Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

wat is je volgende zet ?

center-49
5 jaren geleden
op het speelveld:

creatures:





lands/gates:
4x swamp
2x forrest
2x golgari guildgate



in je hand:









de vraag is nu :

wat is jouw volgende zet ?

 bijgewerkt door center-49 5 jaren geleden
Thedouwegames
5 jaren geleden
dat hangt ervanaf wat je tegenstander speelt, maar zonder daar informatie over te hebben zou ik een land spelen, dan het golgari locket en dan vraska, regel gorgon. En dan de 2 op beast whisperer en attandant op vraska.
Thedouwegames
5 jaren geleden
hoezo de vraag eigenlijk?
center-49
5 jaren geleden
gewoon benieuwd naar de mening van mede magic spelers aangezien ik op dit moment niet fysiek instaat ben om naar de bazaar te kunne
 bijgewerkt door center-49 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Wat heeft je tegenstander?
center-49
5 jaren geleden
het is meer een fictieve vraag
TheRobinros
5 jaren geleden
Punt is, het is nogal afhankelijk. Als je tegenstander een Barren Glory heeft en geen andere permanents en kaarten in zijn hand, zou ik voor de Crushing Canopy gaan. Als je tegenstander tapped out is, geen blockers heeft en onder de 8 staat zou ik helemaal niets spelen en voor 8 swingen. Als je op 1 staat en je tegenstander heeft een klein legertje, aangevoerd door een 40/40 Consuming Aberration, zou ik Golgari Locket en Vraska's Stoneglare spelen en 40 levens gainen om de volgende beurt te overleven. In een vacuüm is Golgari Locket Vraska, Regal Gorgon, 2 op Beast Whisperer wel redelijk okay. Je kan gewoon niet zeggen wat je zou moeten doen zonder de informatie die je normaal tijdens een spel wel hebt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top