Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Wat is jouw duurste Magic kaart?

chrizz
2 jaren geleden
Quote:
50 minuten geleden
Mooie kaarten! De Guardian Beast en Forcefield staan hoog op mijn lijst. Wat ik mij afvroeg is het volgende - hebben de Italiaanse legends kaarten echt een aantrekkingskracht op je? Persoonlijk merk ik dat ik iedere keer afhaak op het Italiaans en dan toch maar door spaar voor de Engelse varianten.

Quote:
4 uren geleden
FOMO heeft mij hard getroffen dit jaar. Maar als gevolg ben ik inmiddels wel in het bezit van wat mooie kaarten:
Gaea's Cradle
Wheel of Fortune
Forcefield
The Abyss 2x italian
Chains of Mephistopheles italian
Guardian Beast
Power Artifact
Transmute Artifact
Argivian Archaeologist
Tawnos's Coffin
Icy Manipulator 2x
Grim Monolith
Su-Chi 3x

En toch heb ik er geen spijt van.



Het is bijna vloeken in de kerk, maar ik vind de kleuren van de italian legends mooier dan de engelse. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het prijsverschil een grote rol speelden in mijn keuze om italian legends aan te schaffen.
chrizz
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
On topic, mijn duurste kaarten zijn mijn Mox Diamonds en Ali from Caïro. Er staan nog wat leuke kaarten op mijn wants list maar daar moet ik nog even voor doorsparen.


Ali from Cairo is voor mij een van de meest iconische magic kaarten. Heel vet!
Narset688
2 jaren geleden
Dat is geen vloeken in de kerk hoor! Zo had ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken en dat is een goede reden om voor de Italiaanse versies te gaan.
maus
2 jaren geleden
On topic, mijn duurste kaart is een Seasoned Pyromancer na een bom-punten booster van de bazaar (dankje BOM). Jammer genoeg heb ik geen deck waar die in past
 bijgewerkt door maus 2 jaren geleden (Grammaticale fout)
MarcelN
2 jaren geleden
De Reserved List nonsense is real...

Mijn duurste kaart (kom ik net achter) is Lake of the Dead... heel apart... dat ding heb ik ooit voor een waarde van 6,50 aangeruild...

Heb ook een City of Shadows, Replenish en Palinchron... leuke kaarten wel... maar de speelwaarde komt nog niet eens in de buurt van de financiële waarde, wat mij betreft

Jammer dat t steeds meer investeringen worden, in plaats van spelstukken...
Rody
2 jaren geleden
Sinds kort trotse eigenaar van Chains of Mephistopheles. Je mag dan wel een nier inleveren bij aankoop maar dan heb je ook wel wat. En hij is ook daadwerkelijk in een deck gegaan. Als ik er dan mee schud ben ik wel iets voorzichtiger dan normaal maar besef nog niet helemaal hoeveel waarde zo'n kaart nou eigenlijk heeft.
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Sinds kort trotse eigenaar van Chains of Mephistopheles. Je mag dan wel een nier inleveren bij aankoop maar dan heb je ook wel wat. En hij is ook daadwerkelijk in een deck gegaan. Als ik er dan mee schud ben ik wel iets voorzichtiger dan normaal maar besef nog niet helemaal hoeveel waarde zo'n kaart nou eigenlijk heeft.


Wauw goed bezig Rody. Kan je een leuke auto voor kopen. Ik zou het niet eens durven te stoppen in een deck!
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Sinds kort trotse eigenaar van Chains of Mephistopheles. Je mag dan wel een nier inleveren bij aankoop maar dan heb je ook wel wat. En hij is ook daadwerkelijk in een deck gegaan. Als ik er dan mee schud ben ik wel iets voorzichtiger dan normaal maar besef nog niet helemaal hoeveel waarde zo'n kaart nou eigenlijk heeft.


Dat herken ik ook nog van toen ik met dat soort kaarten ging spelen. Gaat vanzelf over :-)
Rody
2 jaren geleden
Er mee spelen of het voorzichtig doen?
Wodi!
2 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Er mee spelen of het voorzichtig doen?


Ach, ik fiets ook op mijn fiets van 3000,- en die is dat nu ook al lang niet meer waard! Afschrijving, dat hoort erbij. Gewoon lekker schudden en spelen!
Dordledum
2 jaren geleden
gewoon dubbelsleeven en gaan met die banaan
RedRax
2 jaren geleden
Toffe kaart Rody
En cool dat je hem wel “gewoon” in een deck stopt. Uiteindelijk zijn ze daar allemaal voor gemaakt

Ik heb hetzelfde gevoel nu met Gaea's Cradle
Ben nu bezig met een Elven Commander deck waar hij zeker in gaat maar inderdaad, die waarde besef je niet echt. Eigenlijk vind ik het ook gewoon veels teveel voor een kaartje maar dat is een andere discussie ik vind het tof om zo’n kaart te bezitten maar vind het ook lastig. Je leent niet zo snel een deck uit waar dit soort kaarten inzitten of dat je even naar buiten loopt voor een frisse neus oid. Maar goed dat valt onder de categorie luxe probleem
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Toffe kaart Rody
En cool dat je hem wel “gewoon” in een deck stopt. Uiteindelijk zijn ze daar allemaal voor gemaakt

Ik heb hetzelfde gevoel nu met Gaea's Cradle
Ben nu bezig met een Elven Commander deck waar hij zeker in gaat maar inderdaad, die waarde besef je niet echt. Eigenlijk vind ik het ook gewoon veels teveel voor een kaartje maar dat is een andere discussie ik vind het tof om zo’n kaart te bezitten maar vind het ook lastig. Je leent niet zo snel een deck uit waar dit soort kaarten inzitten of dat je even naar buiten loopt voor een frisse neus oid. Maar goed dat valt onder de categorie luxe probleem


Een maat van mij heeft ook een gloeiende hekel aan steal effecten om die reden. Zelf je Dual lands of Cradle's wat hardhandig gebruiken, tja, dat is jouw keus. Maar een ander die je kaarten met een "flop" op tafel legt, zo eentje waar de kaart van buigt, doet dan toch wel meer pijn om te zien
Jeff
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Er mee spelen of het voorzichtig doen?


Ach, ik fiets ook op mijn fiets van 3000,- en die is dat nu ook al lang niet meer waard! Afschrijving, dat hoort erbij. Gewoon lekker schudden en spelen!


Het verschil met jouw fiets is natuurlijk wel dat er van je fiets nog wel gewoon nieuwe of equivalente exemplaren gemaakt worden, van oude waardevolle Magic-kaarten is dat vaak niet het geval.
Wodi!
2 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Er mee spelen of het voorzichtig doen?


Ach, ik fiets ook op mijn fiets van 3000,- en die is dat nu ook al lang niet meer waard! Afschrijving, dat hoort erbij. Gewoon lekker schudden en spelen!


Het verschil met jouw fiets is natuurlijk wel dat er van je fiets nog wel gewoon nieuwe of equivalente exemplaren gemaakt worden, van oude waardevolle Magic-kaarten is dat vaak niet het geval.


Nou, eigenlijk gezien heeft elk jaar/ seizoen racefetsen en mountainbikes een beperkte oplage. Het jaar erop zijn ze altijd weer anders, geen reprints! Maar de onderdelen zijn idd te vervangen, maar dan is hij nooit meer orgineel of near mint!

Dat gezegd hebbende heb ik ook wat duurdere kaarten en daar ga ik idd anders mee om dan met mijn fiets. Ik neem ze niet mee naar buiten om in de regen en modder te spelen!
burtyoungsters
2 jaren geleden
Ik speel gewoon met al mijn kaarten. Ik ben er uiteraard wel zuinig op! Maar volgens mij worden vooral die reserved list kaarten echt niet minder waard van een gebruiksspoor meer of minder.
axlar
2 jaren geleden
Quote:
36 minuten geleden
Ik speel gewoon met al mijn kaarten. Ik ben er uiteraard wel zuinig op! Maar volgens mij worden vooral die reserved list kaarten echt niet minder waard van een gebruiksspoor meer of minder.
same here, altijd mee gespeeld en zal er mee blijven spelen.. heb de kaarten niet gekocht als beleggingsproduct
offspring
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik speel gewoon met al mijn kaarten. Ik ben er uiteraard wel zuinig op! Maar volgens mij worden vooral die reserved list kaarten echt niet minder waard van een gebruiksspoor meer of minder.
same here, altijd mee gespeeld en zal er mee blijven spelen.. heb de kaarten niet gekocht als beleggingsproduct


Yup, eens. Alles wat ik heb zit in in een deck als het de beste optie is daarvoor. Ik heb het absoluut niet gekocht of aangeruild als belegging, al moet ik zeggen dat ik ook niet de neiging heb om reserved list kaarten van de hand te doen momenteel. God weet wat die Gallowbraid uiteindelijk waard wordt :-P. Ben de laatste tijd wel een beetje aan het denken ben over eventueel verzekeren van (een deel van) mijn verzameling. Inmiddels is het een aardige som waard, en dan moet je echt niet denken aan tienduizenden euro's, maar wellicht wel de moeite waard. Moet er niet aan denken dat de een of andere inbreker per ongeluk de verkeerde la opentrekt en wél weet wat 'ie voor zich heeft, of er iets met brand of waterschade gebeurt.

Overigens, on topic, is mijn duurste kaart na de afgelopen maanden nu een Gaea's Cradle (zelfs in de "good" conditie denk ik). Het was heel lang Underground Sea, en misschien wordt het dat wel weer, maar Cradle is m duidelijk voorbij momenteel.
Waus
2 jaren geleden
Mijn Wheel of Fortune is inmiddels alweer 4x over de kop gegaan sinds ik deze wat langer dan een jaar bezit
Brobraam
2 jaren geleden
Foil Cavern of Souls uit een Avacyn Restored booster toen ik net een paar maanden magic speelde.
Zit nu lekker in mijn Avacyn Angel tribal deck
 bijgewerkt door Brobraam 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 266 posts
  • Laatste post Brobraam 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Boros123 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top