Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vragen over prerelease

Skywise
5 jaren geleden
Ondanks dat ik al jaren Magic speel heb ik me zojuist voor het eerst ingeschreven voor een prerelease event. War of the Spark ziet er tot dusver uit als een geweldige set, dus ik ben heel benieuwd ! Ik heb wel nog een paar vraagjes.

1. Ik Magic eigenlijk altijd met mijn vrienden uit mijn speelgroep en ik ben allesbehalve een competitieve Magic speler. Hoe is de sfeer op een prerelease?
2. Ik begrijp dat als je met een positief resultaat eindigt in de prijzen valt?
3. Klopt het dat je je promo (of in dit geval 2 promo's) allebei gewoon mag spelen?
4. Wat moet ik absoluut meenemen naar een prerelease? Ik zat zelf in ieder geval te denken aan een deckboxje met landjes en sleeves en eventueel een speelmat, maar verder...

5. Nu overweeg ik om een War of the Spark boosterbox te kopen en het zou fantastisch zijn om die mooie Tezzeret promo te kunnen scoren. Maar op de release dag moet ik gewoon werken. Is het mogelijk om een bestelling op de prerelease, inclusief promo, op te halen?
6. Aansluitend, kan ik ook andere dingen meebestellen en dan ophalen? Of ter plekke wat kopen nog? Of is de "winkel" in principe niet open zo rond een evenement?
n4ppy
5 jaren geleden
Hoi,

1. Sfeer is altijd super.
2. Er zijn prijzen, en bonus boosters en andere leuke dingen (vorige keer had ik een mooie Deckbox Pro 100+ Guilds of Ravnica: Orzhov Syndicate)
3. Ja alles in je pre-release kit mag je gebruiken (en niets anders )
4. sleeves in ieder geval, er is een land station dus land kun je lenen (niet vergeten weer terug te stoppen aan het einde) speelmat is handig en evt wat dobbelstenen, een d20 zit in je kit
5. ja (alleen de boosterbox evt bundle pas na de release)
6. voor noodgevallen is de winkel open (help sleeves vergeten) maar bestellen hebben ze liever niet (behalve de Boosterbox War of the Spark (+ gratis Planeswalker Pack))
Rody
5 jaren geleden
Hoi Martijn, supertof dat je je hebt ingeschreven voor de prerelease. Ik weet zeker dat je het een hele toffe dag gaat vinden!

Nog even aanvullend op het antwoord van n4ppy;

1. Niets aan toe te voegen, de sfeer op een prerelease is altijd super. Er zijn weinig meer casual events dan een prerelease, het gaat vandaag vooral om het plezier hebben en het spelen met nieuwe kaarten!
2. Met positief resultaat win je altijd boosters naast de random prijzen die n4ppy beschrijft, je zult het vanzelf meemaken
3. Klopt helemaal.
4. Wat ik nog hieraan wil toevoegen is dat als je consumpties wilt kopen dan alleen kan met een consumptiekaart (pinnen voor 10 euro, daarvoor krijg je 11 euro tegoed om uit te geven aan consumpties) of anders contant afrekenen. Je kan dus niet losse consumpties pinnen.
5. We hebben slechts een beperkt aantal prerelease promo's beschikbaar. Wil je zeker weten dat je die promo ontvangt dan zou ik iets eerder komen voor het inschrijven en de box alvast ophalen. De box kan je ophalen tijdens de prerelease.
6. De winkel is open en we kunnen je aan alle producten helpen die we op voorraad hebben. Er zijn genoeg mensen aanwezig die je kunnen helpen! Normaal gesproken kan je alleen boosterboxen kopen van een nieuwe set tijdens de prerelease maar voor War of the Spark is de release eenmalig tijdens de prerelease. Alle producten van War of the Spark zullen dus beschikbaar zijn op de prerelease.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!
BluezamX
5 jaren geleden
1. Prereleases hebben de beste sfeer van alle Magic events. Er spelen drie generaties tegen elkaar, en er is altijd plek voor een vraag of een tip.
2. Vanaf 2-1-2 win je dingen, en daarnaast inderdaad in rondes nog losse prijzen.
3. Yes
4. Ik ging vroeger naar Prereleases met alleen een flesje water en een zakje brood, en dat was genoeg, maar als je mooie pulls hebt is het zonde om ze niet direct te sleeven. En ja, toen ik sleeves mee nam konden er net zo goed meteen counters in de tas, enzovoorts... Het enige dat ik naast normale Magic spullen echt aanraad is een pen! Niet iedereen heeft er één bij zich, maar is toch wel handig.
5. Zie boven
6. Ik heb weleens gehad dat er werd gezegd "In verband met de drukte is het nu niet zo handig", maar dat was nog in de oude locatie. Tegenwoordig zijn er altijd mensen die klaar staan om je te helpen! Heel veel plezier bij de Prerelease!
Skywise
5 jaren geleden
Dank voor jullie reacties en tips !

Wat betreft de winkel zal ik rekening houden dan met eventuele bestellingen. En het zou toch wel verdraaide gaaf zijn om die Tezzeret, Master of the Bridge promo te kunnen scoren, dus als het slimmer is om wat eerder te komen zal ik dat zeker onthouden. Zijn er zo weinig promo's dat ze op zo'n prerelease weekend allemaal al op zijn?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar kan niet ongelimiteerd die promo's bestellen, ze krijgen er een bepaald aantal van Wizards en dat is alles. Dus het ligt er erg aan hoeveel mensen een box komen halen. Vandaar dat we wat voorzichtig zijn en mensen aanraden vroeg te komen, dan is de kans op een teleurstelling het kleinst.
Skywise
5 jaren geleden
Helder, klinkt logisch

Toch nog een domme vervolgvraag wellicht , maar krijg je (mits je dus op tijd bent) ook de Buy-A-Box promo bij de Boosterbox + Bundle War of the Spark (+ gratis Planeswalker Pack) combi?
Rody
5 jaren geleden
Ja, er zit bij de combi een boosterbox dus krijg je ook een buy-a-box promo .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Rody 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top