Walk in Matches Zondag 26 September

RedRax
1 maand geleden
Ik heb mij ingeschreven voor de zondag, morgen dus. Ik heb interesse in oa Jumpstart Walk in matches maar kan iemand mij vertellen hoe dat in zijn werk gaat?
Twigwalker
1 maand geleden
De meeste info is te vinden op www.spellenwinkel.nl/opening ! Maar in het kort komt het ongeveer hier op neer. Je geeft bij de balie aan dat je graag mee wilt spelen en of je dan Commander, Jumpstart of Draft wil spelen. Zodra er een tafel vrij is en er genoeg spelers zijn om mee te spelen kun je aan de slag
 bijgewerkt door Twigwalker 1 maand geleden
RedRax
1 maand geleden
Top! Tot morgen dan
BluezamX
1 maand geleden
Quote:
3 uren geleden
De meeste info is te vinden op www.spellenwinkel.nl/opening ! Maar in het kort komt het ongeveer hier op neer. Je geeft bij de balie aan dat je graag mee wilt spelen en of je dan Commander, Jumpstart of Draft wil spelen. Zodra er een tafel vrij is en er genoeg spelers zijn om mee te spelen kun je aan de slag

Ik krijg hier een 404
 bijgewerkt door Twigwalker 1 maand geleden (link gefixt)
Twigwalker
1 maand geleden
Quote:
31 minuten geleden
Quote:
3 uren geleden

Ik krijg hier een 404

Fixt!

Ik weet niet waarom hij naar een bazaarofmagic pagina linkte.
 bijgewerkt door Twigwalker 1 maand geleden (link gefixt)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Twigwalker 1 maand geleden
  • Gemaakt door RedRax 1 maand geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL