Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Top 3 gaafste creature types!

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik ben benieuwd naar jouw top 3 van gaafste creature types! Mag zijn omdat je een Legacy Elves deck hebt, een casual Soldier deck of dat je vindt dat Humans gewoon cool zijn, maakt niet uit!

Wat is jouw top 3?

De mijne:
1. Ally
2. Zombie
3. Merfolk

Lijkt me ook leuk om af en toe even een lijstje te maken van welk creature type bovenaan staat . Voel je vooral vrij om dat te doen .
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
1. Flagbearer
2. goblin
3. elf
bartist
7 jaren geleden
Lastige, maar ik ben er uit:

1. Bird
2. Elemental
3. Monk
Raffanelly
7 jaren geleden
1. Zombies
2. Sphinxes
3. Goblins
Eclavyrr
7 jaren geleden
1. Horror
2. Myr
3. Treefolk

(boven 1. staat nog Catgirl, maar dat is geen creature type in magic)
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
goeth78
7 jaren geleden
1. Zombie
2. Treefolk
3. Goblin
AncientOne
7 jaren geleden
1. Merfolk
2. Eldrazi
3. Ally

(Edit: ik was de Eldrazi helemaal vergeten...)
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Tigurus
7 jaren geleden
1. Angels
2. Eldrazi (WENT THERE)
3. Clerics
hallowman3
7 jaren geleden
1. Goblins
2. treefolk
3. human
Waus
7 jaren geleden
1. Wizard
2. Eldrazi
3. Zombie
AncientOne
7 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 08-11-2016 om 12:58
1. Horror
2. Myr
3. Treefolk

(boven 1. staat nog Catgirl, maar dat is geen creature type in magic)


Catgirl: Mirri, Cat Warrior
Frank024
7 jaren geleden
01. Humans
02. Angels
03. Elves.
Nerfy
7 jaren geleden
Ik heb niet echt een favoriet qua creaturetype but for this forum's sake I'll write a list in no particular order:
1. Dragon Rith, the Awakener (Als mijn favoriete kaart)
2. Spirit Blessed Spirits (sniff*sadface* sterk spul dat cardboard..)
3. Sliver Heart Sliver (alleen de oudere art, en mooi om de flavortext van ze te lezen, ik ben nog steeds niet helemaal bekend met het verhaal.)

Honorable mentions:
-Beast omdat Rhox badass is
-Ouphe omdat Gilder Bairn cute is! Aww look at it! Awwww!

ps: I hate Eldrazi almost as much as I hate the Human type. Mind you, the actual humans I am bored.
 bijgewerkt door Nerfy 7 jaren geleden (Lalala*)
nederland439
7 jaren geleden
1. Wizard
2. Sphinx
3. Spirit
Ralf
7 jaren geleden
1. R'Elfs
2. Wizards
3. Spirits
TwanTheMagicer
7 jaren geleden
Mijne:

1. Demon
2. Soldier
3. Wolf
derooy89
7 jaren geleden
Goblin. God. Demon.
Sunitram
7 jaren geleden
Ik ga geen vrienden maken met m'n lijst, maar here goes:

3. De Aetherborn. Ja, het is het jongste type in het spel* en ze worden (nog?) maar op een paar kaarten gerepresenteerd, maar DIE FLAVOR! Ze zijn bijproducten van aether raffinage en leven daarom een paar maanden tot hooguit een paar jaar. Maar waar ze op andere werelden als de ultieme testpiloten zouden eindigen, maken ze op Kaladesh het beste van de korte tijd die ze hebben. Ze feesten, socializen en handelen dat het een lieve lust mag wezen en dat is een positieve draai aan de kleur zwart die we maar weinig zien in Magic!

2. De Praetors. Eigenlijk precies om de tegenovergestelde reden waarom ik de Aetherborn zo geweldig vind. New Phyrexia en haar Praetors weten het slechtste uit iedere kleur naar boven te krijgen. Unsummon? Schattig. Wij maken het pijnlijk op Vapor Snag. De Praetors zelf zijn de ultieme manifestaties van deze mentaliteit. Ze geven jou het beste dat hun kleur te bieden heeft en straffen je vijanden af met exact het tegenovergestelde effect. Ik kan niet wachten tot Wizards weer eens terug gaat naar New Phyrexia!

1. De Eldrazi. Ik weet het, praktisch niemand is het met me eens, maar ik hou van ze. Het zijn gigantische wereldeters die boven de wetten van magie, ruimte en natuur staan en die zelfs de grootste denkers in het Multiversum niet helemaal begrijpen. En dat gevoel wordt mijns inziens perfect weergegeven in hun kaarten. Eldrazi decks voelen heel raar aan om te moeten spelen, maar als je het goed doet kun je er hele gevaarlijke dingen mee doen. Daarnaast passen ze zich zowel op kaart als flavorwise goed aan aan de wereld waar ze zich op bevinden. Emerge vond ik een briljante vondst. Een "normaal" beest dat uit elkaar spat en in een tentakelmonster verandert; hoe horror wil je het hebben?
Toegegeven, de Eye of Ugin - Eldrazi Mimic combo was jammer. Maar verder ben ik een grote fan!

*Technisch gezien kan een creature type niet meer "het jongste in het spel" zijn omdat Changelings en Mistform Ultimus** dat type allang hadden, maar denk even met me mee
**Ja Magnus, ik was je voor!
 bijgewerkt door Sunitram 7 jaren geleden
ebonpraetor
7 jaren geleden
- Changeling/Shapeshifter
- Dinosaur (I'm looking at you Pygmy Allosaurus)
- Monster (I'm looking at you Moss Monster)

En nee, de types 'lizard' en 'elemental' zijn in mijn optiek geen vervanging voor de oude betere types.
 bijgewerkt door ebonpraetor 7 jaren geleden
Voice
7 jaren geleden
1. Dauthi
2. Bird (van bop)
3. Human
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top