verdachte boosters

Narset1763
1 jaar geleden
Hoi,

Een vraag voor jullie:
Ik had via een andere site collector boosters gekocht van Brothers War en deze hadden zichtbaar lijmresten aan de boven en onderkant seal.
Hebben jullie dit ooit eerder gezien?, dit was voor mij de eerste keer en ik vond dit erg verdacht (zie foto). Daarnaast ruikte het pakje zelfs sterk naar lijm.

Peanutbuttah
1 jaar geleden
Ik heb dit zelf nooit meegemaakt. Het ziet er naar uit dat dit opnieuw "gesealed" is.

Heb je alles al open gemaakt?
Zo niet dan zou io even contact opnemen met de site of met wizards
 bijgewerkt door Peanutbuttah 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Collector Boosters zijn heel vaak het slachtoffer van resealing, en dit is prime example!
Heb zelf ooit een geresealde jumpstart (de dino deck kwam eruit, waar Ghalta, Primal Hunger in hoorde te zitten), gekocht, waarvan de rare en de Jumpstart basic land miste en vervangen waren voor andere kaarten…
Circuitbreaker
1 jaar geleden
Dit doet heel sterk denken aan talloze reviews bij Amazon. Zij bieden tegenwoordig ook MTG producten aan (NB er wordt gesuggereerd dat ze een soort outlet voor Wizards zijn om overschotten te "dumpen").

Echter het blijkt dat veel mensen hun producten na aankoop retouneren maar dan wel nadat ze de oorspronkelijke kaarten door minder waardevolle kaarten hadden vervangen en vervolgens de boosters hadden "geresealed". Schijnbaar controleert Amazon hier niet op en krijgen mensen die uit zijn op een koopje vervolgens een geresealde doos met waardeloze kaarten.

Moraal van het verhaal is IMHO, dat je beter bij een betrouwbare reseller (Bazaar of LGS) dit soort producten kunt kopen dan "via een andere site". Het prijsvoordeel is dit soort risico's niet waard. Daarnaast steun ik liever Bazaar dan wel een LGS, omdat zij belangrijk zijn voor de Magic community.
Eclavyrr
1 jaar geleden
Idem, ik koop boxen alleen sealed via een LGS. Je betaald soms wat meer maar je hebt wel garantie dat er niet mee gerommeld is.
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
29 minuten geleden
Moraal van het verhaal is IMHO, dat je beter bij een betrouwbare reseller (Bazaar of LGS) dit soort producten kunt kopen dan "via een andere site". Het prijsvoordeel is dit soort risico's niet waard. Daarnaast steun ik liever Bazaar dan wel een LGS, omdat zij belangrijk zijn voor de Magic community.


Dit is een mooi verhaal maar ik kan mijn geld maar 1x uitgeven. Ja, ik koop ook kaarten bij de bazaar maar voor sealed products kijk ik vaak verder bij betrouwbare verkopers omdat ik daar toch meer krijg voor minder. En 'belangrijk voor de community' is vaak de zin die gebruikt wordt om meer geld te vragen voor producten. Marktwerking is ook een ding.
 bijgewerkt door Gijsneus 1 jaar geleden
Ikemen
1 jaar geleden
Bizar wist niet dat dit een ding was.
vergoet wizzard het als er mee geknoeid is?
jelmerz77
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Bizar wist niet dat dit een ding was.
vergoet wizzard het als er mee geknoeid is?
Wat heeft wizards hier mee te maken? Bij een distributeur kan iedereen sealed product halen, als 1 van die partijen ergens mee knoeit is wizards daar toch niet verantwoordelijk voor?
Triskelion88
1 jaar geleden
Quote:
17 uren geleden
Dit doet heel sterk denken aan talloze reviews bij Amazon. Zij bieden tegenwoordig ook MTG producten aan (NB er wordt gesuggereerd dat ze een soort outlet voor Wizards zijn om overschotten te "dumpen").

Echter het blijkt dat veel mensen hun producten na aankoop retouneren maar dan wel nadat ze de oorspronkelijke kaarten door minder waardevolle kaarten hadden vervangen en vervolgens de boosters hadden "geresealed". Schijnbaar controleert Amazon hier niet op en krijgen mensen die uit zijn op een koopje vervolgens een geresealde doos met waardeloze kaarten.

Moraal van het verhaal is IMHO, dat je beter bij een betrouwbare reseller (Bazaar of LGS) dit soort producten kunt kopen dan "via een andere site". Het prijsvoordeel is dit soort risico's niet waard. Daarnaast steun ik liever Bazaar dan wel een LGS, omdat zij belangrijk zijn voor de Magic community.

Dit wordt in de hand gewerkt door al die rare boxen die ze op de markt brengen, "vroeger" had je gewoon starterdecks en boosters en een thema deck per set. de drafts waren super spannend omdat iemand wel eens die ene goede rare kon hebben uit de set. Nu kan je het "geluk" afkopen door een booster te kopen met gegarandeerd dubbele rares foiles en special art. ik zelf ben er minder voorstander van.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top