Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw duurste Magic kaart?

Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden

Ik zit er al wel poosje over na te denken om een Gaea's Cradle wbc versie te kopen. Zodat ik er een bezit en kan spelen.


Er zijn goedkopere proxies te vinden als je echt wil. Net zo (il)legal als de wbc kaarten.
Fixed1990
4 jaren geleden
Mijn duurste is een
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
8 uren geleden

Ik zit er al wel poosje over na te denken om een Gaea's Cradle wbc versie te kopen. Zodat ik er een bezit en kan spelen.


Er zijn goedkopere proxies te vinden als je echt wil. Net zo (il)legal als de wbc kaarten.


Niet helemaal mee eens. Ik heb er niet zoveel problemen mee als iemand een goldbordered Cradle speelt, maar wel als het een 'zelfgekluste' is.
Daedalon
4 jaren geleden
de duurste kaarten in mijn collectie zijn als t goed is
Jace, the Mind Sculptor Ugin, the Spirit Dragon
die in een Atraxa, Praetors' Voice superfriends deck zit met Doubling Season

en ik heb ook nog een mooie trade gedaan toen core18 uitkwam, en ik een Scapeshift promo kreeg, en t ruilde met een Stoneforge Mystic wat toen nog ongeveer qua waarde gelijk was
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
Kaalia of the Vast foil uit commanders arsenal
Linvala, Keeper of Silence
Heb alle legendary slivers hoewel The First Sliver niet zo duur is.
Silent Clearing foil
Avacyn, Angel of Hope

Zijn denk ik wel de duurste kaarten uit mijn collectie
burtyoungsters
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
10 uren geleden

Ik zit er al wel poosje over na te denken om een Gaea's Cradle wbc versie te kopen. Zodat ik er een bezit en kan spelen.


Er zijn goedkopere proxies te vinden als je echt wil. Net zo (il)legal als de wbc kaarten.


Niet helemaal mee eens. Ik heb er niet zoveel problemen mee als iemand een goldbordered Cradle speelt, maar wel als het een 'zelfgekluste' is.


Ik vind het persoonlijk echt zonde van je geld om wbc kaarten te kopen. Schrijf dan met stift "Gaea's Cradle" op een basic land.
Jsterck1
4 jaren geleden
Bij mij zal de hoofdvogel een Underground Sea zijn die ik zelf opende toen ik voor de eerste keer met magic begon. Kort daarna kocht ik regelmatig een ice age booster met de zakcentjes die ik elke week kreeg. Als ik me niet vergis kon ik dan elke twee weken een starter deck of enkele boosters kopen....

Ah nostalgie...

Een van de meer recentere pulls was een Dack Fayden uit een box die ik op de kop heb kunnen tikken. Dat was trouwens een zéér goede box, met allerlei leuk spul.
Jeff
4 jaren geleden
Lotus Petal is denk ik momenteel de duurste, gevolgd door Sacred Foundry en nog wat andere kaarten die rond die waarde zweven denk ik. Cavern of Souls, Snapcaster Mage, Liliana of the Veil, sommige fetchlandjes...
Red_Hero
4 jaren geleden
Voor mij is het vrij zeker Liliana, Dreadhorde General alleen dan wel de japanse alternate version. verder nog een paar stevig geprijsde walkers.
Morph
4 jaren geleden
Mijn duurste zijn Underground Sea en andere Duals. Heb alle revised duals 1 keer.

Mijn stoerste is nog steeds Eureka
Op de derde plaats staat Gaea's Cradle denk ik
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik ben nog even door mijn administratie gedoken en ik denk dat dit mijn duurste kaarten (en ook erg coole kaarten!) nu zijn:

Morph
4 jaren geleden
klein leedvermaak verhaaltje tussendoor:

Een jaar of 6/7 geleden was ik een Cube aan het bouwen, en had ik de mogelijkheid om een Library of Alexandria voor 100 euro aan te schaffen. Vond ik toen te duur

Nu vind ik 100 euro nog steeds veel voor een kaartje..maar destijds heb ik voor enkele kaarten, zoals Underground Sea een uitzondering gemaakt. Had ik wellicht voor de Biblotheek ook moeten doen.
Cees007
4 jaren geleden
Ik denk mijn duurste foil kaart een



ik heb ook nog een artefact uit Beta die ga ik niet noemen anders word er mischien ingebroken thuis . Het is helaas geen Power 9 kaart. Desondanks een super kaart en nagenoeg NM!!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
LOL, dat is hetzelfde als zeggen "Ik heb 1000 euro in huis liggen, maar ik zeg niet in welke biljetten hoor, anders wordt er ingebroken"
Jeff
4 jaren geleden
"Zeg Cees007, kunnen wij een paar kaarten ruilen? Als je je adres geeft, stuur ik wel eerst."
RedRax
4 jaren geleden
Mijn duurste kaart is Wrenn and Six 4x

Sinds kort ben ik weer begonnen met Magic, paar dozen van de meest recente expansions opengemaakt.
 bijgewerkt door RedRax 4 jaren geleden
Cees007
4 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
LOL, dat is hetzelfde als zeggen "Ik heb 1000 euro in huis liggen, maar ik zeg niet in welke biljetten hoor, anders wordt er ingebroken"


Klopt maar nu laat ik die 1000 euro over aan jullie fantasie
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Jacemaster
4 jaren geleden
Voor mij is het Gisela, the Broken Blade. Ik heb ook niet zoveel andere kaarten
RedRax
4 jaren geleden
Mijn duurste kaart nu is Link
Ik trek hem net uit een MH1 doos
 bijgewerkt door RedRax 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 266 posts
  • Laatste post Brobraam 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Boros123 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top