Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat was jullie eerste mythic?

Magicfreak
6 jaren geleden
Mijn eerste mythic was Liliana, Heretical Healer die ik had gepackt uit een Booster Magic Origins.

Ik weet nog heel goed dat ik een mono red deck had, maar toen ik Liliana zag, ruilde ik gelijk een mountain om voor een swamp, zodat ik Liliana erin kon spelen (don't judge me, ik was pas net begonnen met magic)
Ik heb haar nooit op tafel gekregen met dat deck (wat ook erg begrijpelijk is)

Later toen ik meer verstand had van decks bouwen heb ik haar maar toch in een deck gestopt waar ze wel tot haar recht kwam
In totaal heb ik haar denk ik +- 5x als planeswalker op tafel gehad en later heb ik haar weg geruild tegen een kaart die ik toch beter kon gebruiken (weet niet meer welke).

En wat was jullie eerste mythic, wat kunnen jullie er nog van herinneren?
Ik ben benieuwd naar de verhalen!
 bijgewerkt door Magicfreak 3 jaren geleden
Saint
6 jaren geleden
Geen idee. Heb mythics eigenlijk nooit zo speciaal gevonden
Magicfreak
6 jaren geleden
Haha, kan ook
Je kan ook bijvoorbeeld vertellen over (een van je) eerste rare(s) als je dat wil
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
Jsterck1
6 jaren geleden
Mijn eerste mythic zal een Torrential Gearhulk geweest zijn. Een jaartje geleden ben ik terug beginnen spelen en verzamelen, ik kwam al snel tot de vaststelling dat ik wat meer en betere opbergmogelijkheden nodig had dus heb ik een gift box gekocht waar deze in zat. Omdat ik een zombie deck aan het maken was heb ik ook enkele Eldritch Moon boosters gekocht en daar zat Liliana, the Last Hope in. De Gearhulk heeft voorlopig nog geen plaats in mijn decks gevonden maar Liliana is mooi mee in het deck gegaan.
MalcolmS
6 jaren geleden
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden...
Ik opende mijn eerste Mythic tijdens prerelease Aether Revolt, maar toen opende ik er 3 en ik heb geen idee welke eerst kwam.
De drie kaarten waren Tezzeret the Schemer, Ajani Unyielding en Rashmi, Eternities Crafter.
In eerste instantie probeerde ik een soort 4-color good stuff deck te bouwen (Het was mijn eerste sealed game ooit, don't Judge) wat catastrofaal fout ging. Later besloot ik toch maar alleen Ajani Unyielding te spelen en selesnya (voor mij toen Groen-Wit) te spelen en ik ging toch uiteindelijk nog 2-4 met het winnen van de enige game, waarbij er een bonus booster op tafel lag en mijn dag kon niet meer stuk.
Was sowieso leuk, (zoals de BoM prereleases in Leiden altijd zijn), maar de Jackpot van 3 mythics in 1 sealed pool heb ik nog nooit gebroken en als ik toen niet nog zo ontzettend slecht was geweest in Magic had ik waarschijnlijk een hele goede prestatie kunnen neerzetten.
 bijgewerkt door MalcolmS 3 jaren geleden
Saint
6 jaren geleden
Nou, ik heb nog even teruggekeken in mijn bestellijst en zou zomaar kunnen dat Glissa, the Traitor mijn eerste mythic was. Ik vond (nog steeds) dat een goede kaart en had ook ooit eens de eerste mirrodin boeken gelezen waarin Glissa de hoofdpersoon is.

Een vroege rare van mij was Crimson Hellkite uit een tournament pack. Ik vond dit een hele stoere en goede kaart destijds en dacht dat hij super zeldzaam was
Magicfreak
6 jaren geleden
Leuk al deze verhalen te lezen!
Ben blij dat mijn vraag zoveel leuke reacties heeft opgeleverd
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Godsire: geopend bij een draft, maar volgens mij niet gespeeld.
 bijgewerkt door AncientOne 3 jaren geleden
RadioDragon
6 jaren geleden
voor mij was het Thassa, God of the Sea, ik had geluk met de pakjes die ik kocht, want in hetzelfde groepje pakjes opende ik ook een Liliana of the Dark Realms en een Scourge of Valkas
MarcelN
6 jaren geleden
Dat was voor mij een aangeruilde kaart: Bloodlord of Vaasgoth
Morph
6 jaren geleden
Sarkhan Vol uit een booster getrokken. Was ook een van mijn eerste planeswalkers samen met Garruk Wildspeaker. Meteen maar een deckje mee gemaakt natuurlijk
BuidingMage
6 jaren geleden
Hmmm volgens mij was mijn eerste een Void Winnower zo'n vet grote eldrazi, daar moet je toch een deck omheen bouwen zonder ramp! ;P
Dordledum
6 jaren geleden
Geen idee, iets uit , , , , , of

Dat waren de eerste sets waar ik boosters van kocht toen ik "opnieuw" met Magic begon. De eerste keer dat ik Magic
speelde bestonden ze nog niet!

Eerste planeswalker uit die boosters was Ajani, Mentor of Heroes, mijn eerste Commander deck was dus ook
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Toen ik weer begon met spelen (rond Rise of the Eldrazi) heb ik volgens mij als eerste mythic een Iona, Shield of Emeria bijgeruild voor m'n toen legacy reanimate deck.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik denk Ajani Vengeant die ik als promo kreeg bij de release van Shards of Alara (de eerste set met mythics).

Mijn eerste rare weet ik niet meer, maar de eerste die ik me echt herinner is Autumn Willow. Ik ben begonnen vlak voor Visions uitkwam, en ik was groot fan van Homelands boosters, want die waren zo goedkoop (hey, als 2e jaars student heb je niet veel budget ).
RSelen
6 jaren geleden
'Vroeger' toen ik begon waren er nog geen mythics. Zou zo ook niet niet weten wat mijn eerste rare was. Herrinner me wel een playsetje Unlimited Birds of Paradise welke ik bij elkaar geruild had. Als 16-jarige vond ik dat toen nogal wat.

Mijn eerste mythics heb ik uit een booster getrokken. Ik had van verschillende sets een aantal boosters gekocht, en daar kwamen Show and Tell en Combustible Gearhulk uit
Sunitram
6 jaren geleden
De mijne was Mayael the Anima, uit een Shards of Alara booster. Op dat moment had ik nog geen idee wat ik ermee moest; nog los van het feit dat Mayael sowieso weinig play heeft gezien in Alara Standard zat m'n enige deck niet in haar kleuren. Laat staan dat ik genoeg power 5+ creatures had om haar de moeite waard te maken. Ik heb haar toch altijd gehouden en toen, jaren later, kwam er dat moment dat onze speelgroep Commander ging proberen...

Nu staat ze al jaren aan het hoofd van m'n favoriete Commander deck
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
Teferi
6 jaren geleden
Mijn eerste mythic was een foil Sorin Markov of Nicol Bolas, Planeswalker. Maar ik weet niet zo goed meer welke er eerst was.

Volgens mij was dat Nicol Bolas omdat ik me nog herinner super jaloers te zijn op een vriend van me die tegelijkertijd met mij begon met spelen en steeds mythics uit boosters haalde. Toen ik uiteindelijk uit een Nicol Bolas, Planeswalker uit een Conflux booster trok was ik super blij, maar ik wist niet direct hoe ik de kaart moest gebruiken. Ik heb beide kaarten nog steeds.

Mijn eerste non-planeswalker mythic was een Wurmcoil Engine tijdens de prerelease van Scars of Mirrodin, wat tevens nog steeds mijn favoriete set is.
Reynaerd
6 jaren geleden
Die van mij waren Polukranos, World Eater en Sun Titan uit Duel Decks: Heroes vs. Monsters. Daarna de mythics uit Commander 2013: Power Hungry. De eerste mythic die ik uit een booster haalde was Elspeth, Sun's Champion.
n4ppy
6 jaren geleden
De eerste was Mindwrack Demon uit Duel Decks: Blessed vs. Cursed die we gekregen hadden.

De eerste die ik trok was Archangel Avacyn als promo in mijn Prerelease Pack Shadows over Innistrad had tijdens mijn eerste pre-release. Niet gebruikt want had geen wit in mijn deck.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top