War of the Spark Japanse boosters

arnons
4 jaren geleden
wizards zij dat in de japanse boosters een 50/50 kans was om een alt artplaneswalker te krijgen

en dat ze de boosters wereld wijd beschikbaar maken

gaan ze ook in bazaar komen de boosters of gewoon los?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er komen Japanse boosters van War of the Spark te koop bij de Bazaar, het is alleen nog niet bekend wanneer deze komen en hoeveel het er gaan zijn.

arnons
4 jaren geleden
dankje voor het snelle antwoord
ga je ze ook als singles kunnen kopen of aleen boosters
Rody
4 jaren geleden
In eerste instantie alleen boosters. Als de vraag erg hoog blijkt zullen we ook singles verkopen.
arnons
4 jaren geleden
dankje voor de snelle antwoorden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zijn nu ook Japanse Booster War of the Spark te koop op de Bazaar, het gaat om zeer kleine aantallen: op=op!
Thedouwegames
4 jaren geleden
Roks1983
4 jaren geleden
Heb de alternate arts van Dovin, Hand of Control, Nissa, Who Shakes the World en Vraska, Swarm's Eminence geopend. Nissa en Vraska vind ik erg geslaagd
Thedouwegames
4 jaren geleden
Vraska, Swarm's Eminence en Narset, Parter of Veils, vind ik toch echt wel de gaafste alts.
Huatliño
4 jaren geleden
Ik vind de T pose Ugin geweldig.
BuidingMage
4 jaren geleden
Narset, the Wanderer en tamiyo vind ik met de alternate art wel echt gaaf
bartist
4 jaren geleden
Gaan de japanse versies van de planeswalkers nog als "koopbare" kaarten komen? Dat jullie geen voorraad aanbieden snap ik, maar het is wel handig om bij m'n wants aan te kunnen geven dat ik specifiek op zoek ben naar de japanse versie van Narset, Parter of Veils
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Vermoedelijk wel, maar niet op heel korte termijn. De indeling van de website is hier niet helemaal op voorbereid.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top