Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Voor de verzamelaars en spelers

piano
1 jaar geleden
1. Welke kaart heb jij nou altijd al willen hebben, maar nooit gekocht/geruild omdat die te duur was/is?
Noem hooguit 2 kaarten en laat - om het leuk te houden - even alle kaarten die meer dan 300 euro kosten buiten beschouwing.

2. En in tegenstelling: Wat is een goedkope (max. 10 euro), niet al te populaire kaart, die je hebt bemachtigd waar je heel blij mee bent.
Noem weer hooguit 2 kaarten. Ook Leuk als je even persoonlijke toelichting geeft!


Ik zal wel even beginnen:
1. Plains (red)
Ik ben vooral fan van pre-modern en als echte Hollander vind ik dit gewoon het gaafste/mooiste landje wat er is!

Captain Sisay
Typisch een kaart die ik graag wil bemachtigen om mijn collectie (meer) compleet te maken, maar ik vind de kaart echt lelijk (en niet goed genoeg).

2. Righteousness
Wat mij betreft een van de mooiste witte kaarten. Leuke instant vanwege de dikke stats en door de iets overbelichte kaarten uit Revised lijken de witte kaarten wat meer hemels. Zie ook hoe prachtig de tekst gecentreerd staat.


P.S. @mods Eurolands linken niet goed, de links lijken niet goed gedefinieerd.
 bijgewerkt door piano 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Dan ga ik ook meedoen!

1) Serra's Sanctum
Deze is mij gewoon te duur, maar zou zo perfect in mijn Enchantress deck passen. Dit is voor als nog een droom enkel... (en op CM is deze onder de 300 haha)

2) Ancestral Mask (FOIL)
Ancestral Mask was mijn allereerste kaart die ooit in mijn bezit kreeg. Dit was eerst nog de oude Ancestral Mask, maar ik vond, niet al te lang geleden, de nieuwe, foil versie van de kaart, en hij ziet er zo GAAF uit!
Lavinius
1 jaar geleden
Ooh, leuke.

1a. Esper Sentinel. Gigantisch toffe kaart, ik wil hem erg graag spelen, maar vooralsnog best moeilijk vanwege de prijs.
1b. Sarkhan Unbroken fantastische kaart, maar vanwege de prijs kaart kan hie niet onmiddellijk mijn temur superfriends deck in.

2a. Approach of the Second Sun. Wel fan van deze kaart, en ik heb hem in een versie die een licht andere art heeft (ik denk uit Challenger Decks 2018: Second Sun Control, hij staat niet op de site). Ik vind de art nog mooier dan hij nu al is.
2b. Questing Phelddagrif. Dit is al sinds jaar en dag mijn favoriete kaart. Een vliegend paars nijlpaard, verwijzend naar The God Himself (Garfield), die in het Grieks (een taal waar ik me in interesseer) is uitgegeven... Dat is erg mooi. Ik heb hem momenteel in de volgende versies:
Questing Phelddagrif
[k]Questing Phelddagrif|sld|#671) (Extra Life 2021|[/k]
[k]Questing Phelddagrif|sld|#672) (Extra Life 2021|[/k]
Questing Phelddagrif
...
And still counting


Edit: hmmm... De linkjes voor de twee SLD versies lijken niet echt te werken...
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
10 minuten geleden
Dan ga ik ook meedoen!

1) Serra's Sanctum
Deze is mij gewoon te duur, maar zou zo perfect in mijn Enchantress deck passen. Dit is voor als nog een droom enkel... (en op CM is deze onder de 300 haha)



Shit he, Ik heb ooit (voor 20€) een verzameling van een collega overgekocht en het merendeel aan interessante kaarten aan de Bazaar verkocht. De Sanctum heb ik toen apart gehouden en uiteindelijk voor een waarde van rond de 50€ weggeruild. Dat was toen flink overwaarde...
piano
1 jaar geleden
Quote:
31 minuten geleden
Dan ga ik ook meedoen!

1) Serra's Sanctum
Deze is mij gewoon te duur, maar zou zo perfect in mijn Enchantress deck passen. Dit is voor als nog een droom enkel... (en op CM is deze onder de 300 haha)

2) Ancestral Mask (FOIL)
Ancestral Mask was mijn allereerste kaart die ooit in mijn bezit kreeg. Dit was eerst nog de oude k]Ancestral Mask|mmq||[/k], maar ik vond, niet al te lang geleden, de nieuwe, foil versie van de kaart, en hij ziet er zo GAAF uit!

Ancestral Mask was vroeger mijn favoriete kaart uit Mercadian Masques, omdat ik ook Yavimaya Enchantress had
piano
1 jaar geleden
Quote:
29 minuten geleden
Ooh, leuke.

1a. Esper Sentinel. Gigantisch toffe kaart, ik wil hem erg graag spelen, maar vooralsnog best moeilijk vanwege de prijs.
1b. Sarkhan Unbroken fantastische kaart, maar vanwege de prijs kaart kan hie niet onmiddellijk mijn temur superfriends deck in.

2a. Approach of the Second Sun. Wel fan van deze kaart, en ik heb hem in een versie die een licht andere art heeft (ik denk uit Challenger Decks 2018: Second Sun Control, hij staat niet op de site). Ik vind de art nog mooier dan hij nu al is.
2b. Questing Phelddagrif. Dit is al sinds jaar en dag mijn favoriete kaart. Een vliegend paars nijlpaard, verwijzend naar The God Himself (Garfield), die in het Grieks (een taal waar ik me in interesseer) is uitgegeven... Dat is erg mooi. Ik heb hem momenteel in de volgende versies:
Questing Phelddagrif
[k]Questing Phelddagrif|sld|#671) (Extra Life 2021|[/k]
[k]Questing Phelddagrif|sld|#672) (Extra Life 2021|[/k]
Questing Phelddagrif
...
And still counting


Edit: hmmm... De linkjes voor de twee SLD versies lijken niet echt te werken...

Heb je dan ook een Phelddagrif? Ik spaar toevallig Planeshift, dus ik vind 't wel gaaf dat je die Prerelease hebt!
Veekeren
1 jaar geleden
Altijd leuk topics als deze

1. Nu ik ondertussen 40 (...) ben, zit ik in de positie dat als ik het écht wil ik het ook wel kan kopen. Als het gaat om dingen onder de 300 euro dan he Een kaart die ik echt graag wilde was bijvoorbeeld deze Demonic Tutor (die ik niet als kaart kan linken op één of andere manier).
Toch zijn er ook wel kaarten die ik niet koop omdat ik ze te duur vind, maar dan wil ik ze ook niet graag genoeg. Ik vind Survival of the Fittest wel tof, maar heb het er niet voor over.

2. Ik heb laatst een nostalgie Commander deck gebouwd. Het doet niks, behalve toffe spells van toen ik als puber speelde op de battlefield leggen. Als restrictie heb ik kaarten t/m Tempest genomen, behalve in ramp, landbase en commander (ja ik wil 5 kleuren én een kans dat ik ze kan spelen ). Ik heb daarvoor o.a. een Mahamoti Djinn en Icy Manipulator gekocht. Dat waren toen best dure kaarten (ongeveer 10 gulden - ja, gulden) voor mijn zakgeld, en de blijdschap van als ik er toen eentje kon kopen voelde ik nu ook nog wel een beetje
 bijgewerkt door Veekeren 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Quote:
25 minuten geleden
Quote:
54 minuten geleden
Ooh, leuke.

1a. Esper Sentinel. Gigantisch toffe kaart, ik wil hem erg graag spelen, maar vooralsnog best moeilijk vanwege de prijs.
1b. Sarkhan Unbroken fantastische kaart, maar vanwege de prijs kaart kan hie niet onmiddellijk mijn temur superfriends deck in.

2a. Approach of the Second Sun. Wel fan van deze kaart, en ik heb hem in een versie die een licht andere art heeft (ik denk uit Challenger Decks 2018: Second Sun Control, hij staat niet op de site). Ik vind de art nog mooier dan hij nu al is.
2b. Questing Phelddagrif. Dit is al sinds jaar en dag mijn favoriete kaart. Een vliegend paars nijlpaard, verwijzend naar The God Himself (Garfield), die in het Grieks (een taal waar ik me in interesseer) is uitgegeven... Dat is erg mooi. Ik heb hem momenteel in de volgende versies:
Questing Phelddagrif
[k]Questing Phelddagrif|sld|#671) (Extra Life 2021|[/k]
[k]Questing Phelddagrif|sld|#672) (Extra Life 2021|[/k]
Questing Phelddagrif
...
And still counting


Edit: hmmm... De linkjes voor de twee SLD versies lijken niet echt te werken...

Heb je dan ook een Phelddagrif? Ik spaar toevallig Planeshift, dus ik vind 't wel gaaf dat je die Prerelease hebt!


Nope, de originele Phelddagrif heb ik nog niet in mijn bezit
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Veekeren, voor mij is het ook meer een kwestie van zie ik het nut erin om een kaart te kopen als dan dat het een geld kwestie is. Ik heb net deze ochtend de laatste kaart voor mijn War of the Spark JP anime planeswalkers besteld namelijk Liliana, Dreadhorde General (was onder de 300) die ik een tijdje als te duur zag, totdat iemand er een aantal vrijgaf op de 2e hands markt waardoor de prijs aanzienlijk dropte.

Niet gekocht
Als ik hier over nadenk zou ik zeggen de Ponies: the Galloping set. Ik vind de cross brand / universes beyond series best leuk en heb ook alle Secret Lairs van bijvoorbeeld the Walking Dead en Streetfighter en zo gehaald, omdat het mijn geeky interesses combineert. De MLP crossover is voor mij eigenlijk buiten de boot gevallen omdat ik afknapte op de zilveren borders.

Wel gekocht
Deze is makkelijk! Ik heb pas mijn Galea deck wat onder handen genomen en zag bij mijn LGS een Steel of the Godhead in een klapper zitten voor een schijntje. Die meteen toegevoegd en de kaart is echt super! Deze had ik nooit overwogen omdat ik hem enerzijds wat duur vond voor een common, en anderzijds hem te sterk vond. Maar nu het power level van onze groep wat gestegen is, is dit een prima aanwinst!

En ik ga hier aan toevoegen: waar zet ik mijn geld voor opzij omdat ik het graag wil kopen:
De foil Commander decks van Doctor Who!! Als Whovian is dit een must, en uiteraard moeten ze foil zijn!
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Gijsneus
1 jaar geleden
Wat een leuk topic!

Op zich ben ik dik tevreden met mijn collectie en koop elke losse kaart die ik wil gebruiken. Toch kan vraag 1 beantwoorden; Secret Lair Drop Series: Dan Frazier is Back - The Allied Signets en Secret Lair Drop Series: Dan Frazier is Back - The Enemy Signets heb ik niet aangeschaft omdat ik ze te prijzig vond. En nu overweeg ik alsnog om ze te kopen terwijl ze duurder zijn...

De kaarten die ik wel heb gekocht en waar ik heel blij mee ben zijn Jedit Ojanen en Pearled Unicorn. Dit zijn kaarten die in de eerste commanderdecks van mijn dochters komen omdat er een tijger en een eenhoorn op te zien zijn. De eerste tijger en de tweede eenhoorn moesten van mij een plaatsje krijgen in hun eerste decks. Ze snappen nu nog weinig van het spel maar de interesse is gewekt.

De kaart waar ik zelf nog heel blij mee ben is Jester's Cap. Dit was 1 van de eerste waardevolle kaarten die ik uit een booster haalde. Het moment dat ik de glimlach voor het eerst 'in het echt' zag (Want hij stond ook afgebeeld op de wrapper) kan ik me nog levendig herinneren. Degene die ik toen opende heb ik toentertijd verpatst voor 50 gulden omdat dat ongelooflijk veel geld was voor mij toen. Degene die ik nu bezit heb ik jaren geleden bijgeruild en zit in mijn nostalgische deck.
 bijgewerkt door Gijsneus 1 jaar geleden
Triskelion88
1 jaar geleden
Nice topic,

Ik koop in principe ook alles wat ik wil hebben maar ik zoek het voornamelijk in de oudere series en dan heb je het al snel over gekke prijzen met name reserved list.

de kaarten die ik mis heb ik al in diverse varianten waaronder de volledige set uit antiquities maar ik zou graag nog willen qua recentere kaarten Urza's Tower Urza's Mine en Urza's Power Plant De art is prachtig en Tron blijft leuk om te spelen.

Recente aanschaf waar ik zeer content mee ben is een playsetje Storm Seeker en voor een toernooitje in het ALICE format Hecatomb
BluezamX
1 jaar geleden
Leuk topic ja! Interessant om de verschillende meningen zo te lezen.

2 kaarten die ik graag nog wil halen zijn:
- Ulamog, the Ceaseless Hunger. De Ulamog wil ik super graag in mijn Eldrazi deck spelen want de 10 mana exile 2 permanents alleen al is super waardevol! Daarnaast speel ik momenteel al beide Kozileks, dan zijn de Ulamogs wel een goede tweede stap.
- Een tweede kaart heb ik niet echt... Ik kan er wel wat bedenken die ik wil, maar niks dat ik zo graag wil als de Ulamog! Wellicht een Vivien, Monsters' Advocate

2 cheapish kaarten waar ik heel blij mee ben zijn:
- Rushed Rebirth. Toen deze uitkwam was ik er super hyped over en heb ik een playset gekocht "voor hij ging spiken" voor 5 euro of zo. Dat spiken moet nog gebeuren en ik heb deze kaart nog nooit kunnen spelen ondanks dat ie in mijn meest gespeelde Commander deck zit, maar toch kijk ik er naar uit! 2 mana tutor een creature naar de battlefield... Dat moet toch goed zijn?!
- Een beetje een stretch, maar de tweede is mijn set Ikoria alternate art cards. Alle kaarten (behalve Vivien, Monsters' Advocate ) waar alternate art van is heb ik in een mooie binder zitten, speciaal ingedeeld zodat de arts mooi staan en op kleur gesorteerd zijn. Ik doe er sinds ik ze heb al niks mee, maar het is mijn enige echte "verzameling" van Magic en het maakt me stiekem toch wel heel blij

---

Quote:
31 minuten geleden
De kaart waar ik zelf nog heel blij mee ben is Jester's Cap. Dit was 1 van de eerste waardevolle kaarten die ik uit een booster haalde. Het moment dat ik de glimlach voor het eerst 'in het echt' zag (Want hij stond ook afgebeeld op de wrapper) kan ik me nog levendig herinneren. Degene die ik toen opende heb ik toentertijd verpatst voor 50 gulden omdat dat ongelooflijk veel geld was voor mij toen. Degene die ik nu bezit heb ik jaren geleden bijgeruild en zit in mijn nostalgische deck.


Super cool! Zeker als jongere / beginnende speler is zoiets zó vet om te openen!
 bijgewerkt door BluezamX 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Quote:
44 minuten geleden
De kaarten die ik wel heb gekocht en waar ik heel blij mee ben zijn Jedit Ojanen en Pearled Unicorn. Dit zijn kaarten die in de eerste commanderdecks van mijn dochters komen omdat er een tijger en een eenhoorn op te zien zijn. De eerste tijger en de tweede eenhoorn moesten van mij een plaatsje krijgen in hun eerste decks. Ze snappen nu nog weinig van het spel maar de interesse is gewekt.


Juist ! Jedit Ojanen! Daar ben ik ook heel trots op! Eén der eerste kaarten van mijn Guild. Ik heb er ook een deck mee gemaakt hier online, met deze aan het roer. (bekijk dus zeker eens Commander Jank-off: Jedit Ojanen op mijn BoM-spot). Die kan eigenlijk wel op mijn lijstje bij categorie 2
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
54 minuten geleden
De kaart waar ik zelf nog heel blij mee ben is Jester's Cap. Dit was 1 van de eerste waardevolle kaarten die ik uit een booster haalde. Het moment dat ik de glimlach voor het eerst 'in het echt' zag (Want hij stond ook afgebeeld op de wrapper) kan ik me nog levendig herinneren. Degene die ik toen opende heb ik toentertijd verpatst voor 50 gulden omdat dat ongelooflijk veel geld was voor mij toen. Degene die ik nu bezit heb ik jaren geleden bijgeruild en zit in mijn nostalgische deck.


Super mooi! Die heb ik ook in mijn deck gedaan! Heb het wel eens eerder verteld, voor mij is dat de kaart die me confronteerde met het feit dat kaarten waardevol kunnen zijn. Iemand wilde die ruilen met me en ik zocht 2 (achteraf waardeloze) kaarten uit zijn map, waaronder een Stampeding Wildebeests. 2 voor 1!!! Pas later snapte ik dat hij me toch wel een "beetje" had opgelicht. Toen ik hem er uiteindelijk mee confronteerde kon hij er wel om lachen, "Je was vrij om te kiezen wat je er voor wilde", en vertelde dat hij hem had doorgeruild voor 2 Revised Dual Lands (even voor het perspectief van waarde ).
 bijgewerkt door Veekeren 1 jaar geleden
offspring
1 jaar geleden
1. Welke kaart heb jij nou altijd al willen hebben, maar nooit gekocht/geruild omdat die te duur was/is?
Noem hooguit 2 kaarten en laat - om het leuk te houden - even alle kaarten die meer dan 300 euro kosten buiten beschouwing.

Dat is denk ik Mana Crypt voor mij. Hoewel ik geen CEDH speel vind ik dit een fantastisch ding, maar in euro's te duur om niet een keer toevallig uit een booster te halen. De andere die ik hier zou kunnen noemen is denk ik Force of Will, om vergelijkbare redenen.


2. En in tegenstelling: Wat is een goedkope (max. 10 euro), niet al te populaire kaart, die je hebt bemachtigd waar je heel blij mee bent. Noem weer hooguit 2 kaarten. Ook Leuk als je even persoonlijke toelichting geeft!

Hmm, dan denk ik dat ik het eerst moet denken aan een heel stel basics uit het Urza Block, zoals Island. Die had ik al wel een paar, maar om mijn Urza Block themed-cube compleet te maken had ik deze nog nodig. Ik denk dat ook de laatste kaarten waren die ik daarvoor binnenkreeg, en het voelde echt als het afmaken van een projectje. Ik vind het bovendien nog steeds prachtige landjes allemaal.
piano
1 jaar geleden
Leuke verhalen!

Een "Icy" uit ice age voor ongeveer een tientje kan ik mij ook nog wel herinneren.

Die Steel of the Godhead deed mij door de art twijfelen of het niet zo'n Unglued serie is.... lol

Jedit Ojanen, prachtig kaartje. Die heb ik vroeger ook wel eens in mijn handen gehad, maar ik vond hem niet speelbaar

Storm Seeker! Die vind ik ook geweldig, vrijwel om dezelfde reden als Righteousness en dat een damage kaart in groen toen gewoon heel wreed was. Wellicht nog steeds? ^^

Ik weet nog wel dat Jester's Cap een hele gewilde kaart was toen, ja. De duurste/beste kaart uit de serie is mij toen als broekie wel eens verteld.
 bijgewerkt door piano 1 jaar geleden
Netjes
1 jaar geleden
1) Shivan Dragon was een van de grote creatures toen ik begon maar ik heb hem nooit gekocht want was veel te duur toen. De huidige goedkope art vind ik heel lelijk en die koop ik dus niet, en ik verzamel niet de de 4e editie vind ik te duur ‘voor de heb’

2) Polar Kraken heb ik laatst gekocht, want toen ie uitkwam was het het grootste beest wat er was, hij staat op de reserved list en ‘voor de heb’ was ie best redelijk geprijst nou nog een edh deck vinden waar ie in kan
Haainado
1 jaar geleden
Leuk topic!


Adeline, Resplendent Cathar Midnight Hunt is mijn eerste set waar ik boosters/losse kaarten van gekocht heb. Hoopte altijd deze eruit te halen, maar helaas nog niet gelukt! Samen met Crimson Vow vind ik Midnight Hunt het gaafste thema/stijltje kaarten (tot nog toe). Deze kaart zou ik graag willen toevoegen aan mijn commander deck, maar hij is te duur voor één kaart om zo even los te kopen vind ik.
 bijgewerkt door Haainado 3 maanden geleden
nielsvd
1 jaar geleden
1. De enige kaart die hier voor mij in aanmerking komt is Metalworker, destijds was ik bezig met een 60 kaarten artifact deckje, maar vond ‘m simpelweg te duur.

2. King Macar, the Gold-Cursed, was mijn commmander en deze moest uiteraard foil zijn.
 bijgewerkt door nielsvd 1 jaar geleden
Left4Doner
1 jaar geleden
1 Xenagos, God of Revels wil ik al jaren hebben, maar persoonlijk vind ik het te veel geld om aan een enkele kaart uit te geven. Deze krent koopt dan liever een aantal kaarten voor zo'n bedragje.

2 Greater Good. Toen ik deze kocht vond ik €3,20 best veel om uit te geven aan een enkele kaart, maar ik heb er geen spijt van gehad. Doet wonderen in Ghalta, Primal Hunger en de meeste groene Commander decks die ik bouw.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post pyroman 1 jaar geleden
  • Gemaakt door piano 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top