Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wants / haves vergelijken andere gebruiker

PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats vraag of dit misschien al eens eerder is gevraagd maar is het misschien een idee / optie om een filter te bouwen op de site dat als je naar iemands zijn wants kijk dat je kan aangeven dat je alleen kaarten zie die op jouw haves staan (en andersom).

Ik zie dat de site ook redelijk wordt gebruikt om kaarten te ruilen en het lijkt me een handige tool
Flut123
4 jaren geleden
yup, zie de topic Ruilen

mij lijkt het handig om bijvoorbeeld een kaart te selecteren en dan kijken wie m heeft of wil... of gewoon haves en wants vergelijken
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat staat op de to-do lijst van onze developer, er staat alleen nog veeeeel meer op
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Aah cool, ben dus niet de enige. Goed dat het op de to-do lijst staat!
Flut123
4 jaren geleden
@MagnusMagicus zoals wat?

ik ben gewoon nieuwsgierig
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
55 minuten geleden
Dat staat op de to-do lijst van onze developer, er staat alleen nog veeeeel meer op


Ik weet natuurlijk niet hoe veel BoM te besteden heeft hieraan, maar als de developer een grote to do lijst heeft, misschien een tweede (of part-timer) inhuren?
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Ik kan me zomaar voorstellen dat andere zaken zoals bestelgemak, prijsbewaking etc een hogere prio heeft dan een secundaire functie van de site. Maar dat houdt ons er natuurlijk niet van om features aan te vragen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is een beetje een mix. Inderdaad is het automatiseren van veel dingen op de achtergrond een prioriteit, want dat levert daarna weer tijd op. De to-do lijst is niet openbaar, maar een van de recente features is de Events pagina, waar je met een klik jezelf kunt inschrijven voor een toernooi bijvoorbeeld, of het toevoegen van decklijsten bij producten, zoals de Commander 2019 complete set decks decklijsten.

We hebben trouwens ook dit topic: Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic, daar kun je ook aangeven wat voor features je wil. Dat topic wordt gelezen door de developer.

En een extra developer bijhuren is natuurlijk een geweldig plan, maar zoals veel geweldige plannen kost dat ook een boel geld
developer
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
@MagnusMagicus zoals wat?

ik ben gewoon nieuwsgierig


Om een klein tipje van de sluier op te lichten, we zijn op het moment druk bezig met:

- Het uitbreiden van filters, zodat het makkelijker wordt om te kunnen vinden wat je zoekt
- Het kunnen aanbieden van combo deals, zodat je wat extra korting kan pakken met bijbehorende accessories
- DPD-afhaalpunten als verzendoptie tijdens het afrekenen, zodat het nog makkelijker is om je pakketje te krijgen
- Cadeaubonnen via de website, om het nog makkelijker te maken voor familie en vrienden om je een perfect cadeau te geven

De to-do lijst is erg lang, met meer dan 100+ punten die we graag nog zouden verbeteren of toevoegen aan de website. Elke maand kiezen we hiervan een aantal punten om te implementeren. Dus zoals MagnusMagicus al zei, laat al je ideeën en wensen achter op Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic dan wordt het aan de lijst toegevoegd en zal het worden meegenomen met alle punten waaruit we kiezen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top