Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat was jouw eerste rare?

Jens076
11 jaren geleden
Quote:
Nerfy 02-04-2015 om 13:42
Sympathyhug* I know the feeling..

Weazelbuster
11 jaren geleden

Nijntje
11 jaren geleden
 bijgewerkt door Nijntje 11 jaren geleden
svenmaster
11 jaren geleden
Ik had de Deck Builder's Toolkit Magic 2015 gekocht dus Terra Stomper, Shivan Dragon, Aegis Angel, Mahamoti Djinn en Nightmare, maar in packs was het denk ik Deadbridge Chant. Meteen een mythic maar dat is ook een rare .
hellhound
10 jaren geleden
mijn eerste rare was vrij bijzonder, een
Pixie
10 jaren geleden
Waren toendertijd de goedkoopste boosters... ja slim was het niet helaas zei mijn broer pas na 20 boosters gekocht te hebben dat je ze eigenlijk niet mocht spelen... BUMMER!!
Gelukkig zijn de basic lands nog iets waard
 bijgewerkt door Pixie 10 jaren geleden
carlovdm
10 jaren geleden
Mijn eerste rare was Sturmgeist en mijn eerste mythic was Rakdos, Lord of Riots.
Dram
10 jaren geleden
M'n eerste rare was Hypnotic Siren knap kaartje!

Moet nog het geluk hebben om een Mythic rare te openen
 bijgewerkt door Dram 10 jaren geleden
OrzhovEnforcer
2 maanden geleden
piano
2 maanden geleden
Lekkere necro dit. Leuk hoeveel actiever het forum toen was, ik hoop dat dat weer een beetje terugkomt. Mijn eerste rare was Force of Nature
Cassefras
2 maanden geleden
Mijn eerste uit een pack was

Regenerate was toen echt een probleem...

Good old days
piano
2 maanden geleden
Quote:
10 uren geleden

Good old days

Dat is wel heel gaaf! Gelukkig kon je die met Slay zo weghalen. O wacht, toch niet. Nouja, Terminate dan maar. Spiritmonger moet wel een fout zijn geweest die na veelvuldig printen pas was ontdekt. Deze haalt zelden een van mijn decks omdat ik hem te OP vind. 6/6 voor slechts 5 mana en ook nog 3 hele goede extra's. Volgens mij had het tenminste moeten zijn. Vergelijk hem voor de grap even met Sabertooth Nishoba uit diezelfde periode. Ik vind het altijd wel ironisch dat die wel bestand is tegen Terminate, maar niet tegen Slay
Cassefras
2 maanden geleden
Protection was toendertijd ook echt een veel betere keyword dan regenerate, omdat hij ook niet geblockt kon worden door die kleuren.

Deze en Pernicious Deed zaten in dezelfde set en maakten direct mijn eerste deck toendertijd. Boardwipen op instantspeed en kunnen regeneraten was echt een win toendertijd.

Kunnen splashen naar wit voor Vindicate erbij was de volgende stap met al die painlands uit apocalypse.

Magic had me sold toen. Ik krijg nog kriebels en direct zin om het weer te bouwen as we speak haha.
piano
2 maanden geleden
Als jij hem bouwt, kom ik wel een keer naar BoM om een aantal potjes er tegen te spelen 👌
BluezamX
2 maanden geleden
Quote:
20 uren geleden

Good old days

Ooeeeh, leuke kaart. Ik opende er een jaar of twee geleden een in een chaos draft en die carryde mijn deck toen nog steeds hárd!

Mijn eigen eerste rare uit een pakje was een Perplexing Chimera uit het rood groene Intro Pack Born of the Gods. Dat was me een slechte precon... En die chimera snapte ik niet helemaal, dus die heb ik nooit gespeeld en ooit weggedaan.
Voor de sentimentele waarde op zich jammer, maar het is ook geen top kaart
Justian2002
2 maanden geleden
Mijn eerste rare, lastig…
Ik weet nog dat ik begon met een uncommon (Ancestral Mask)…
Dat is al snel uitgegroeid tot een voltron aura deckje, dus ik denk haast dat mijn eerste rare Sythis, Harvest's Hand is
Rody
2 maanden geleden
Waarschijnlijk was dit mijn eerste rare Nightmare. Dat was echt heel lang geleden en ik kan me niet zo heel veel meer herinneren van die tijd behalve dat ik af en toe een pakje kon kopen met mijn zakgeld. Ik had een mono-zwart deck en dit was mijn favoriete kaart er in. Ik wilde ook heeel graag een Hypnotic Specter maar die heb ik nooit kunnen ruilen of uit een pakje gehaald. Dat waren nog eens tijden, de Inquest lezen om te zien wat je kaarten waard waren en welke je nog niet had. Een voordeel van nu, tegenwoordig weet ik wel hoe het spel werkt
 bijgewerkt door Rody 2 maanden geleden
vanBazel
2 maanden geleden
De eerste die ik uit een pakje haalde was Displacer Kitten, toen ik een pakje won tijdens commander avond met m'n eerste precon. Vond de kaart niet zo goed op dat moment en heb m geruild voor iets anders. Later kwam ie toch wel van pas in een deck dus moest ik m terugkopen
Luctor
1 maand geleden
Mijn eerste rare was Ancient Silverback

Destijds als doel gesteld om dat deck bij elkaar te krijgen, wat in de bijlage bij dat pack zat. Maar daar is het nooit van gekomen.
Bollehenk
1 maand geleden
Ik ben begonnen met een starter deck Ice Age. Daar zaten drie rares in, de enige die ik mij kan herinneren is Shyft.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL