Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw mooiste Magic kaart?

Cees007
4 jaren geleden
Na het forum onderwerp: wat is jou duurste kaart? Dacht ik, wat is eigenlijk mijn mooiste kaart?



Nu denk ik toch dat een van mijn favoriete kaarten met prachtige art van Terese Nielsen mijn mooiste Magic kaart is.

Maar ook de kaart



Behoort tot 1 van mijn mooiste kaarten! Toevallig ook gesigneerd door de artist Velinov.


En? Wat is jou mooiste Magic kaart!?
BluezamX
4 jaren geleden
De kaart met de mooiste herinnering is zonder twijfel Annul. Dit stamt uit de tijd dat ik net Magic leerde, en het een geweldige kaart leek om te spelen.

Mijn mooiste kaart is echter een Brisela, deze heeft dan ook een speciaal plekje in de map. (Gisela, the Broken Blade en Bruna, the Fading Light combined)
Mango
4 jaren geleden
Ik ben altijd een fan geweest van Swords to Plowshares uit Ice Age. De artwork lijkt op een Oost-Europese heiligenafbeelding (icoon). Ik ben overigens niet religieus, maar de mystieke sfeer van de afbeelding spreekt mij aan.

Verder zijn er de prachtigste Islands. Je ziet daarop fantasierijke steden met koepels en torens. omspoeld door kanalen en watervallen.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden (Kaartlinkje aangepast naar de juiste set :))
Sanderdl
4 jaren geleden
Ongetwijfeld Liliana, Heretical Healer . Al zeurt iedereen dat ze haar niet kunnen lezen, wanneer ik haar als commander tevoorschijn tover.

Ps: jouw
Jacemaster
4 jaren geleden
Ik denk dat die van mijn of een Gisela, the Broken Blade of een Jace, Wielder of Mysteries is. Maar ik vind Bioessence Hydra ook heel gaaf.
 bijgewerkt door Jacemaster 4 jaren geleden
Bavelb
4 jaren geleden
Al is ie zeer recent, uncommon, en heeft vrijwel iedereen op dit forum hem, maar ik vind de showcase

echt prachtig.
 bijgewerkt door Bavelb 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Order of Midnight telt niet, die is door Seb McKinnon gemaakt. Dan kunnen we net zo goed al zijn art hier posten
Dordledum
4 jaren geleden
Ik ben stiekem een beetje verliefd op

en


Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.

Maar er zijn zoveel mooie kaarten, teveel om op te noemen. Dankzij de art speel ik magic.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Order of Midnight telt niet, die is door Seb McKinnon gemaakt. Dan kunnen we net zo goed al zijn art hier posten

Die man is inderdaad een held! Deliver Unto Evil en Growth Spiral zijn nog steeds m'n grote favorieten van hem

Ik ben al sinds ik met Magic begon echt helemaal verliefd op bijna alle art van de Esper Shard of Alara, en dan met name Ethersworn Shieldmage, Master Transmuter, Ethersworn Adjudicator en Windwright Mage (ook al is die laatste borderline onspeelbaar). Ik vind het zo cool dat ze willekeurige delen van wezens weg kunnen laten, dat vervangen door etherium en ze dan nog steeds elegant laten zijn.
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
burtyoungsters
4 jaren geleden
Ik ben echt enorm fan van de originele



Ik heb zelfs de art gekocht via de site van Mark Tedin. Die hangt trots in mijn huis.
Panoramix
4 jaren geleden
Oboro, Palace in the Clouds, by far! Zo mooi dat ik er ook een playmat van heb.

Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.


Dit gaat me echt irriteren tot ik erachter kom welke kaart het is!
Saint
4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Nope, het was wel een beetje in de stijl van Serra the Benevolent, vergelijkbare kleur achtergrond ook, een zijaanzicht van een blond meisje (volgens mij niet in armor) en niet van dezelfde artiest.

Volgens mij een witte kaart dus en common of uncommon, want ik ben de kaart niet tegengekomen in mijn rare/mythic map.

pff...

Nevermind, deze thread gaat eigenlijk om de mooiste kaart en niet de mooiste art. Ik vind dan de kaart die ik net met de post heb gekregen wel heel mooi:


 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Jsterck1
4 jaren geleden
Moeilijk onderwerp om zelf een persoonlijke keuze te maken, maar wel leuk om de reacties te lezen.

Ik hou het wel bij de oudere kaarten...

Blood of the Martyr.
Daedalon
4 jaren geleden
mijn mooiste kaarten zou zijn de alternate japanse art van Narset, Parter of Veils, Nahiri, Storm of Stone, en Sorin, Vengeful Bloodlord
Jsterck1
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
7 uren geleden
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.


Dit gaat me echt irriteren tot ik erachter kom welke kaart het is!


Laten we hier dan toch gewoon een aparte topic boor maken, op de radio deden ze dat vroeger ook.
Dan kon je inbellen als je de titel van het nummer niet kende.
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
7 uren geleden
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.


Dit gaat me echt irriteren tot ik erachter kom welke kaart het is!


Morph
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.


Dit gaat me echt irriteren tot ik erachter kom welke kaart het is!


Misschien Angelic Destiny?

Mijn eigen favoriet is Quinton Hoover, en niet geheel toevallig is mijn avatar dan ook Preacher.

Drowned en Headless Horseman en Grave Robbers zijn ook prachtig.
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Lijkt er allemaal niet op, ik begin nu aan mezelf te twijfelen of de art die ik in gedachten heb uberhaupt wel een magic kaart is en niet een character portrait uit een of ander RPG spel (niet dat ik hem daar wel kan terugvinden, maar dat daargelaten). Nevermind...

Gevonden! En het was inderdaad geen Magic kaart. Dit is ook niet de highest quality picture.

https://drive.google.com/file/d/1JIvGDp_jf4ojPB66rqQ2c1iKcj7IBh7j/view?usp=drivesdk

 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top