Ik pas het aan in de sheet!


Ancient One wint ook 2 keer, want met zijn Rushwood Grove kan hij na 16 beurten genoeg mana maken om Emrakul te casten, die je niet kan counteren. Jij hebt dan nog geen lethal met de Dryad Arbor kunnen halen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh crap, ik had Hickory Woodlot in gedachten! Oeps

Ik ga wat scores aanpassen

Ooooh, ik had geluk! Alle andere Channel Emrakul decks spelen Black Lotus die ik kan counteren
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
thijmen2006h
4 jaren geleden
Ik heb een vraag over random, mijn kaartHymn to Tourach zegt discard 2 cards at random, maar omdat het random is verschillen de uitkomsten, want ik heb tegen Strip Mine, The Tabernacle at Pendrell Vale en Mutavault een uitkomst die kan verschillen met wat gediscard word. Als je kijkt naar de kansen is het een 2 van de 3 kans dat ik het potje waar ik begin win, maar omdat het random is heeft iemand anders er al gezet dat dat potje gelijkspel is. Dus wat moet ik daar doen? zo'n soort probleem heb ik bij nog meer potjes
 bijgewerkt door thijmen2006h 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Quote:
20 dagen geleden
Quote:
21 dagen geleden
Hoe zit het met random effecten?


Random effecten vallen altijd zo negatief mogelijk uit voor de controller. Een coin flip die iets positiefs oplevert zul je dus altijd verliezen.


Wellicht dat Rody dit even in de regels op kan nemen, bij de eerste week is bovenstaande antwoord op random effecten gegeven.
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik heb ook een probleempje met ancient one. Hij heeft 2 wins voor hem ingevuld, maaar beide keren laat ik hem zijn hand discarden voor hij iets kan doen. Volgens mij win ik dus 2 keer. Kan iemand hietr even naar kijken (11 tegen Oh hij laat 8 ) zien als een smily....

Bij twigwalker zegt hij dat ik een loss en een draw heb. Kan iemand daar ook even naar kijken, vgm heb ik een win en een loss
 bijgewerkt door Thedouwegames 4 jaren geleden
marcoboth
4 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
Ik heb ook een probleempje met ancient one. Hij heeft 2 wins voor hem ingevuld, maaar beide keren laat ik hem zijn hand discarden voor hij iets kan doen. Volgens mij win ik dus 2 keer. Kan iemand hietr even naar kijken (11 tegen Oh hij laat 8 ) zien als een smily....

Bij twigwalker zegt hij dat ik een loss en een draw heb. Kan iemand daar ook even naar kijken, vgm heb ik een win en een loss


Je hebt in beide gevallen gelijk.
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik heb ook een probleempje met ancient one. Hij heeft 2 wins voor hem ingevuld, maaar beide keren laat ik hem zijn hand discarden voor hij iets kan doen. Volgens mij win ik dus 2 keer. Kan iemand hietr even naar kijken (11 tegen Oh hij laat 8 ) zien als een smily....

Bij twigwalker zegt hij dat ik een loss en een draw heb. Kan iemand daar ook even naar kijken, vgm heb ik een win en een loss


Ik heb hem aangepast, ik dacht dat je niet beide kaarten kon casten omdat ik de Madness cost even gemist had
Thedouwegames
4 jaren geleden
Quote:
46 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik heb ook een probleempje met ancient one. Hij heeft 2 wins voor hem ingevuld, maaar beide keren laat ik hem zijn hand discarden voor hij iets kan doen. Volgens mij win ik dus 2 keer. Kan iemand hietr even naar kijken (11 tegen Oh hij laat 8 ) zien als een smily....

Bij twigwalker zegt hij dat ik een loss en een draw heb. Kan iemand daar ook even naar kijken, vgm heb ik een win en een loss


Ik heb hem aangepast, ik dacht dat je niet beide kaarten kon casten omdat ik de Madness cost even gemist had

Met andere woorden, je had mijn hele truc gemist
Nissa333
4 jaren geleden
Ik heb het dit keer niet zo goed gedaan , ik was te afhankelijk van alle drie mijn kaarten, een counter of discrad was in principe genoeg om mij te laten verliezen
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
45 minuten geleden
Met andere woorden, je had mijn hele truc gemist


Haha, ja het was al laat toen ik hem invulde en na die inzending van BluezamX vond ik het geen eens zo gek dat je maar 1 van je twee kaarten kon spelen
Rody
4 jaren geleden
Voor iedereen die de spreadsheet al heeft ingevuld: Ik was Tom vergeten toe te voegen. Hij staat nu op plek 29 dus die moet nog ingevuld worden. Excuses voor het ongemak!
Stalkative
4 jaren geleden
Ralf, jij hebt tegen mij 2 wins ingevuld, maar volgens mij win ik beide games:
Mijn Ob Nixilis of the Black Oath zal elke beurt 1 life drainen (de -2 is nutteloos, aangezien jij The Tabernacle at Pendrell Vale speelt zodra ik een creature maak)
Jouw Mutavault zal vanaf jouw tweede beurt elke beurt 2 damage doen (je valt mijn planeswalker niet aan, want die krijgt elke beurt 2 loyalty, dus je kan hem niet slopen)
Effectief zullen we dus elke turn cycle allebei 1 life verliezen
Als we allebei 1 keer aan de beurt zijn geweest, heb ik in beide games 2 life meer (jij kan daarna pas aanvallen, terwijl ik al 1 life gedraind heb), en dat kan je niet meer inhalen

thijmen2006h, jij hebt ook 2 wins ingevuld tegen mij, maar volgens mij winnen we allebei 1 game:
Als jij begint, moet ik meteen twee dingen discarden vanwege Hymn to Tourach, en ik heb al mijn kaarten nodig, dus jij wint inderdaad
Als ik begin, speel ik meteen mijn hele hand, en maak ik een Demon token met de -2 van Ob Nixilis of the Black Oath, en daarna speel jij je Vampire Cutthroat. Vervolgens win ik omdat mijn 5/5 harder slaat dan jouw 1/1 lifelinker
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
8 uren geleden
Ik heb even een issue

AncientOne speel Rushwood Grove, Channel, Emrakul, the Aeons Torn. Ik speel Dryad Arbor, Force of Will, Leviathan.

AncientOne heeft ingevuld dat hij 2x wint, maar volgens mij win ik 2x . Ik counter namelijk beide games de Channel. Emrakul kon ik niet counteren, maar ja, als hij daar toch de mana niet voor heeft..... Ik pas het aan in de sheet!


Ancient One wint ook 2 keer, want met zijn Rushwood Grove kan hij na 16 beurten genoeg mana maken om Emrakul te casten, die je niet kan counteren. Jij hebt dan nog geen lethal met de Dryad Arbor kunnen halen

Dat was precies het idee van Rushwood Grove, zodat ik niet dood zou gaan aan een Force of Will + blauwe kaart + Dryad Arbor of Memnite o.i.d.

Quote:
4 uren geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
7 uren geleden
Ik heb ook een probleempje met ancient one. Hij heeft 2 wins voor hem ingevuld, maaar beide keren laat ik hem zijn hand discarden voor hij iets kan doen. Volgens mij win ik dus 2 keer. Kan iemand hietr even naar kijken (11 tegen Oh hij laat 8 ) zien als een smily....

Bij twigwalker zegt hij dat ik een loss en een draw heb. Kan iemand daar ook even naar kijken, vgm heb ik een win en een loss


Ik heb hem aangepast, ik dacht dat je niet beide kaarten kon casten omdat ik de Madness cost even gemist had

Met andere woorden, je had mijn hele truc gemist

Dat is raar, want ik had daar toch echt een dubbele loss voor mij ingevuld... Juist vanwege de discard i.c.m. met een 3/3.

@iedereen:
Aanpassen van een uitslag is prima, maar meldt even DAT je het doet, en WAAROM je denkt dat dat nodig is.
(Net zoals MagnusMagicus hierboven bv. deed (je ziet dan ook meteen dat anderen het ook checken, en of je dus wel of geen gelijk hebt)).
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden
@iedereen:
Aanpassen van een uitslag is prima, maar meldt even DAT je het doet, en WAAROM je denkt dat dat nodig is.
(Net zoals MagnusMagicus hierboven bv. deed (je ziet dan ook meteen dat anderen het ook checken, en of je dus wel of geen gelijk hebt)).


Hier ben ik een enorme voorstander van! Pas alleen dingen aan in je eigen rij (let op: rij, dus niet kolom). Dan kun je, als iedereen klaar, is in jouw kolom nog even checken of de resultaten overeen komen. Zo niet, maak een forum post. Als mensen dingen voor elkaar gaan aanpassen wordt het alleen maar ingewikkeld.

Hoe denkt het bestuur hierover?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Ik heb een vraag over random, mijn kaartHymn to Tourach zegt discard 2 cards at random, maar omdat het random is verschillen de uitkomsten, want ik heb tegen Strip Mine, The Tabernacle at Pendrell Vale en Mutavault een uitkomst die kan verschillen met wat gediscard word. Als je kijkt naar de kansen is het een 2 van de 3 kans dat ik het potje waar ik begin win, maar omdat het random is heeft iemand anders er al gezet dat dat potje gelijkspel is. Dus wat moet ik daar doen? zo'n soort probleem heb ik bij nog meer potjes


Random is altijd het minst nuttig voor jou. Dus je tegenstander houdt de kaart over waarmee hij of zij het meeste kan.
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Quote:
43 minuten geleden
@iedereen:
Aanpassen van een uitslag is prima, maar meldt even DAT je het doet, en WAAROM je denkt dat dat nodig is.
(Net zoals MagnusMagicus hierboven bv. deed (je ziet dan ook meteen dat anderen het ook checken, en of je dus wel of geen gelijk hebt)).


Hier ben ik een enorme voorstander van! Pas alleen dingen aan in je eigen rij (let op: rij, dus niet kolom). Dan kun je, als iedereen klaar, is in jouw kolom nog even checken of de resultaten overeen komen. Zo niet, maak een forum post. Als mensen dingen voor elkaar gaan aanpassen wordt het alleen maar ingewikkeld.

Hoe denkt het bestuur hierover?


Lijkt mij een goed idee inderdaad, je kan wel met een kleurtje alvast aangeven dat je denkt dat de score niet klopt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 92 posts
  • Laatste post Sogeking 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top