Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vragenlijst over judges

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi allemaal!

Onze vaste head judge Dustin de Leeuw is een L3 judge en hij is een onderzoek gestart naar hoe spelers een judge waarderen tijdens een toernooi.

Hiervoor heeft hij een survey gemaakt en ik zou aan ieder van jullie willen vragen om deze in te vullen als je daar zin in en tijd voor hebt. Er is geen enkele verplichting, maar alle antwoorden helpen om het Judge programma nog beter te maken!

Je kunt de survey hier vinden: https://forms.gle/EvGhVV86PJGf15aM6

Het duurt 5-15 minuten om hem in te vullen, afhankelijk van je toernooi ervaring en/of omgang met judges.

Namens mijzelf, Dustin en het judge programma: alvast bedankt!
Dustin
4 jaren geleden
Wat Mark al zei: bedankt voor je tijd, alle feedback is van harte welkom!
Ariatus
4 jaren geleden
Heeft het zin om hem in te vullen als je in je leven nog maar aan 1 toernooi hebt meegedaan en dat dat in 2014 was?
marcoboth
4 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Heeft het zin om hem in te vullen als je in je leven nog maar aan 1 toernooi hebt meegedaan en dat dat in 2014 was?


Natuurlijk! Jouw ervaring is daardoor juist interessant.
hallowman3
4 jaren geleden
Even snel ingevuld, heb verder geen ervaring met competitive rules maar mijn antwoorden zouden op 2 na overeen komen met de REL enforcement denk ik.
Dustin
4 jaren geleden
Alle meningen zijn interessant! En door mijn manier van dataverzamelen kom ik makkelijk spelers tegen die veel toernooien spelen, maar is het juist heel moeilijk om de mening te weten te komen van spelers die maar weinig toernooien spelen. Juist die menign wil ik ook heel graag horen!
Dordledum
4 jaren geleden
Met plezier ingevuld
n4ppy
4 jaren geleden
Done! And Thanks!
BluezamX
4 jaren geleden
Net ook even ingevuld!
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ingevuld
Ariatus
4 jaren geleden
Done
nielsbap
4 jaren geleden
ingevuld
LeKrutes
4 jaren geleden
Done
BuidingMage
4 jaren geleden
Done
farden10
4 jaren geleden
Ingevuld
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top