Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 2

MagnusMagicus
4 jaren geleden
*geeft credit* alsjeblieft!
Morph
4 jaren geleden
Ik ben even zo vrij geweest om alle missende scores in te vullen.
(ik heb de uitslagen gekopieerd van een gelijkwaardig deck, of de score die de tegenstander ingevuld had overgenomen, kijk zeker nog even je eigen scores na!!)

@Sogeking Gefeliciteerd!!
Discard was deze ronde dus toch nog iets beter dan Exile .
Ik heb zo'n vermoeden dat Fireteam dacht dat Leyline of the Void ook zijn eigen Misthollow Griffin zou exilen.
Voor de tweede keer heb ik dan wel weer een gedeelde tweede plaats weten te bemachtigen. @Twigwalker jou inzending uit de eerste ronde had mij inderdaad geïnspireerd .

Daarnaast was het een zeer goede ronde voor Force of Will!

Leyline of Anticipation staat nu op de nominatie voor de Banlist denk ik?
kolonelnick
4 jaren geleden
Het zijn inderdaad vooral decks met Force of Will en Leyline of Anticipation die er met kop en schouders boven uit steken. Je zou bijna denken dat blauw de beste kleur in magic is
Thedouwegames
4 jaren geleden
ach ja, Ancestral Recall werkt niet in dit format.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb zelfs goed gebruik gemaakt van de Leviathan in mijn deck
Nissa333
4 jaren geleden
Bedoel je tegen mij MagnusMagicus?

Oh nee laat maar, je gebruikte gewoon je Force of Will
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden (Snapt sarcasme online niet helemaal)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hahaha! Ik was meer lollig dan sarcastisch, maar goed, je hebt 'm door in ieder geval
Rody
3 jaren geleden
De deadline voor het invullen is verstreken en we hebben een winnaar: Sogeking!

De 3 kaarten combinatie van: Black Lotus, Leyline of Anticipation en een heel goed gevonden wincon + disruption in één: Toll of the Invasion. Gefeliciteerd! Binnenkort nemen we contact met je op om je prijs in ontvangst te nemen.

Morgen komt de nieuwe 3 Card League online met ook een nieuwe banlist. Iedereen weer bedankt voor je deelname!
Mango
3 jaren geleden
Quote:
16 uren geleden
Gefeliciteerd! Binnenkort nemen we contact met je om je prijs in ontvangst te nemen.

Wacht ! De winnaar van het toernooi wordt geacht een geldbedrag te schenken aan Bazaar of Magic?
Rody
3 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Quote:
16 uren geleden
Gefeliciteerd! Binnenkort nemen we contact met je om je prijs in ontvangst te nemen.

Wacht ! De winnaar van het toernooi wordt geacht een geldbedrag te schenken aan Bazaar of Magic?


Yup je wordt verwacht de waarde van je deck te schenken. Pas dus maar op volgende keer als je Black Lotus speelt .
 bijgewerkt door Rody 3 jaren geleden
Mango
3 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Yup je wordt verwacht de waarde van je deck te schenken. Pas dus maar op volgende keer als je Black Lotus speelt .

Okay! Ik vind dit een prima afspraak. Het is een beetje lullig voor Sogeking, maar ja, dan had hij de kleine lettertjes maar moeten lezen.
 bijgewerkt door Mango 3 jaren geleden
Sogeking
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Yup je wordt verwacht de waarde van je deck te schenken. Pas dus maar op volgende keer als je Black Lotus speelt .

Okay! Ik vind dit een prima afspraak. Het is een beetje lullig voor Sogeking, maar ja, dan had hij de kleine lettertjes maar moeten lezen.


Geen probleem hoor, aangezien we digitaal speelde, Mijn deck had een Vintage Master's Black Lotus van ongeveer 3 euro!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 92 posts
  • Laatste post Sogeking 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top