Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw mooiste Magic kaart?

CpJey
4 jaren geleden
Dan toch
.
Al zal

ook steeds een van mijn favorieten blijven. Maar eerlijk gezegd veel te veel keuze en verschillende stijlen om hier een eenduidig antwoord op te geven.
 bijgewerkt door CpJey 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
@Dordledum. Fijn dat je je favoriete art hebt teruggevonden ! Wat vind je overigens van Femeref Healer ?


not my type
Mango
4 jaren geleden
Vooral engelen en jonge vrouwen met lange blonde haren, grote borsten en een dunne middel zijn populair.

Hopelijk beseffen jullie wel dat de gemiddelde Nederlandse vrouw er uit ziet zoals op de kaart Heal.
bartist
4 jaren geleden
Als we niet alleen naar art kijken, dan weet ik het wel:



De foil versie brengt de kaart echt goed naar voren, en benadrukt de kleine mooie details die je vaak niet ziet...

Daarover gesproken, een andere kaart die alleen maar mooier wordt in foil:

 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Negate is inderdaad een pracht kaart, al vind ik hem zelf meer lijken op een Blue Elemental Blast!
bartist
4 jaren geleden
De Elemental Blast heb ik niet IRL gezien, de foil Negate bezit ik daadwerkelijk Het is echt de foil die mooi is, zonder ik het een mooie art maar niet verbluffend.
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik heb zelf ook nog nooit de Elemental Blast gezien, maar qua setting lijkt de kaart alsof de art daarvoor bedoeld is, bedoelde ik (lekkere zin)
bartist
4 jaren geleden
Qua art lijken ze inderdaad wel hetzelfde te willen doen
Yorammagic
4 jaren geleden
Ik denk dat de kaart die ik het mooist vind
is
Twigwalker
4 jaren geleden
Ik denk dat ik het meest fan ben van mooie landschappen. Forest hangt bij ons aan de muur.
Welke ook aan de muur hing was Plains

Daarnaast vind ik de basic Islands van Kamigawa erg mooi als panorama.
Island, Island, Island, Island
Dordledum
4 jaren geleden
Helemaal eens met het idee van mooie basic art! Ben alleen persoonlijk minder fan van de ravnica basics.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik heb altijd Island een vreselijk mooi landje gevonden maar die van Kamigawa zijn inderdaad ook superstoer!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik ben wel fan van Island
Flut123
4 jaren geleden
Mijne zijn de unstable landjes
Triskelion88
4 jaren geleden
Scarwood Goblins vind ik een briljante art, in The Dark komt echt naar voren de duistere kant van goblins en niet zozeer de "fun" versie van goblins.
BakjeSlaSaus
4 jaren geleden
en
Nissa333
4 jaren geleden
Ik heb van mijn secret santa twee kaarten gekregen die ik toch een van mijn mooiste kaarten vind (beide foil)
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Mango
4 jaren geleden
Een prachtige artistieke kaart, ook een beetje in Kerstsfeer, is: Foxfire.
offspring
4 jaren geleden
Ik weet nog dat ik deze voor het eerst zag en echt onder de indruk was:



Verder was ik vroeger altijd wel fan van Melissa Benson. Mijn eerste rare uit een booster was Fiery Justice, prachtige kaart. Maar ik vond deze ook altijd te gek:

 bijgewerkt door offspring 4 jaren geleden
Galbatorix
4 jaren geleden
Net als Dordledum vind ik Serra the Benevolent toch wel een van de mooiste kaarten, al moet ik toegeven dat ik in plaats van de kaart alleen de playmat heb.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top