Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 5

Rody
3 jaren geleden
Nu elkaar ontmoeten om Magic te spelen wat lastiger is geworden, brengen we een favoriete forum game op Bazaar of Magic weer terug: de Three Card League! Bij deze populaire forum game maakt iedere deelnemer een deck van slechts drie kaarten en gaat daarmee de strijd aan tegen andere drie kaarten decks.



Voor iedereen die niet bekend is met de Three Card League, we hebben een speciale pagina opgesteld waar je alle regels kan lezen: Three Card League.

Een korte uitleg van het spel
Het idee is dat alle deelnemers een deck van drie kaarten aanmelden bij de spelleider. Je meldt je deck aan zonder dat je weet welk deck anderen inleveren. Met die drie kaarten speel je vervolgens Magic: the Gathering tegen elke andere speler die ook zo'n deck heeft aangemeld.

Je kunt bijvoorbeeld het volgende deck aanmelden:
1x Island
1x Flying Men
1x Daze

Je begint het spel met de drie kaarten in je hand en je kunt verder geen kaarten pakken. Daarnaast weet je welke kaarten je tegenstander heeft en kies je altijd de beste strategie.

Op dit moment staan er vijf kaarten op de banlist: Chancellor of the Annex, Thassa's Oracle, Force of Will, Balance en Leyline of Anticipation.

Wie is de winnaar?
Nadat de deadline voor het inleveren van decks verstreken is, krijgen de spelers alle decks te zien in een Google spreadsheet die hier gedeeld zal worden en rekenen ze hun eigen matches uit, en die van iemand anders ter controle.

Iedere speler speelt tegen elke andere speler. Win je, dan krijg je drie punten. Is het gelijk spel, dan krijg je beide één punt. Verlies je, dan krijg je geen punten. De winnaar is degene met de meeste punten. In geval van evenveel punten zijn alle spelers met de meeste punten de winnaar van de week.

Naast de eer en eeuwige roem die je kunt opstrijken, stelt Bazaar of Magic ook een leuk prijsje beschikbaar voor de winnaar van iedere Three Card League!

Hoe doe je mee?
Wees creatief en bedenk de ideale combinatie van drie kaarten. Voor iedere combinatie bestaat er altijd wel een antwoord. Rock-Paper-Scissors maar dan met meer dan 20.000 kaarten! Mail jouw combinatie van drie kaarten samen met je Bazaar of Magic gebruikersnaam naar: threecardleague@bazaarofmagic.eu

De deadline is verstreken. Je kan hier jouw scores invullen.
 bijgewerkt door Rody 3 jaren geleden
Rody
3 jaren geleden
En stuur een bericht naar je vrienden en kenissen die ook Magic: the Gathering spelen over de Three Card League zodat we weer een mooie hoeveelheid spelers hebben dit keer!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik doe mee in ieder geval!
BluezamX
3 jaren geleden
Vorige week gemist, maar nu weer van de partij! En ik heb volgens mij een hele goede
robbertvanderkleij
3 jaren geleden
Ik doe ook weer mee
kolonelnick
3 jaren geleden
Interesante bans deze keer. Mijn idee van vorige week werkte niet zoals ik hoopte, dus ik ga eens wat anders proberen
AncientOne
3 jaren geleden
Helaas, daar gaat mijn Lurrus of the Dream-Den-idee nu die gebanned is in Vintage...
Vivien879
3 jaren geleden
Laat ik ook een gokje wagen!
Rody
3 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Helaas, daar gaat mijn Lurrus of the Dream-Den-idee nu die gebanned is in Vintage...


Ai... wie had dat ooit gedacht. Een kaart banned in Vintage. Gelukkig waren wij al trendsetter en hebben we companions al banned in de Three Card League op het moment dat ze uitkwamen. Maar alleen als companion uiteraard, je mag best Lurrus of the Dream-Den als een van de drie kaarten spelen
TheRobinros
3 jaren geleden
Black Lotus, Lurrus of the Dream-Den, Hatred heeft wel een paar keer bijna bovenaan mijn lijstje gestaan, maar ik heb toch maar besloten om hem niet in te leveren omdat het dood gaat aan alle disruptie en goldfisht op beurt 2
kolonelnick
3 jaren geleden
Heb mijn inzending weer gedaan, ben benieuwd of het werkt.
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik doe ook weer mee!
Morph
3 jaren geleden
Vandaag alweer de deadline.
Excuus, deadline staat nu op zondag 31 mei 23:59:59.

Bij deze mijn inzending ingestuurd
 bijgewerkt door Morph 3 jaren geleden
Rody
3 jaren geleden
Je hebt nog dit weekend om je inzending te doen! Doe mee en wie weet win jij wel een mysterieuze prijs
Stalkative
3 jaren geleden
Inzending is ingestuurd!

@Rody: Er staat dat de deadline 31 mei is, moet dat niet 24 zijn?
Flut123
3 jaren geleden
net ingezonden!
Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Inzending is ingestuurd!

@Rody: Er staat dat de deadline 31 mei is, moet dat niet 24 zijn?


Dat klopt, gelijk even aangepast.

De deadline is dus vandaag, dus heb je nog geen deck ingestuurd? Dan is vandaag de laatste kans!
Rody
3 jaren geleden
Ik heb alle inzendingen weer binnen en je kan via onderstaande link je scores invullen. Veel plezier allemaal

Link naar de spreadsheet.
BluezamX
3 jaren geleden
En dan bekijk je alle inzendingen, en dan is het opeens heel duidelijk...
Ik had een Memnite oid in mijn deck moeten stoppen ipv de Mindbreak Trap. Maar ja, dat is iets voor volgende week!
robbertvanderkleij
3 jaren geleden
Nick, jij haalt volgens mij maar 1 punt tegen de Black Lotus, Channel, Emrakul, the Aeons Torn decks. Karakas is inderdaad goeie tech tegen emrakul, maar om jouw threat te spelen moet je karakas tappen. Op dat moment kunnen wij (ja, wij, de emrakul decks), emrakul spelen en verlies je (door de extra beurt).


En zoals verwacht, na het bannen van Force of Will verschijnt het eerste Artifact Blast deck. Ik vond zelf dat we nog met te weinig waren om hiermee echt het verschil te maken, dus ik heb gekozen voor een proactief deck deze week. Ik ben benieuwd hoe je het doet LeKrutes!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 57 posts
  • Laatste post Twigwalker 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top