Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

War of the Spark pulls!

Dordledum
4 jaren geleden
Blij met wat je hebt geopend van de nieuwste set? Of juist niet?

Geluk of pech met je boosterbox?

Een mooie foil of mythic waarover je wil opscheppen?

Dit is het topic om te protsen of te klagen.

Zelf krijg ik mijn eerste boosters later in de week binnen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb op de prerelease een Teferi, Time Raveler en Nicol Bolas, Dragon-God geopend. Beide al weer weggeruild
farden10
4 jaren geleden
Op de prerelease bevatte mijn pool een aantal hele toffe kaart. Promo Massacre Girl.
Nissa, Who Shakes the World
Spark Double
Bioessence Hydra
Dreadhorde Butcher
Ignite the Beacon
Finale of Promise
Foil Soul Diviner
Evolution Sage
Deathsprout

Daarmee 4-1 gegaan en uit de prijs boosters kwamen God-Eternal Oketra, Ignite the Beacon, Nissa, Who Shakes the World en Living Twister. Toen nog maar een paar losse boosters gekocht, waaruit Teferi, Time Raveler, Ral, Storm Conduit, Oath of Kaya en Dreadhorde Butcher.
Vooral de God-Eternal Oketra ben ik heel blij mee. Die is direct mijn orzhov aristocrats commander deck in gegaan.
nederland439
4 jaren geleden
Ik heb pas 2 boosters open gemaakt, gewoon omdat het leuk is om boosters open te maken. Mag niet klagen met mijn pulls:
The Elderspell
Solar Blaze
Ugin, the Ineffable
Ashiok, Dream Render
Skywise
4 jaren geleden
Ik was zo hyped voor deze set dat ik niet alleen voor het eerst een Prerelease heb meegedaan maar ook mezelf op een box heb getrakteerd. Pulls waren over de linie redelijk.

Mijn Prerelease promo was een Silent Submersible, maar ik haalde uit mijn Prerelease kit wel een Gideon Blackblade en een Finale of Eternity.

De box was qua mythics niet bepaald best (slechts drie, Niv-Mizzet Reborn, Finale of Glory en Roalesk, Apex Hybrid...), maar ik heb wel veel goede rares geopend: Ugin, the Ineffable, Teferi, Time Raveler, 2x Karn's Bastion, 2x Dreadhorde Invasion, 2x Blast Zone, 2x Domri, Anarch of Bolas, Ral, Ajani, Nissa, Chandra en Vivien's Arkbow als hoogtepunten. Alles bij elkaar heb ik ook alle commons, uncommons en uncommon walkers geopend zoals ik hoopte

En ik ben erg blij met de Tezzeret, Master of the Bridge promo die ik heb weten te scoren bij mijn box!
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
TheRaven
4 jaren geleden
Heerlijk bundle geopened met een foil Liliana, Dreadhorde General als hoogtepunt en God-Eternal Oketra, God-Eternal Kefnet erin.

Heb nog twee booster boxs die ik samen met een maat ga open maken binnenkort, dus van mij mogen deze pulls doorgaan.
 bijgewerkt door TheRaven 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Een bundel met 3 mythics en 1 daarvan foil? Dat is niet verkeerd!
Salerno
4 jaren geleden
Kom net kijken bij Magic dus alles is nog wat onbekend, maar als mythics:

Liliana, Dreadhorde General
God-Eternal Kefnet
God-Eternal Oketra
Finale of Revelation

Daarnaast nog 9 foils uncommen en commen gepuld naast de rares
 bijgewerkt door Salerno 4 jaren geleden (Je kunt kaartlinkjes maken met [k]kaartnaam[/k] :))
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Welkom bij Magic! Met die mythics is dat een mooi introductie
center-49
4 jaren geleden
ik had als promo Time Wipe, die is nog weleens handig om met de nieuwe set pas halvewege je match te spelen.

Deze kaart kan het spel helemaal om draaien om het moment dat je begint met te denken dat je match gespeeld is .

hele goede kaart voor een esper deck
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Thedouwegames
4 jaren geleden
mijn pulls waren nogal slecht, 8 boosters, 0 mythics, 1 foil uncommon. Niet mijn beste luck ooit. mijn broertje, 2 boosters, een dragon god en een teferi.....
Dordledum
4 jaren geleden
Ik ga morgen verder openen, maar zag wel al een mooie Ugin, the Ineffable promo tussen 1 van de 5 prerelease packs zitten toen ik overbodig karton aan het weggooien was.

Die gaat niet zomaar weg trouwens.

Edit:
40 boosters geopend en ik mis nog 7 planeswalkers (o.a. alle Mythics ).

Wel een aantal Teferi, Time Raveler's geopend en een foil Niv-Mizzet Reborn.

Vrijdag nog 24 boosters openen bij een draft met mijn speelgroep, dan ruilen geblazen.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik heb gister een klein gedeelte van mijn boosterbox geopend (12 pakjes) en het volgende eruit gehaald:
Gideon Blackblade
Karn, the Great Creator

Enkele nieuwe uncommen planeswalkers (die ik nog niet uit de pre-release boosters had)
Ashiok, Dream Render, Kiora, Behemoth Beckoner, Dovin, Hand of Control, Teyo, the Shieldmage, Davriel, Rogue Shadowmage en Samut, Tyrant Smasher

Roalesk, Apex Hybrid (super blij met deze, nu hopelijk nog Liliana en Oketra pullen)
Tolsimir, Friend to Wolves
Enter the God-Eternals
Widespread Brutality
Soul Diviner
Deliver Unto Evil
The Elderspell (ik had uit de pre-release deze als promo)
Massacre Girl (gister tijdens de draft werd deze iedere keer als ik haar eindelijk in mijn hand had gediscard....)
Mizzium Tank
Karn's Bastion (ook deze had ik uit de pre-release boosters)
Magicfreak
4 jaren geleden
Ik had met de pre-release op zondag deze kaarten in mijn pool:
Tibalt, Rakish Instigator (promo)
Narset's Reversal (promo)
Planewide Celebration
Command the Dreadhorde
Silent Submersible
Living Twister
Finale of Promise (foil!)
Dovin, Hand of Control (foil)
Enter the God-Eternals
Casualties of War

Uiteindelijk is het een gruul agro deckje geworden en ben ik 4-1 gegaan. Was mijn succesvolste pre-release tot nu toe!

Uit mijn prijsboosters kreeg ik:
Soul Diviner
Kiora, Behemoth Beckoner (foil)
Bolas's Citadel
Neoform
Ugin, the Ineffable
Massacre Girl
Saheeli, Sublime Artificer
Narset's Reversal
Sorin, Vengeful Bloodlord
Ashiok, Dream Render
Timt89
4 jaren geleden
Laatse pack van men boosterbox, laatste kaart...
Foil Lili
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Gaaf!
Thedouwegames
4 jaren geleden
cool!
Ivanh0e
4 jaren geleden
200 BoM-punten ingewisseld voor één booster bij de bestelling. En ik trok een...... Mizzium Tank
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Tja, dat kan gebeuren . Maar wees blij: je hebt iemand anders het bespaard de Tank te openen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik ben begin deze maand van baan veranderd, en als afscheid bij mijn vorige werkgever heb ik een escaperoom en etentje gekregen met mijn oud-collega's, en ik kreeg een tegoedbon. Daarvan heb ik 6 Booster War of the Spark gekocht en ik had deze pulls:

Deliver Unto Evil (mooie kaart, beetje meh aangezien ik 0 Bolassen bezit )
Mobilized District (aardig kaartje, heb ik helaas maar in 1 deck nodig (Arvad the Cursed) en daar zit hij al in)
Vivien's Arkbow (leuke kaart! geen idee nog waar ik hem precies in wil spelen...Muldrotha misschien. Maar leuk)
Tamiyo, Collector of Tales (aardig, aardig...maar ik had deze al en ik weet nog niet waar ik een tweede kwijt kan)

Ok, nog niet echt spetterend tot nu toe. Booster 5:

Ilharg, the Raze-Boar (Yeah baby! Supercool!)

En dan booster 6:

God-Eternal Kefnet (Wooooooot! )

Ok, dat eindigde echt heel nice . Het varken zit nu in Thantis, the Warweaver (iets met Spider-Pig ) en Kefnet in Varina, Lich Queen .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 35 posts
  • Laatste post Ariatus 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top